![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#34361 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog een tipje dan maar?
De schrijver van de drie werken is E.M. Forster.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
#34362 |
|
Parlementslid
|
gokje: Dennis Quilley en Christopher Gable in Howards End?
|
|
#34363 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#34364 |
|
Parlementslid
|
James Wilby en Rupert Graves in Maurice?
|
|
#34365 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het kwisreglement zegt dat je slechts één keer mag antwoorden en dan moet wachten tot de vraagsteller een volgende tip geeft. Ik kan om die reden je antwoord niet goed rekenen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 18 februari 2005 om 23:08. |
|
|
|
|
#34366 |
|
Parlementslid
|
zit hier dus een kwartier te googelen, en de eerste de beste SOB die mijn antwoord kopieert gaat dus met mijn punten lopen omdat jij geen tip wil geven? bullshit
God save the king, 'cause no one else will -- Blackadder Laatst gewijzigd door big bad wolf : 18 februari 2005 om 23:22. |
|
|
|
|
#34367 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#34368 |
|
Parlementslid
|
er is volgens mij een fundamenteel verschil tussen een vraag als hoeveel keer heeft die dat gedaan en een vraag waarop je kan googelen.
moest zoeken naar een film van James Ivory en E.M. Foster de originele Howards End werd geschreven door E.M. Foster en acteurs zijn ook blond en bruin: ![]() lijkt me dus meer dan een gewone gok
|
|
#34369 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet niet wie die mensen zijn, maar ze komen zeker niet voor in de Ivory-Merchant verfilming van "Howard's end" (naast "Maurice" en "A room with a view" de derde verfilming van een roman van E.M. Forster). In die verfilming speelt namelijk dezelfde blonde jongeman die ook in Maurice de hoofdrol speelt, namelijk James Wilby. Hoedanook, het antwoord was fout en er was nog geen volgende tip gegeven...
|
|
|
|
#34370 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
geef dan een tip e, dat het spel voort kan gaan
|
|
|
#34371 |
|
Parlementslid
|
rara, waarom zou raf opeens een heel uur op zich laten wachten om een reply te geven?
|
|
#34372 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat Raf er op zaterdagmorgen vroeg uit moet en dus op tijd gaat slapen...
Volgende tip: het juiste antwoord werd al gegeven, maar was ongeldig...
|
|
|
|
#34373 |
|
Gouverneur
|
James Wilby en Rupert Graves in Maurice ?
|
|
|
|
|
#34374 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#34375 |
|
Parlementslid
|
congrats, door jouw kinderachtig gelul heb je die quiz een halve dag geblokkeerd..
ben je gezeik beu, dus vlieg je op mijn negeerlijst
|
|
#34376 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 19 februari 2005 om 11:01. |
|
|
|
|
|
#34377 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
#34378 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
#34379 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Afgezien van dat kan Raf soms nogal wa zeiken, tis me toch ne stoute jongen. |
|
|
|
|
|
#34380 |
|
Europees Commissaris
|
Is het hier weer boel? En weer tussen jullie twee?
Luister, ik vind het een beetje zeikerig klinken, jullie reacties op elkaar, maar Raf heeft in deze wel gelijk: je mag niet twee keer na elkaar een antwoord geven op dezelfde vraag, ongeacht het soort vraag. Klaar. Je had gewoon naar een tip kunnen vissen. Het is reeds meerdere malen gebeurd dat er iemand op deze manier als derde hond met het been ging lopen en over het algemeen is dat best lachen. Het is ook maar een spel eh in Godsnaam. BBWolf, je begrijpt wel dat als Raf in je negeerlijst zit dat je dan niet meer mee kan spelen? Ik heb namelijk geen zin om hier telkens tussenbeide te komen als je dan niet meer kan volgen. Wees allemaal een beetje sportief hier, goed? Raf, je kan uiteraard ook beslissen dat er na een ongeldig antwoord toch een nieuwe vraag gesteld mag worden, als vraagsteller, maar dat er geen punt wordt uitgedeeld. Dan kan de kwis verder.
[size=1] "Laat ons kort en bondig lachen: HA!"[/size] [size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
|
|
|