![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3421 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn grootvader zaliger zijn oog zou gevallen zijn op de Mustang want hij kocht die altijd.
De juffrouw viel mij dan weer het meest op.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 augustus 2023 om 09:47. |
|
|
|
|
|
#3422 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wens dat u mij Mijnheer noemt. “Meester” is zo ordinair… zeker als je nagaat wat tegenwoordig als linkiewinkie met een “Master”-diploma staat te zwaaien.
|
|
|
#3423 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In Italie als ge zo wat meer te zeggen hebt of langer dan uw 18 jaar naar school geweest zijt spreken ze u aan met Dotore , mijnheer doktoor dus... Capo durven ze ook wel eens zeggen.
|
|
|
|
|
|
#3424 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#3425 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zat ik bij vrienden in de gemeete De Panne.
Daar is men veel straten aan het verfraaien maar Politiecontrole is daar ver te zoeken. Het wildparkeren ondanks er kasten genoeg staan om te betalen daar waar je een tijd wil staan volgens de regels. Ik hoorde daar ook al verschillende mensen zeggen: (ik doe het even in het Antwerps) " Tis tijd dat het terug scholeke is zen we van die frigoboxterroristen vanaf!" Bij her rondwandelen aldaar begreep ik wel wat zij bedoelden: het wildparkeren is daar een sport.(Fransen, Duitsers, Nederlanders en Belgen) Zij parkeren zelfs voor de mensen hun garagepoorten in sommige gevallen. De mensen van Stateo doen meer dan hun werk maar zij staan niet voor alles in, dat is de Politie dan weer. p.s. Ergens kan men het zo stellen dat Koning auto het gewonnen heeft in die gemeente. Ik parkeerde en betaalde zonder fout en was met de tram nog sneller in Plopsaland dan met de wagen. Volgens Kabouter Plop is de rol van Kabouter Lui mij op het lijf geschreven.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 augustus 2023 om 11:17. |
|
|
|
|
|
#3426 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3427 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb hier zo van die sportievelingen die omdat ze zeker gene meter teveel zouden moeten gaan hun voertuig soms voor mijn oprit ditchen . ze moeten dan niet ver gaan naar t voetbal terrein, waar ze zich vol kunnen kappen met Jupiler terwijl ze hune kleinen naar een contract bij de een of andere club idioten staan toe te schreeuwen. Vandaag of morgen gaat er eens ene moeten vertrekken met een paar platte banden of nen trekhaak in zijn deur. Ik zal nog wel zien hoe mijn muts op die moment juist staat. |
|
|
|
|
|
|
#3428 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 23 augustus 2023 om 11:56. |
|
|
|
|
|
|
#3429 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#3430 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
https://twitter.com/SamvanRooy1/stat...04847054819402
Al wie een hoofddoek draagt in Europa steunt dit.
Islam is islamisme in rust, islamisme is islam in actie. (Wim Van Rooy) Boycot BYD, MG, RAM, Dodge! Breng het kolenwoud terug. Laatst gewijzigd door Vlad : 28 augustus 2023 om 05:43. |
|
|
|
|
|
#3431 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3432 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3433 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik(en ook nog anderen) baal van bankdirekteurs
|
|
|
|
|
|
#3434 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De inzittenden van beide voertuigen leven nog?! https://fordauthority.com/2023/07/st...d-f-250-video/
https://www.youtube.com/watch?v=6VugBS-waI4
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#3435 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het gay bashen in de S. Pichal thread.
|
|
|
|
|
|
#3436 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Las laatst over een studie van een Nobelprijswinnaar die beweerde dat het oppervlaktetemperatuurcijfer van de opwarming van de aarde 40% te hoog ligt omdat de helft van de meters in steden staan opgesteld. Ik vind er gewoon niets van terug via zoekmachines, vermoedelijk door hun fakenewslogaritmes. De filters om fakenews te filteren zijn nog beangstigender dan het fakenews zelf.
|
|
|
#3437 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wanneer 2 psychopaten het leven bespreken...
|
|
|
#3438 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zelf kweken. Niet zo moeilijk. Niet ziek worden daardoor, da's het echte werk.
|
|
|
#3439 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3440 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In Antwerpen hoeven geen Groenen in het bestuur te zitten voor debiel 'groen' beleid. Ze zitten toch in de administraties, verplicht door de Vlaamse Overheid: de klimaatambtenaar, de milieuambtenaar, de ... . Men is er rond de bomen in de straten meer voetpad aan het weghalen om te ontharden. Nu ben ik zeker niet tegen meer groen al vind ik ontharding in de stad belachelijk. Als ontharding er al zou lukken betekent dat niet meer dan vochtige kelders. Echter, de voetpaden zijn meestal in zo'n slechte staat dat oude mensen amper nog buiten kunnen komen, de fietspaden zijn eerder gehaktmolens voor de ruggengraat. Om die voet- en fietspaden te onderhouden of te vernieuwen is er geen geld maar om alles open te breken voor wat meer water doorlaten en misschien wat meer groen kunnen wel middelen gevonden worden ... triest.
|