![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#34441 |
Gouverneur
|
![]() Hm, ik ken geen melige homofilms...
|
![]() |
![]() |
#34442 |
Europees Commissaris
|
![]() Beautiful Thing http://www.sonyclassics.com/beautiful/
|
![]() |
![]() |
#34443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tja, het is eigenlijk tekenend voor jouw ingesteldheid. Je bent niet of nauwelijks op de hoogte van wat er reilt en zeilt binnen het homo-milieu, maar je wil er toch een mening over verkondigen. Het resultaat is navenant... ![]() Het is in- en intriest dat iemand die tot de nieuwe generatie homo's behoort zich zo weinig interesseert voor wie hij eigenlijk is en waarom hij kan genieten van de verworvenheden waar anderen voor hem jarenlang hebben moeten vechten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#34444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#34445 |
Europees Commissaris
|
![]() Maandag werd voor een lap bouwgrond , niet eens met zeezicht , bijna veertien miljoen euro neergeteld . Hallucinante prijzen , maar aan geinteresserde kopers geen gebrek
Naam van de gemeente ? |
![]() |
![]() |
#34446 |
Schepen
|
![]() Knokke-Heist
|
![]() |
![]() |
#34447 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#34448 |
Schepen
|
![]() Op het einde van welke Balinese dans begint een oude man in trance in een hoop lege brandende kokosnootschelpen te springen ??
|
![]() |
![]() |
#34449 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Uit je korte samenvatting leid ik dat gewoon af. Trouwens, het is toch niet omdat ik homo ben dat ik daarom op alles van de hoogte moet zijn van wat er reilt en zeilt binnen het homo-milieu... En ik denk dat je geen idee hebt hoezeer ik misschien op de hoogte ben, ik ga hier niet m'n hele privé-leven uit de doeken doen hé. ![]() En zover ik weet zitten we nog altijd op het quiz-forum, dus laten we niet te ver uit wijden over andere zaken... |
|
![]() |
![]() |
#34450 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
(laat iets weten als ik een andere vraag moet zoeken) |
|
![]() |
![]() |
#34451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#34452 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe heet de eerste vrouw die het gebracht heeft tot bestuurslid van een beursgenoteerde onderneming (meer bepaald een bank) in Saoedi-Arabië ?
#34455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#34456 |
Schepen
|
![]() Hoe heet de (wandel, paardrij, MTB, loop, ...) route tussen Bouillon en La Roche ?
De populaire franstalige benaming graag. |
![]() |
![]() |
#34457 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grande Traversée des Ardennes?
#34458 |
Schepen
|
![]() nee
|
![]() |
![]() |
#34459 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze Transardense Route is ook bekend onder de naam G.T.A. en is in feite de afkorting van "Grande Traversée des Ardennes". Met de medewerking van het bestuur van Waters en Bossen, de provincie Luxemburg en de V.V.V.'s van de betrokken gemeenten is deze route uitgestippeld, die door het prachtige natuurgebied van de Ardennen loopt zonder dat de natuur er wordt verstoord. De Transardense Route loopt van La Roche-en-Ardenne naar Bouillon, via belangrijke toeristische centra, zoals St.Hubert, Fourneau Saint Michel, Nassogne, Redu en Daverdisse. Toegevoegd: 29-May-2002 Hits: 827
|
![]() |
![]() |
#34460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had dezelfde site
![]()