![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3441 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3442 |
Banneling
|
![]() Kan er toegegeven worden dat de niet verwijderde opmerkingen tav 'vreemdelingen' vallen onder de vrije meningsuiting zoals de forumleiding u al 200 bladzijden alng probeert uit te leggen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover heb ik exact 0 banpunten, en ge moogt denken wat ge wilt, subtiel ben ik niet. Toch niet moedwillig.
![]() |
#3444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Aanzet tot..." is een beperking op de vrije meningsuiting; en niet toegestaan. Kan je nu toegeven dat er op dit forum racistische uitspraken neergeschreven staan, en blijven staan? P.S. De forumleiding lijkt al lang verdwenen te zijn uit dit topic. Laatst gewijzigd door artisjok : 7 september 2011 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3445 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3446 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, U mag hieruit begrijpen dat ook bananenbladvlechters, maniokstampers,tamtamkloppers, schapenkeutelpersers en soortgelijke beroepen evenweinig kunnen bijdragen tot de Belgische, en in verdere uitbreiding "West Europese" samenleving. We leven niet meer in 1958, waar we een hele Kongolese bospygmeestam op de wereldexpo hebben laten kouwkleumen in ruil voor een paar oude geweren, kost en inwoon en een dank U wel.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 7 september 2011 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3447 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor mezelf sprekende:" Niks, anders had ik het al lang gebruikt." Grapje. Eigenlijk heb ik niks tegen die mensen (en mensen met soortgelijke vaardigheden en kennis), alleen is het zonde van die hier binnen te halen. Ze gaan zich verstoten, nutteloos voelen in deze gemechaniseerde , kille maatschappij. En dat geeft onvrede, rebels gedrag, aanzet tot criminaliteit. Wat nog meer antipathie veroorzaakt, minder begrip voor die vers geïmporteerde naar lokale normen kansarme mensjes..
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 7 september 2011 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3449 |
Europees Commissaris
|
![]() Was een thread een week geleden waar Salvadorii het woord in bijna elke post gebruikte.
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 7 september 2011 om 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3451 | |
Minister
|
![]() Citaat:
die dus nodig zijn, en ik vind dat die fatsoenlijk behandeld moeten worden met alles erop en eraan. Maar wie het in zijn kop kreeg al die gastarbeiders tot Belgen of Europeanen te bevorderen -zonder dat ze dit vroegen op de koop toe- gewoon om aan het geboortedeficiet hier te verhelpen of om straks meer stemmen te behalen die het hele land tot een enorm proletariaat moeten omtoveren op de regerende klasse na natuurlijk, die verdient aan de schandpaal te worden gebonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3452 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is een getal kleiner dan 0. De wiskunde kent geen waardeoordeel. Ik heb de indruk dat ge zelf een waardeoordeel hebt en dat wilt projecteren op mij. Nu, als ge nog meer uitleg wilt over basiskennis wiskunde geef me dan per PB een seintje. Ik reken 25 euro/uur voor bijlessen.
![]() |
![]() |
#3453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik wel een probleem mee heb, zijn mensen zoals jij, die beweren dat anderen dingen insinueren, zonder dat daar iets van aan is. En dat doe je weldegelijk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3454 |
|
![]() Stop dan met doen alsof ge er niets van weet.
![]() |
#3455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe niet alsof ik er niks van weet. Stop jij liever met te doen alsof het om een wiskundige kwestie zou gaan.
Jij zegt dat anderen dingen insinueren zonder dat daar iets van aan is, om wat ze zeggen als racisme te kunnen bestempelen. Dat is het punt. Al uw afwijkingmaneuvers ten spijt. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3456 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ken je die van de 2 discuteurs die discussieerden terwijl de wereld om hen heen verging? Die zagen ook niks en bleven het eigen gelijk in de ander steken tot ze in een onbehoed moment rond zich heen keken en afvroegen waar iedereen naar toe was, want was het niet net voor al die anderen dat zij aan't discussieren waren; nooit voor zichzelf altijd die ander..
![]() |
![]() |
#3457 |
Burger
|
![]() In Vlaanderen bestaan er geen racisten, laat staan op een forum. De Vlaming is heel verdraagzaam, de ene gewoon wat meer dan de andere.
Wie een Vlaming met de vinger wijst als zijnde "racist" mag dat woord eens dringend gaan opzoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3458 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#3459 | |
|
![]() Citaat:
Het IS een wiskundige kwestie, als antwoord op de wiskundige vergelijking van maddox. Alle andere invulling is volledig op uw rekening.
![]() |
![]() |
#3460 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Van Vlamingen kan je hoogstens zeggen dat er bepaalde personen of organisaties zich sceptischer / kritischer opstellen ten opzichte van een bepaalde doelgroep. Dit meestal met reden, bijvoorbeeld hoge intensiteit van criminaliteit en dergelijke. Kan je het hen kwalijk nemen? Alleszins naar mijn mening geen vorm van racisme. |
||
![]() |
![]() |