![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
Schuldig |
![]() ![]() ![]() |
48 | 38,71% |
Onschuldig |
![]() ![]() ![]() |
76 | 61,29% |
Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3461 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt internet al volgezet met dingen die je onrechtvaardig lijken te zijn.
![]() |
#3463 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Is Els Clottemans misschien een groter gevaar voor de maatschappij dan Michel Habran waarbij Cassatie vorig jaar wel het arrest verbrak? http://www.vandaag.be/binnenland/166...vergedaan.html Citaat:
![]() Haar kans op verbreking van het arrest was minimaal, zelfs voor haar flater. Laatst gewijzigd door parcifal : 25 januari 2011 om 10:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft er toch alle schijn van.
De mantel der liefde en zo. En pas op want over één van de voorgaande personen die in die zelfde griffie werkte is er ook veel te vertellen hoor. Tipje van de sluier; ex directeur van Ruiselede ....sssjjttt ? Het zou ook wel eens kunnen uitgebazuind worden waarom die daar is terechtgekomen ooit. En het was niet vanwege goed gedrag.
![]() |
#3465 |
Vreemdeling
|
![]() zou kunnen , dan moet die persoon die u kent 'n advocaat raadplegen en op de correcte manier verzet aantekenen, breng hem op de hoogte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3467 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bespreking van het toneelspel vab Vermassen? Het is net Vermassen en de familie die veel, zeer veel te verliezen hebben.
![]() |
![]() |
#3469 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles zelfs.
![]() |
#3471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu net wat EC wilde doen.
![]() |
#3472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is geen belediging, dat is een vaststelling.
![]() |
#3473 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ruiselede ...penintentiare instelling...eten gedetineerden...bouw privé...kalveren?
![]() |
#3474 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haar reputatie was al slecht (de paraclub keerder zich massaal van haar af na de dood van EVD) maar nu is ze een veroordeelde moordenares. Ze heeft er gelegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eddy Van Steen -
De zaak Eddy Van Steen deed in 2004 heel wat inkt vloeien. Op vrijdagavond 12 oktober 2001 vermoordt jurist Eddy Van Steen (46) zijn vrouw Natasja Van Laeken (30) – met wie hij 2 kinderen heeft - nadat hij een smsje van haar minnaar onderschept. Ook in deze zaak haalt strafpleiter Jef Vermassen ‘onweerstaanbare drang’ aan ter verdediging. Met succes, want de assisenjury volgt hem over de hele lijn: “Perfecte huisvader Van Steen werd door de tergende houding van zijn echtgenote gedreven tot een vreselijke daad die hij nooit heeft gewild. Hij doodde onder een dwang waaraan hij niet kon weerstaan.” De straffeloosheid van de moord veroorzaakt veel ophef bij de publieke opinie. Ook de familie van de vermoorde vrouw laakt de tactiek van strafpleiter Jef Vermassen en is van mening dat deze moord niet ongestraft mocht blijven.
![]() |
#3476 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een lot waaraan niet te ontsnappen valt....doch algemeen aanvaard is.
![]() |
![]() |
#3478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest cassatie het arrest verbreken en moest ze in een nieuw proces vrijkomen, dan kan de man van EVD naar zijn centen fluiten. Hij en EVD hadden zeer veel geleend voor hun zaak, geld dat hij niet moet terugbetalen indien EC veroordeeld blijft. Vermassen kan zijn imago verliezen, kan hij weer 8 jaar gaan treuren, net zoals na de beerputmoord.
![]() |
![]() |
#3479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee dat zijn geen geruchten...maar er is nooit een rechtszaak geweest. Intern afgehandeld. Mantel der liefde en zo. Er zijn nog veel mensen die er veel over kunnen vertellen.
![]() |
![]() |
#3480 |
Banneling
|
![]() Het zou wel eens kunnen uitkomen hoe het openbaar ministerie, de burgerlijke partij en de jury onder 1 hoedje hebben gespeeld vb.
Ook de onvoorstelbare flaters van de onderzoekers zijn niet min. Dat zijn feiten die vast staan. |
![]() |
![]() |