![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kwestie is dat jij zegt dat anderen dingen insinueren zonder dat daar iets van aan is, om wat ze zeggen als racisme te kunnen bestempelen. Dat is het punt. Dat is de kwestie. Al uw afwijkingmaneuvers ten spijt. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopeloos om duidelijk te maken wat het concept "verzamelingen" wil zeggen.
Zoals mijn voorbeeld. 3. 3 zit in de verzameling cijfers. Maar cijfers zitten niet in de verzameling 3. Net zomin dat alle mensen in de verzameling "kamelenjockeys" enzoverder zitten.
![]() |
#3463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mus is een vogel, maar niet elke vogel is een mus. Volgens Alboretto insuniueert ge daarmee iets, waar hij racisme in ziet... Tjah?! Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3464 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vrees dat ge, omdat ge zelf vreemdelingen als 'negatief' aanziet, ge denkt dat anderen dit suggereren. Dit is echter niet zo. Gezien ik dit niet zo zie heb ik ook geen enkele reden om achter dat 'negatief' iets anders te zoeken dan een getal kleiner dan 0. Opletten daarmee dus.
![]() |
![]() |
#3465 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel me dan eens wat ge wilde duidelijk maken in uw voorbeeld, waar je duidelijk anderen beschuldigt van insinuaties Bovendien doe je het weer. Je insinueert dat ik vreemdelingen voor iets "negatiefs" zou aanzien, zonder dat daar enige aanleiding voor is. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 september 2011 om 22:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in de val lokken noemt men dat...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3467 |
Minister
|
![]() Eerder een klassieke stropop opzetten. En dat nota bene door Alboreto zelf, die anderen er zo graag van beschuldigt stropoppen te gebruiken.
![]() |
#3468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3469 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3470 |
Minister
|
![]() Dat is het uiteraard óók.
![]() |
#3471 |
|
![]()
![]() |
#3472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3473 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zeg je dan dingen zoals:
Een duidelijke poging om racisme in mijn schoenen te schuiven zonder dat daar aanleiding voor is. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3475 | |
|
![]() Citaat:
Ik probeer gewoon te begrijpen waarom ge het wiskundig begrip 'negatief' probeert als racistisch te bestempelen. Mij was het immers enkel te doen om de verzamelingenleer zoals ik ook al eerder schreef. Vervang gerust 'negatief getal' door 'oneven getal' of 'priemgetal' of 'kwadraten' als je dat gelukkiger maakt. Maakt me helemaal niets uit.
![]() |
![]() |
#3476 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zeg je dan dingen zoals:
Een duidelijke poging om racisme in mijn schoenen te schuiven zonder dat daar aanleiding voor is. Citaat:
Citaat:
Er is geen enkele reden om de verzamelingenleer uit de doeken te doen in een thread over racisme. De waarheid is dat u anderen wil beschuldigen van insinuaties te maken. En dat kan iedereen die lezen kan, zelf vaststellen. U zei namelijk: En wat je daar zegt, dient om het eerder gegeven voorbeeld van maddox te ontkrachten en wat in het vetjes staat om hem op racisme te wijzen. D�*t was uw bedoeling meneer. Dat is het punt. Dat is de kwestie. Al uw afwijkingmaneuvers ten spijt. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3477 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3478 |
|
![]() Ik probeer gewoon te begrijpen waarom ge het wiskundig begrip 'negatief' probeert als racistisch te bestempelen. Mij was het immers enkel te doen om de verzamelingenleer zoals ik ook al eerder schreef. Vervang gerust 'negatief getal' door 'oneven getal' of 'priemgetal' of 'kwadraten' als je dat gelukkiger maakt. Maakt me helemaal niets uit.
![]() |
#3479 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3480 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is en blijft dat gij anderen racisme probeert in de schoenen te schuiven zonder dat daar iets van aan is. Als ik, en met mij waarschijnlijk gans het forum, iets probeert te begrijpen van iemand anders gaan we dat niet doen door te zeggen: Dat is onzin. Dat is gewoon pure smeerlapperij. En zoals je ziet, bij andere posters, sta ik niet alleen met mijn mening. Paulus. |
||
![]() |
![]() |