![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3461 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Lange tenen heeft ze zeker. En vragen ontwijken kan ze ook. Dus nogmaals. Vind jij dat er sprake is van een complot (of machinaties achter de schermen) ivm de zaak Dutroux?
![]() |
![]() |
![]() |
#3462 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ja: het is blijkbaar eigen aan de believers dat ze in een steen meer zien dan een steen.
![]() |
![]() |
#3463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pindar daarentegen fijntjes wel, maar dat was ook wel een "grapje" zeker. ![]() Eigenlijk zijn al jullie posts grapjes. Silly me dat ik daar nog op reageer. ![]()
![]() |
![]() |
#3464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Waar is de lijst met verboden boeken van Wilhelm Reich? 2. Is Dutroux een jood? Zo neen, waarom post Pindar deze leugen en waarom blijven jullie hardnekkig (op democratsteve na) Pindar in deze verdedigen? 3. Waarom posten jullie informatie die duidelijk verzonnen is, afkomstig van racistische propaganda-site? 4. Waar is de lijst van gereputeerde wetenschappers en journalisten die jullie verhalen bevestigen?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 oktober 2005 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3465 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3466 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Uw argument is even belachelijk als beweren dat Communicatie afkomstig is van Communisme.
![]() |
![]() |
#3467 | |
|
![]() Citaat:
Dat jij weer op zo'n ding springt en er een heel scene van maakt is weer typisch. Is Dutroux een jood, ik weet het niet, en het kan me eigenlijk niet veel schelen. Wat doet het er eigenlijk ook toe? Zou het erg zijn voor de Joden als Dutroux een zou zijn? Nee. Net zomin ik me niet schaam van Belg te zijn omdat Dutroux een Belg is. Zo'n psychopaten vind je overal, en ja , ook bij de Joden. Dat Dutroux een Jood zou zijn (ik denk eerder van niet maar het kan), doet niets terzake.
Laatst gewijzigd door exodus : 26 oktober 2005 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3468 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3469 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Fascisme is afgeleidt van fasces slimme. Het symbool kwam al voor bij de Romeinen.
![]() |
![]() |
![]() |
#3470 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Nu moet ge enkel nog begrijpen wat "sarcasme" is en waarom ik reageerde op het feit dat Pindar beweerde dat "fasces van fascisme komt" (omgekeerd dus aan wat jij en ik beweren !!!!!!!!!!!). Zo ziet ge maar: door uw geborneerde ingesteldheid tov de disbelievers ontkent ge de argumenten van uw medestanders. Meer moet dat niet zijn. Slimmeke.
![]() |
![]() |
#3471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het niets terzake doet, WAAROM SCHRIJFT PINDAR HET DAN, en waarom is hij niet bij machte nadien gewoon toe te geven dat hij fout zat? Bottomline: jullie halen jullie rommel op nepsites, checken de "informatie" bijna nooit, en zijn dan stomverbaasd dat een domme treezebees als ik (of een andere lemming) daar moeiteloos de fouten in vindt. Niet omdat ik zo'n slimme ben (de andere lemmings, en zeker Parcifal, zijn dat uiteraard wel ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 oktober 2005 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3472 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar jij springt weer op die techniciteit om Pindar uit te scheiten. Je sarcamse had enkel doel op zijn verkeerde plaatsing van woorden als je het al te letterlijk interpreteert. Nogal een zwakke vorm van sarcamse en aanval vind ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#3473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3474 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3475 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu de laatste posts toch weer over Stone gaan, allez vooruit. Blanca merkte hierboven al op (en da's niet de eerste keer) hoe ze niet ingaat/antwoord op bepaalde argumenten/vragen die gesteld worden. (volg mijn antwoorden en requests op haar posts betreffende HAARP) Want MIJ dan weer zo eigenaardig lijkt, is dat nu al voor de tweede keer Mephisto opduikt om in haar plaats te komen antwoorden en terloops de discussie een andere richting wil geven. Dat doet hij dan door mijn woorden/eronderstelling te verdraaien dat het aard heeft. Zie de quote die hij eruit knipt over de "niet vele generaals' en vergelijk met de voorafgaande posts om een geheel van het plaatje te krijgen. Hij concludeert namelijk uit onze conversatie dat ik er vanuit ga dat Stone een generaal kent die in een insidejob gelooft, terwijl ik het "veronderstel" en het haar daarom ook VRAAG!!! (btw, Stone weet meer over 9/11 dan de meesten (ook believers) hier denken hoor.) Anyway, aan dat Mephisto-karakter - dat er sport heeft van gemaakt steeds de "uitdaging" te zoeken dmv citaten uit z'n verband te rukken en anderzijds een hoop onbegrijpbare brol post - ga ik geen woorden meer verspillen. Doch dit alles geheel terzijde. Go on with the show!
![]() |
![]() |
#3476 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eerst weeral opnieuw het geval Dutroux erbij halen, waar ikzelf en nu ook exodus al een uitleg voor hebben gegeven én er ons van distanciëerd, om dan van Pindar ineens naar JULLIE over te schakelen wanneer ze haar tirrade afsteekt. En zo gaat het telkens. Eén individu plaatst een fout en meteen is het, JULLIE. En ze blijft steeds maar doorhameren op die enkele futuliteiten, terwijl ze alle relevante kwesties die gedurende de loop van de draad gesteld worden simpelweg negeert. En als je dan vraagt waarom ze die negeert, dan komt ze af met iets in de trant van "dat je haar ooit in een ver verleden eens "beledigd" hebt". Tja. Ik heb me er ondertussen bij neer gelegd dat sommigen hier zitten om iets bij te leren en eventueel een mening te geven over een onderwerp en dat er anderen zijn die hier enkel zitten om hun grote gelijk te halen en nòòit hun mening over iets zullen veranderen.
![]() |
![]() |
#3477 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het is een foundation die aanleunt bij de Conservatieven en die overal ter wereld helpt om landen demokratisch te maken zonder dat er een bombardement aan te pas komt. (bvb Oekraïne) Als jij daar iets tegen hebt,dan weet ik genoeg. En je mag me nog altijd eens proberen uit te leggen hoe "alle regeringen ter wereld" gezamelijk een verborgen agenda zouden nastreven en dit bovendien decennialang verborgen kunnen houden ondanks wisselende coalities en diepgaande ideologische tegenstellingen binnen die regeringen. vriendelijke groeten terug...
![]() |
![]() |
#3478 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
maar over de fakkel.Dat is waarschijnlijk dezelfde fakkel die op het "vrijheidsbeeld" staat Alleen staat die fakkel niet voor "vrijheid" (Zie eventueel eerder deze thread) Citaat:
Trouwens, het feit dat ze een fakkel als symbool hebben is voor mij, en ik denk voor anderen hier, zeer veelzeggend! Met vriendelijke groeten Pindar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3479 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees deze thread eerst eens helemaal door, want volgens mij is dat al een paar keer uitgelegd. Met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3480 | |
Banneling
|
![]() Zoals ik eerder gzegd heb:
[SIZE="5"] Modern Health Care System is the Leading Cause of Death[/SIZE] voor wijsneuzen en rolidioten: http://www.advancedhealthplan.com/le...seofdeath.html Citaat:
![]() Met vriendelijke groeten ('About that last prescription, doctor ....' ) Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 oktober 2005 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |