![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom denk je dat iemand "Prutske" (of "Mieke" zoals die andere onlangs) noemen iets oplevert?
![]() Allez, het levert iets op: ik zal jouw posts voortaan wat minder ernstig nemen. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3462 |
Banneling
|
![]() En de vraag was:
Een niet-proffesionele piloot zeg je? Dus een piloot, hoeveel ervaring had hij? Met wat vloog hij normaal? Waar zijn deze tests uitgevoerd? Welke simulator? Hoe was de simulator ingesteld? Werd er rekening gehouden met grond-effect en dergelijke? Heel realistisch zal hij wel niet ingesteld zijn geweest, want in dat geval is em naar de klote bij een crash (no shit) en da kost een paar miljoen (als het een echte simulator was). Dus, graag wat meer info aub. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3463 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij probeert hier wat neerkijkend te doen met uw believer/disbeliever polarisaties, ik zeg graag prutske. Waarom denk je dat ik jou posts al een hele tijd niet meer echt ernstig neem? Laatst gewijzigd door KrisKras : 6 juni 2007 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3464 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het antwoord stond dacht ik wel in mijn topicstart (die het nu dus niet meer is). Lees eerst... Citaat:
" Ik zal voor de duidelijkheid even dit copy-pasten: Aanklacht en lijst van beklaagden. OK, het is misschien wat moeilijk lezen maar het is dan ook een officiele aanklacht." Tja soms kun je ook belangrijke info effe copy-pasten voor de duidelijkheid he. En last but not least: Waar blijven de reacties van Firestone ![]() Of vindt zij ook dat het te veel tekst opeen is, of dat gecopy-paste info per definitie bullshit is?
- De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars (Napoleon) - Laatst gewijzigd door Dukekiller : 6 juni 2007 om 17:44. Reden: Titeltje toevoegen :p |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dit terwijl je de uitzending niet eens gezien hebt. ![]() Een mooie vicieuze cirkel. En eveneens een mooi voorbeeld van de spijtige gewoonte feiten te valideren vanuit de te bewijzen theorie. Met zo'n instelling is een discussie inderdaad nutteloos. Het Zembla-programma kan je overigens hier bekijken.
![]() |
![]() |
#3466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar al je denkt dat mij "Prutske" noemen gewicht in de schaal werpt moet je dat gerust verder doen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 juni 2007 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3467 |
Vreemdeling
|
![]() Groot gelijk, Firestone. Iemand die de Zembla documentaire (of die van de BBC) niet heeft gezien (of willen kijken) is bezig met achterhaalde informatie.
Zo maak je jezelf natuurlijk niet echt geloofwaardig. Dan moet je ook niet discussieren over die info. Maar, kun je je nog herinneren dat ik vroeg of de technologie bestond om "drone" boeings op afstand te laten vliegen. Die technologie bestaat dus. QRS11 gyrochip... Op die basis is de rechtzaak dan ook gebaseerd. Mij lijkt een high tech aanslag geloofwaardiger dan een groepje "getrainde" terroristen.
- De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars (Napoleon) - Laatst gewijzigd door Dukekiller : 6 juni 2007 om 17:54. Reden: Nog een extra zinneke |
![]() |
![]() |
![]() |
#3468 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3469 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3470 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3471 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3472 |
Vreemdeling
|
![]() Hey Firestone, waarom blijf je op Kriskras reageren en negeer je mij blijkbaar? Bang dat de informatie (voor de verandering) die ik breng ook een echte rechtzaak is?
Of hebben ze hier liever discussies over speculatie dan informatie?
- De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars (Napoleon) - Laatst gewijzigd door Dukekiller : 6 juni 2007 om 18:05. Reden: nog een zinneke erbij :p |
![]() |
![]() |
![]() |
#3473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3474 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() 1. Ik ben wel nieuwsgierig waarlangs jij dit te weten bent gekomen 2. Natuurlijk niet 3. Natuurlijk 4. Daarom heet het ook een Civil case. 5. Nee, maar niemand begint zomaar aan een civil case. David Hawkins (niet die van wikipedia) en Field McConnell zijn volgens mij niet de eerste de beste personen. 6. Welke straffe beweringen? Ongefundeerd? Het is toch een aanklacht? Het fijne aan de RICO is dat je niet hoeft te bewijzen, maar dat waarschijnlijkheden genoeg zijn. Alle beweringen zullen door hen begeleid worden door informatie. Het is echt aanklager vs verdediger. 7. De beklaagden hebben nog 90 dagen om zich te melden. Hiervoor hebben ze elk bericht gekregen.
![]() |
![]() |
#3475 |
Banneling
|
![]() Heb net de zembla aflevering gezien. Ik vond hem wel interessant, maar adt hij een vraag heeft beantwoord... Ik weet niet, ik vind van niet. Alles is nog altijd even vaag. Jowenko was wel een interessante kerel.
Rond de crash in't pentagon is niet echt veel beantwoord. Er wordt gesugereerd dat Hanjour ook veel "zou hebben kunnen" trainen. De piloot die de crash overdeed leek me niet echt onbekwaam, terwijl Hanjours instructeurs hem juist zeer onbekwaam vonden. En dan nog even over het realisme van de simulator, indien in die situatie alle veiligheden afstonden was de simulator dus naar de kloten geweest, bijgevolg, het is een leuke illustratie die de werkelijkheid misschien wel benaderd, maar toch niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3476 |
Banneling
|
![]() nog een reactie op het simulator stukske in zembla. De eerste keer zaten ze veel te hoog ivm waar de echte 757 binnenvloog, je zag echter wel dat het toestel daarna in de simulatie door het gebouw ging en mooi over de grond blijft doorgaan. Dit wil zeggen dat ze bij de 2de lage run evengoed al tegen de grond hebben kunnen zitten en dat het in de simulatie lekker doorloopt.
De piloot heeft ook geen overdreven compensaties moeten maken naar links of naar rechts in de simulatie, terwijl ooggetuigen verklaarden dat de 757 serieus naar links en rechts helde en dat er serieus werd bijgestuurd. Weet je wel hoeveel lag er op die controls zitten? Weeral een knap staaltje van iemand die niet kan vliegen (Hanjour). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3477 | ||
Minister
|
![]() Die 'case' moeten ze wel nog maken. Of neen wacht, jij denkt dat wanneer iemand aangeklaagd wordt die persoon per definitie schuldig is.
Citaat:
Moet ik jou eens aanklagen voor moord? Citaat:
Wacht, ik ga even een voorspelling doen ... Uiteindelijk komt niks in huis van de fantastische beschuldigingen wegens ... Oeps, gebrek aan bewijs. Wel 't is te zeggen: geen bewijs. Dan ga je hier komen loeien dat de rechtbank die oordeelde mee in het complot zit, zeker? Jeezes, wat ik me afvraag is: als dit toch zo'n belangrijk én zo'n onthullend proces wordt, waarom hoor je er dan niks van? Ach ja, even vergeten ...de mainstream media...complot dus...
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 6 juni 2007 om 22:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3478 |
Vreemdeling
|
![]() We zullen zien
![]() Ik weet tenminste wie ik moet volgen in redeneringen en wie niet. Iemand die hooked is aan Alex Jones verdoet een groot deel van zijn tijd. Die namen? daar komen ze niet zomaar aan. En er bestaat ook nog zoiets als een tegenklacht...voor laster en eerroof. Ja en je zegt het zelf. De meest onbenullige dingen. Dat is het toch niet. De groepering van Dawkins omvat ondertussen reeds al rond de 1000 personen, die als plaintiffs (nie allemaal denk ik) zullen optreden. Ja klaag me eens aan voor moord. Ze lachen u uit ![]() Als ze het niet doen zitten ze in de zaak zonder tegenargument. http://en.wikipedia.org/wiki/Rackete...anizations_Act Ja je moet in de media kiezen tussen nieuws en meer nieuws. De enige "media" die er op in gegaan is: http://www.infowars.com/articles/sep...11_coverup.htm
![]() |
#3479 |
Vreemdeling
|
![]() We zullen zien
![]() Ik weet tenminste wie ik moet volgen in redeneringen en wie niet. Iemand die hooked is aan Alex Jones verdoet een groot deel van zijn tijd. Die namen? daar komen ze niet zomaar aan. En er bestaat ook nog zoiets als een tegenklacht...voor laster en eerroof. Ja en je zegt het zelf. Voor de meest onbenullige dingen. Onbenullig is 9/11 toch niet. De groepering van Dawkins omvat ondertussen reeds al rond de 1000 personen, die als plaintiffs (nie allemaal denk ik) zullen optreden. Ja klaag me eens aan voor moord. Ze lachen u uit ![]() Als ze het niet doen zitten ze in de zaak zonder tegenargument. http://en.wikipedia.org/wiki/Rackete...anizations_Act Ja je moet in de media kiezen tussen nieuws en meer nieuws. De enige "media" die er op in gegaan is: http://www.infowars.com/articles/sep...11_coverup.htm
- De geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaars (Napoleon) - Laatst gewijzigd door Dukekiller : 7 juni 2007 om 00:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3480 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Goede opmerking. Iedereen weet toch dat juist het omgekeerde waar is. Wanneer iemand niet wordt aangeklaagd, zoals Bin Laden, dan is die natuurlijk wel schuldig. Of heb ik het nu verkeerd Chunga????
|
![]() |
![]() |