![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#34801 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34803 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Moskou staat in brand: dit keer een woongebouw met 40 verdiepingen - bewoners worden geëvacueerd.
Burn Baby Burn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34804 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Oekrainers beginnen de Russische versterkingen te voelen in Donbas, ze krijgen het moeilijk en lijden enorme verliezen.
Ondertussen zullen Kherson maar ook Mykolaev geevacueerd worden, iedereen moet er weg.(de meeste waren al weg richting Rusland maar dat past niet in de propaganda) Kiev zit zonder stroom,volgens Klitchko zullen ook de verwarming (het sneeuwt momenteel) en het internet uitvallen. Dit terwijl er elke dag nieuwe raketaanvallen plaatsvinden op de infrastructuur. (Geen oorlogsmisdaad want de Oekrainers doen net hetzelfde, alsook NAVO) En natuurlijk op de Oekraiense stellingen. https://www.theguardian.com/world/20...infrastructure De oorlog kan zo stoppen, het lijden en vooral de dood van talloze jonge Oekraiense mannen kan vermeden worden, maar dan moet het regime akkoord gaan met door de VN georganiseerde referenda en onderhandelingen met Rusland. Ze kunnen ook voort doen zoals ze bezig zijn, bvb. Russische krijgsgevangenen op ern gruwelijke manier afmaken, en dan gaan de Russen langzaam maar zeker heel de infrastructuur in puin leggen en genadeloos de Oekraiense stellingen bombarderen en dus jonge en steeds meer ook oudere Oekraiense verplicht gemobiliseerde mannen aan stukken rijten, terwijl steeds meer nieuwe recruten de Russische stellingen vervoegen en de druk op de troepen van Kiev gradueel zullen opvoeren. De nieuwe opperbevelhebber van het Russische leger heeft de fluwelen handschoen afgeworpen. Geconfronteerd met een gruwelijke tegenstander die bewapend en gesteund wordt door het Westen en enkel tevreden zal zijn met een genocide van de Russische bevolking en cultuur, wordt het tijd om minder omzichtig te werk te gaan. Volgens de westerse propaganda zijn de Russen monsters dus hun inspanningen om de burgerbevolking te sparen worden toch niet geapprecieerd. De Russen gaan nu meer zoals de Amerikanen tewerk en gaan de hele infrastructuur te lijf, ook geen respijt meer voor Oekraiense troepen, de vijand wordt nu dagelijks onophoudelijk bestookt. Ze willen toch geen compromis dus waarom zouden de Russen zich moeten inhouden? Laatst gewijzigd door tomm : 22 november 2022 om 06:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34805 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Kherson zag je dat enkel de pro-regime gezinnen bleven. Echter niet voor lang want nu worden ze verplicht gedeporteerd door het regime in Kiev. Blijkbaar twijfelt Kiev toch nog aan hun loyaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me soms af of al die nazi tattoos van Azov, etc. nog herkenbaar zijn op verbrande lichamen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34807 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan nog steeds hoor, maar onze elite zijn niets meer dan marionetten van de Amerikanen. Daarom ook wordt de anti-Russische propaganda opgeschroefd, mensen mogen zich geen vragen beginnen stellen. Ik heb proberen kijken naar de reportage over Mariupol op canvas maar toen ik de "inwoners van Mariupol" Oekraiens hoorde praten haakte ik al af, zou me toch alleen maar ergeren. 99 % van de inwoners van Mariupol spreekt Russisch, en dat is altijd zo geweest. Net alsof de Russen een reportage over Antwerpen zouden draaien waarin door de "inwoners" alleen maar Frans zou gesproken worden. Gewoon erg domme propaganda, maar men gaat er van uit dat de gemiddelde hier helemaal niets van het land kent. Laatst gewijzigd door tomm : 22 november 2022 om 07:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om nu naar Mariupol te kunnen reizen heb je een Russisch visum nodig. Is onmogelijk geworden sinds Belgie zowat het voltallige ambassadepersoneel uitwees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland reageerde positief op de voorstellen van Musk, Kiev negatief. De Russen gingen ook akkoord met verkiezingen in Donbas onder leiding van de OVSE (een voorwaarde van Minsk) Kiev weigerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34811 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer doet onze mening ertoe?
![]() |
#34812 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het statuut van de vrijheid heeft dezer dagen een aangepaste schaduw.
(fig.)
![]() |
#34813 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
t'is begonnen met Putin die overal nazi's ziet lopen en jij bent ook al besmet... ik heb zo eerder het gevoel als ik hoor dat RU gouden tanden trekt bij burgers en verzamelt, dat daar iemand bezig is met WOII praktijken.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34814 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ze zijn gevlucht, naar 't schijnt weer op fietsen van burgers
![]() Citaat:
ik ga ook neit akkoord met het Amerikaans kiessysteem mag ik nu de Vs binnenvallen en heldere steden platgooien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Londen omzeilt op grote schaal de sancties, hun eigen sancties:
Engeland omzeilt zijn eigen sancties tegen Russische olie - The Sunday Times. BRON
![]() |
#34816 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De beelden zijn authentiek. Beelden van daders en slachtoffers in de blogpost hieronder. LINK 18 nov 2022
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 22 november 2022 om 08:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34817 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jogo : 22 november 2022 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34818 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(blijven bestoken met V2) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() als het op cijfers aankomt, denk ik dat de eindverantwoordelijkheid van dat bendeke leiders het zwaarst weegt, proces nurenberg voor RU zal niet leuk worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel een feit dat Oekraïne belachelijk weinig gevangenen maakt, in zoverre dat Zelensky zelfs een oproep moest doen om meer gevangenen te maken (en ze dus minder te executeren). Maar ja, Nazies are going to Nazie. https://www.reuters.com/world/europe...en-2022-10-17/ KYIV, Oct 17 (Reuters) - Ukrainian President Volodymyr Zelenskiy on Monday urged his troops to take more prisoners, saying this would make it easier to secure the release of soldiers being held by Russia. "The more Russian prisoners we have, the sooner we will be able to free our heroes. Every Ukrainian soldier, every front-line commander should remember this." |
|
![]() |
![]() |