![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3481 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3482 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat geld al evenmin voor U.
Geef me 1 staafbaar voorbeeld dat ik in mijn dagelijks leven mensen discrimineer, en ik eet mijn werkschoen op, gestoofd met een uitje. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#3483 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Alhoewel. Wat vond je ook weer over vrouwen op de arbeidsmarkt? Citaat:
Het is wel prettiger discussiëren als iedereen zich tenminste aan het forumreglement houdt. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3484 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Vrouwen op de arbeidsmarkt, wees welkom. 2)Aangezien ik als werkgever geen contract mag aanbieden waar zwangerschappen op eigen kosten zijn, bied ik gewoon geen contract aan een vrouw die zwanger kan worden. En om regel 2 van maddox te handhaven, ga ik elk excuus gebruiken dat wettelijk is toegelaten om deze dames niet aan te nemen. Elke 2 jaar de kans lopen op een werkneemster voor 15 maand te moeten betalen voor 9 maand effectief werken, la maar. Dat is het effect van Verplichte Positieve Discriminatie op de arbeidsmarkt. Geniaal nietwaar. Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 september 2011 om 06:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3485 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pst, ik heb een editje gedaan, mijn beste Artisjok.
En ja, U hebt gelijk, de werkgever betaald minder van die "zwangere tijd". Maar dat voorkomt niet dat er een serieuze kost aan verbonden is. Vervang die vrouw maar eens voor de tijd ze niet komt werken? De werklast verdelen over het andere personeel? Als dat kan zonder nadelen, waarom die vrouw dan in dienst hebben? Interimmerke? Dan betaal je alle kosten van het loon van de interimmer, plus de winst van het uitzendkantoor. En dan moet je nog geluk hebben dat het een " bruikbare" is die op een wip en een weerlicht winstgevend mee kan draaien. Freelancer? De supergoed betaalde zelfstandige interimmer. Een jobke waar ik me naar op wil werken. Brutto maand lonen van €7000+. Ik kies dan voor mijn persoonlijke oplossing. Vrouwen der vruchtbare categorie niet aanwerven. En de uitleg waarom niet binnen het wettelijke kader laten vallen. Creatief met woorden , als het ware.
![]() |
#3487 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel en dat heb ik ook gedaan.
Alboreto zegt duidelijk: En dat is een smerige insinuatie zonder enige grond. Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je vroeg me "Geef me 1 staafbaar voorbeeld dat ik in mijn dagelijks leven mensen discrimineer, en ik eet mijn werkschoen op, gestoofd met een uitje." Ik gaf je een voorbeeld. Je noemde het zelfs "Prachtig voorbeeld dat U geeft". Begin je uitje maar te stoven; en smakelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U doet dat met plezier indien het U goed uitkomt.
Citaat:
![]() |
![]() |
#3490 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3491 | |
Banneling
|
![]() Ik doe dat omdat we die discussie al gevoerd hebben, en omdat het hier off-topic is. En niet relevant.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3492 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, daar ging het niet over. Daar heeft het ook nooit over gegaan. Dat was een afleidingsmaneuver van Alboreto.
Het ging erover dat Hij dingen in andermans schoenen schuift zonder dat daar iets van aan is. Citaat:
Citaat:
Ik beweer dat Alboreto smerige insinuaties uit en geef een quote als onderbouwing. Niet gezien? Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat beweert U.
Mijn tegenargument. Ik ben niet van plan werkgever te worden. Hier in België is dat redelijk debiel weet U. In alle geval, U dicht me weeral dingen toe die ik van zijn leven nog nooit heb gedaan. Ik mag ze wel denken, ik mag die dingen wel voorstellen. Dat an sich is niet strafbaar. Wat ik niet mag doen is zulke dingen aantoonbaar doen, of duidelijk , openbaar en weerom aantoonbaar oproepen om zulke dingen te doen. Ik zou kunnen beweren -en dat het zo is of niet, kan U alleen uitmaken als U gedachtenlezer zou zijn- dat ik het vruchtbare vrouwenvoorbeeld alleen naar voren bracht als lokaas, een subliem uitgewerkte stropop waar zelfs de geniale Artisjok in trapt....
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 september 2011 om 06:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je nu ontkennen dat je vrouwen zou discrimineren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3496 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3497 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is heel goed mogelijk dat ge niemand discrimineert in het dagelijks leven. Ik toonde gewoon aan waarom ik die quote van u een racistische opmerking vond.
![]() |
![]() |
#3498 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En volgens mij verachtelijk. Maar ik heb er wel respect voor dat ge er eerlijk voor uitkomt. Maar ge toont hier mooi aan waarom positieve discriminatie noodzakelijk is.
![]() |
![]() |
#3499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je spreekt je nochtnas duidelijk uit over de intentie van anderen.
Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3491 Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 10 september 2011 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |