![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu, dat U problemen heeft met mijn blog is geweten. Goed dat je dit af en toe komt ventileren, frustraties moet je niet voor jezelf houden.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 19 mei 2021 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3482 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 19 mei 2021 om 05:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3483 | |
|
![]() Citaat:
Eerst en vooral is het opgetekend verhaal volledig naar waarheid neergeschreven. Ten tweede bestaat er geen klacht meer naar mij toe, het enige wat nog rest is een klacht van mij naar de fiscus toe en een eis tot schadevergoeding. Wat we van de rechter verlangen is een correcte veroordeling van de gehanteerde en kennelijk ingeburgerde werkmethodes van onze fiscus. Indien ik daarvoor de halve wereld moet mobiliseren dan zal dat ook gebeuren. En ja deze draad mag stoppen als alles achter de rug is, hij had in de eerste plaats al niet hoeven te bestaan. En ten derde ... ![]() hebben over massa's informatie naar aanleiding van wantrouwen dan gaat het over..... ambtenaren. Het hele dossier dat door intern toezicht is opgesteld naar aanleiding van mijn klacht bestaat uit ongeveer 6000 pagina's ....
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 19 mei 2021 om 07:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3484 |
|
![]() DAELEMANS 166.12.deel1 - Pagina 11
![]() Bij het PV opgesteld in Ciney zijn alinea's bijgevoegd op advies van de regiodirecteur uit Brussel en dit op 4 december 2009 , 18 maand na de feiten. En doordat het 'waar' zou kunnen zijn is dat allemaal OK !? Dat mogelijk 'waar' zijn is gebaseerd op mondelinge 'uitleg' van ambtenaren lang na datum zonder enig schriftelijk bewijs.
![]() |
#3485 |
|
![]() DAELEMANS 166.10.deel 1
Volgens onze onderzoeker bij de fiscus is postnummer 86000 gelijk aan postnummer 08600. ![]()
![]() |
#3486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op dat gebied heb je nu wel een punt. Voeg er dan nog wat nietszeggende printscreentjes aan toe en een kat kan er haar jongen helemaal niet meer in terugvinden.
![]() |
![]() |
#3488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- In 2002 gaan wonen in Emptinne - In 2008 vertrokken naar Frankrijk - In 2010 teruggekeerd naar Oud-Heverlee VRAAG: waartoe dient dat geblurred gedeelte op die foto? Wat schuilt daaronder? Daarnaast: - In 2001 die bvba opgericht, wonende in Zemst - Laatste boekjaar met neergelegde jaarrekening: 2001 - In 2006 zogezegd uit die bvba gestapt - 4 maanden later wordt de jaarrekening van 2005 neergelegd - En vanaf dan netjes elk jaar Inderdaad, een timeline opstellen kan soms héél leerzaam zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3489 |
|
![]() Kijk, de bende is terug in actie geschoten. Staat er opnieuw te veel dat jullie niet aanstaan?
![]() |
#3490 |
|
![]() Tja, er zijn er die het nooit gaan willen inzien hé?
![]() |
#3491 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je moet toch stilletjes aan uw plaat beu gedraaid zijn? Probeer eens iets zinnigs te posten. Bijvoorbeeld iets over wat er in de laatste post's ter sprake is gekomen .
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 19 mei 2021 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3492 |
Banneling
|
![]() Waaw! Je beschavingsniveau is er niet bepaald op vooruit gegaan. Wat zou je denken van eerlijke antwoorden in plaats van scheldwoorden en beledigingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3493 | |
|
![]() Citaat:
Dat is informatie die aangeeft welke de volgende reeks winnende nummers van de Lotto zijn. Wat denk je zelf? Je moet toch stilletjes aan uw plaat beu gedraaid zijn? Probeer eens iets zinnigs te posten. Bijvoorbeeld iets over wat er in de laatste post's ter sprake is gekomen . Om op uw vraag nog te antwoorden, op relevante vragen zal ik waarschijnlijk wel de moeite doen om te antwoorden.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 19 mei 2021 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3494 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ga je goed verder! Houzee! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3496 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet nu ineens denken aan Lutgard Simoens.
Dat programma van de zondagavond. 'Vragen staat vrij'.... Bij deze hebben we hier een draad met een eigen tune ! ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 19 mei 2021 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3498 |
|
![]() Als de bende hier voltallig present tekent dan weet ik dat ik wat heb gepost dat ze zo snel mogelijk willen zien verdwijnen.
Wat zou dat nu zijn? ![]() Dit misschien? DAELEMANS 166.12.deel1 - Pagina 11 ![]() En doordat het 'waar' zou kunnen zijn is dat allemaal OK !? Dat mogelijk 'waar' zijn is gebaseerd op mondelinge 'uitleg' van ambtenaren lang na datum zonder enig schriftelijk bewijs. Bij het PV opgesteld in Ciney zijn alinea's bijgevoegd op advies van de regiodirecteur uit Brussel en dit op 4 december 2009 , 18 maand na de feiten. En doordat het 'waar' zou kunnen zijn is dat allemaal OK !? Dat mogelijk 'waar' zijn is gebaseerd op mondelinge 'uitleg' van ambtenaren lang na datum zonder enig schriftelijk bewijs.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 19 mei 2021 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3499 |
|
![]() Of dit?
DAELEMANS 166.10.deel 1 Volgens onze onderzoeker bij de fiscus is postnummer 86000 gelijk aan postnummer 08600. ![]()
![]() |
#3500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Johan, ik moet je bedanken.
Serieus, ik meen het. Mijn moeder is eindelijk van haar slaappillen af, ze heeft ze helemaal niet meer nodig. Ik laat ze nu gewoon wat lezen in deze draad en na hooguit 2 pagina's, als het zelfs zo veel is, slaapt ze als een roos. ![]()