![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3481 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Search for: "Loose Change 2nd Edition" Then watch: Loose ... 31mn - ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.youtube.com/?v=ZjKMB5t1tvE en http://www.youtube.com/watch?v=fp3Fz...elated&search= eentje om te downloaden en bij te houden. Laatst gewijzigd door filosoof : 7 juni 2007 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3482 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De mensen die de 'plaintiffs' op hun lijstje debiteren, maken zich niet de minste zorgen. Waarom zouden ze ook? Lees die klachten nog eens opnieuw. Tegen beter in heb ik dat even gedaan en ik moet zeggen dat het vermakelijk was, geloofwaardig daarentegen. Weet je, het neerleggen van zo'n klacht is bedoeld voor mensen als jou. Niet omdat die kerels ook maar iets kunnen bewijzen maar omdat je in het 'make a donation'-valletje zou trappen. Check eens enkele websites, zie je direct dat die kerels een hype binnen de CT-community creëren met als doel veel, zéér veel 'donations' binnen te rijven. Trouwens kan die Macconnel het geld best wel gebruiken, wegens 'bancrupcy'. Da's een andere civil case: 03-6030MN. By the way, weet je dat je in de VS al echt ver moet gaan vooraleer sprake is van laster en eerroof. Freedom of speech is daar nèt iets anders dan bij ons. Maar goed, ik vind het best wel fijn dat er eindelijk een paar CT's toe komen klacht neer te leggen. Nu nog met hun 'feiten' en 'bewijzen' over de brug komen en dan wordt het pas écht hilarisch. Nu ja, elke CT weet al dat de uitspraak niet meer zal zijn dan een verwijzing van de aanklacht naar de prullenmand; maar elke CT weet ook al hoe op die uitspraak te reageren. De uitspraak die de CT's niet zal uitkomen, vormt nog maar eens aanleiding voor CT's om zich eens lekker psychologisch te masturberen. Zeg me eens, Dukekiller... Als de klacht wordt geseponeerd wegens gebrek aan bewijs, hoe reageer je daarop?
![]() |
![]() |
#3483 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar zie je, Murray, als je op een plezante manier wil afsluiten met een retorische vraag, vermijd dan dat er zoiets stoms als een veralgemening aan voorafgaat. Dat komt nogal geforceerd over.
![]() |
![]() |
#3484 |
Vreemdeling
|
![]() Die "aandachtshoeren" doen het wel, dus we zullen zien.
Klachten opnieuw gelezen. Maak eens duidelijk wat voor jou niet geloofwaardig lijkt. Ik ben daar te naief voor. En iedereen die voor hen doneert is volgens jou per definitie naief? Iemand die een ander ten onrechte beschuldigd zal er ook in Amerika niet zomaar van af komen. Ik ben natuurlijk niet zo'n expert als jij, wat bedoel je met CT? Mensen die "psychologisch masturberen" hierop (plezier aan hebben dus) zijn niet goed bij hun hoofd. Mensen die deze beeldspraak gebruiken daarentegen...willen interessant doen volgens mij. En als die aanklacht geseponeerd wordt, dan ga ik es effe lekker met mijn hoofd tegen de muur knallen en moord en brand schreeuwen. Wat denk je, dat ik daar minder van ga slapen? Ik ben er al sinds het begin achter dat je niets nauw aan het hart moet laten komen, tenzij je er zelf bij betrokken bent of wordt. Ik ga er dan niet minder van slapen. Ik laat me niets van internet nauw aan het hart komen. En dat in 2003 zijn bankroet geweigerd werd, dat wist ik niet, nee. Maar veel is daar ook niet over te vinden. Het zou toch straf zijn als hij zo voorspelbaar zou handelen, denk je niet? Waarom zou iemand eerst bankroet moeten aanvragen om dan met donaties te gaan lopen? Ik kan dat toch ook?
![]() |
#3485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vertel mij nu eens hoe JIJ als leek op tal van domeinen (dat is iedereen trouwens) kan oordelen over de waarde van bepaalde argumenten? Ga je dan eerst een aantal jaar research doen, wat feitelijk nodig is alvorens je genoeg kritische massa hebt opgebouwd in een bepaald terrein, om daarna te gaan oordelen of wetenschapper X of Y correcte argumenten aanbrengt? Hogwash, zeggen ze in de VS. ![]() IEDEREEN hecht belang aan de authoriteit van een bron. Als jij dat onbelangrijk vindt is dat mijns inziens een blijk van gigantische pretentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Okiedo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3487 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe selectief en bevooroordeeld kan je eigenlijk zijn? En als jij beweerd dat een simulator defect is na een crash (met veiligheden af), dan bewijst dat voor mij alleen maar dat ze jou alles kunnen wijsmaken. ![]() Ik heb een aantal jaar machines gebouwd die ook miljoenen kosten. Je moest eens weten hoeveel analyses er gemaakt worden bij het ontwerp van een -dure en complexe- machine. Dat bij gewoon gebruik de machine defect kan gemaakt worden door een gewone operator is dan ook absoluut belachelijk. Moest je nu zeggen : nadat je de veiligheidscircuits overbrugt en een aantal relais hebt disabled, dán kan je een simulator in bepaalde omstandigheden laten crashen : ok. (bvb door de servomotoren uit het bereik van de eindeloopschakelaars te rijden etc.) Maar bij gewoon gebruik : Never, nooit, jamais. En ik kan het weten. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 8 juni 2007 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3489 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3490 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL ha ha ha ha ha ha Dat onderstreept dan wel effe alles wat ik, en andere believers, hier hebben gezegd over educatie!! LOL Die gast is helemaal dichtgeschroefd als het waar is wat ie vertelt!! Kan ie zich straks kapot gaan schamen!!! LOL LOL LOL ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nuff Said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hmm dat lijkt me een overgeneralisatie. ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3492 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ofwel zijn de mensen van KLM zeveraars, dat kan ook natuurlijk. edit: sorry dat ik niet veel tv kijk, vergeef je mij? Laatst gewijzigd door KrisKras : 8 juni 2007 om 17:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3493 | |
|
![]() Citaat:
Okiedo, ik heb een vriend die intussen 10 jaar piloot is en ook zijn wenkbrouwen nogal fronste toen ik de eerste keer met de inside-theorie kwam aandraven maar er nu heilig van overtuigd is dat alle verhalen rond de telefoongesprekken en de capaciteiten van de pseudopiloten even realistisch zijn als de 'Lord of the rings' trilogie. Okiedo?
![]() |
![]() |
#3494 |
|
![]()
![]() |
#3495 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Tijdens mijn middelbare opleiding was ik een wiskunde-freak en slaagde ik erin (ondanks mijn opleiding Latijn-Wiskunde-Wetenschappen 6 uur wiskunde) om zowel tijdens het 5de als op het 6de middelbaar aan de wiskunde-olympiade mee te doen. Daarna heb ik een informatica-opleiding voltooid en momenteel werk ik als IT-consultant voor een multi-national. Daarnaast doe ik op mijn vrije tijd aan webdesign, wallpaper design en winamp skin design en heb ik letterlijk honderden uren gespendeerd aan research in verschillende materies, waaronder vooral politiek en geschiedenis. Ook heb ik al met ettelijke tientallen mensen met de meest diverse achtergronden gediscussieerd over gelijkaardige onderwerpen, zowel op het internet als op café, op iemand's kot of in iemand's salon. Over bepaalde politieke en historische thema's weet ik dan ook veel meer dan de pol-&-soc, geschiedenis- en archeologiestudenten waarmee ik in contact kom, ik heb verschillende mensen die fan zijn van mijn wallpapers en heb als webdesigner al eens enkele keren freelance werk kunnen doen. Kortom : als ik iets doe, dan doe ik dat fatsoenlijk en niet oppervlakkig. ![]() Citaat:
Citaat:
Onder andere om die redenen ben ik zeer sceptisch geworden tav autoriteitsargumenten. Het is niet omdat iemand een bepaalde opleiding heeft gehad en/of heel wat jaren ervaring heeft in een specifieke materie, dat hij noodzakelijk de juiste conclusie trekt. Hij kan bewust liegen, maar hij kan zich eveneens vergissen wegens gebrek aan bepaalde informatie, vertrooidheid, ... Daarom zal ik altijd kijken naar de argumenten die gebruikt worden door een bron, eerder dan naar de bron zelf. Of die argumenten gestoeld zijn op harde bewijzen en logische gevolgtrekkingen uit die bewijzen, of uit speculatie, verdraaiingen en zwak bewijsmateriaal, dát is de énige factor die bepaalt of ik al dan niet een uitspraak aanneem. Wanneer ik onvoldoende basiskennis heb om te weten hoe sterk een bepaalde argumentatie is, dan doe ik verder opzoekingswerk of raadpleeg ik iemand in mijn vriendenkring die meer over de materie weet. Zo ken ik bijvoorbeeld de al eerder vermelde burgerlijk ingenieur alsook meerdere mensen in het laatste jaar van hun rechtenstudie. Citaat:
Ten tweede wou ik graag weten welke alternatieven hij heeft geplaatst náást de theorie van NIST. Heeft hij bijvoorbeeld overwogen of er al dan niet sprake is van controlled demolition? Zo ja, welke argumenten had hij om controlled demolition als mogelijkheid uit te sluiten? Ten derde, zou ik graag willen weten aan welke universiteit uw collega zijn opleiding heeft voltooid. Ik heb alvast nog nooit gehoord van een opleiding Burgerlijk Ingenieur Natuurkunde en vond ook nergens iets over zulk een opleiding op de website van de KUL : Citaat:
Citaat:
Citaat:
Toen ik hem bekend maakte met de alternatieve verklaring, was hij echter wel zeer geïnteresseerd in de materie. Hij kan zich echter niet voorstellen dat een organisatie als het NIST een wetenschappelijk onnozele verklaring zou geven en verwacht dan ook om een logische verklaring te vinden in hun beruchte rapport, maar hij heeft momenteel nog geen letter gelezen. Ik kan dan ook bijna niet wachten op zijn conclusie ná het lezen van het rapport, wanneer hij er de tijd voor kan vinden. De meeste mensen staan gewoon niet stil bij dit soort dingen omdat hun leven te druk is.... Wanneer ze er echter eenmaal bij stil staan en zelf hun research gaan doen, dan is de conclusie meestal duidelijk in het nadeel van de officiële theorie. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3496 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Carolus Benignus : 9 juni 2007 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3497 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3498 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Pindar : 9 juni 2007 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3499 | |
|
![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3500 |
Minister
|
![]() en hoever staan we al? Is god al als verantwoordelijke aangeduid of is dat nog een paar maand wachten?