![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3501 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij bent een platvloerse racist en met het racistische VB-nationalisme zijn we niet veel meer dan met het nep-nationalisme van de N-VA.
#3502 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3503 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VB en N-Va streven naar een nationalistische staatsvorming op het niveau van de regio's.
In die zin zijn het zusterpartijen, en de enigen in hun soort. Ik vind het dus vreemd dat ze ondanks datzelfde (hoofd)streefdoel lekker naar mekaar spugen en mekaar vliegen afvangen en cordonniseren. Maar vergis je niet: ik vind dat prima. Citaat:
Voor de ene is dat gemeentelijk, voor een andere regionaal, voor velen nationaal of federaal, en sommigen zelfs Europees. Citaat:
![]() |
![]() |
#3504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slechte limonade, vergelijkbaar met zuur geworden fanta...
#3505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#3506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over sommigen mag ik mijn oprechte oordeel niet geven wegens het forumreglement dat grove, gore beledigingen niet toestaat.
![]() |
![]() |
#3507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar waarom doet gezamenlijk Belgie het dan in de broek van de N-VA?
![]() |
![]() |
#3508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toon mij eens die berichten? Racisme wil zeggen dat je tegen mensen bent, louter omwille van hun huidskleur. Dat zou dus willen zeggen dat ik ook tegen chinezen zou moeten zijn. En dat is niet zo! Die mensen gedragen zich in ons land, en maken lekker eten voor ons klaar. Ik heb wel iets tegen inferieure culturen die hier de plak komen zwaaien, ongeciviliseerd gedrag van bepaalde volkeren, de hoge criminaliteit onder vreemdelingen, de druk die ze leggen op onze sociale zekerheid. Er zijn hier veel te veel vreemdelingen, en ze blijven maar komen. De straten waarin ze samenhokken veranderen in de vuilnisbelt van het thuisland. Die mensen zijn op de vlucht voor zichzelf, voor hun eigen cultuur, voor hun eigen opvattingen en achterlijke religies. En wij laten ze hier toe, zonder enige voorwaarden, en geven ze volledige toegang tot de dingen waar onze voorouders voor afgezien hebben. Criminaliteit, open grenzen en "multicultuur" gaan hand in hand door het land. Iedereen met een minimum aan intelligentie zou daar tegen moeten zijn. Maar er heerst nog altijd een taboe over dat onderwerp. Jullie zijn doordrongen van het geblaat van de traditio's. Dat ik de boodschap op dit forum scherp breng, is nodig om jullie te tergen en te provoceren, in de hoop dat jullie ooit gaan ontwaken. Uiteindelijk wil ik niets meer of minder dan een echte migratiestop. En daar is helemaal niets mis mee.
Laatst gewijzigd door Demper : 2 maart 2014 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
#3509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de N-VA die mensen gaat vervangen, is dat nefast voor hun bankrekening. |
|
![]() |
![]() |
#3510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3512 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het hoogtepunt van de griepepidemie is voorbij. Na Kuch-Kuch is nu ook Hatsjie verbannen.
|
![]() |
![]() |
#3513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie maar hoe Geert Bourgeois neerkijkt op Philippe De Winter, maar omgekeerd wil deze laatste ook niks van Bourgeois en zijn ploeg weten: ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Werkelijkheid geeft Dewinter Bourgeois hier een 10 op 10 en aanvaardt Bourgeois bescheiden dit compliment. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3516 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlaams Realist is ook even uit roulatie gehaald, zie ik.
|
![]() |
![]() |
#3517 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3518 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
N-VA'ers vinden Belangers meelijkwekkende marginalen en losers. |
|
![]() |
![]() |
#3519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn draad over Europese vrouwen die zich laten fokken door exotische reisbegeleiders was hilarisch. |
|
![]() |
![]() |
#3520 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zie dat Bokkenreyder (Pjotr2691) eraf is gesmeten, samen met al zijn posts.
![]() De kleine Björn (Remspoortobback in zijn meest recente reïncarnatie) heeft eindelijk zijn C4 gekregen en dat is een goede zaak. Deze keer heeft hij het langer volgehouden moet ik zeggen. |
![]() |