![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artisjok, ik heb net bedacht dat ik mijn werkschoen mag gaan stoven.
Of is positieve discriminatie uitgezonderd?
![]() |
#3522 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan u mij een officiële gerechtelijke bron geven waaruit EXPLICIET blijkt dat niet ALLE racisme strafbaar is, maar sommige vormen van RACISME wel degelijk zijn toegestaan , en dit terwijl deze uitlatingen niet zouden behoren tot de sfeer van de vrije meningsuiting doch wel degelijk racistisch van aard zijn. Nee , dat kan u niet. Want alle racisme is strafbaar. Niet strafbaar racisme bestaat namelijk niet , het is vrije meningsuiting. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3523 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3524 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Maar je bedoelt misschien deze post van de forumleiding, waarvan je gemakshalve in jouw postje waaraan je refereert een belangrijk deel hebt weggelaten. Daar staat namelijk: Citaat:
Lees vooral de laatste alinea nog eens heel goed, artisjok. Ik bedoel dus deze alinea: Citaat:
Alles blijft ter interpretatie aan de moderatie. Dit zijn ónze vuistregels en u kunt er dus geen rechten aan ontlenen. En juist dat rechten aan die vuistregels ontlenen, is wat jij telkens probeert te doen wanneer je voor de -tigste keer die post van de forumleiding deels citeert als je weer eens mensen "racisme" in de schoenen probeert te schuiven. Dat jij jouw beschuldigingen van "racisme" verder nooit onderbouwt door aan te geven wat er precies "racistisch" aan zou zijn, en waarom, maar in tegendeel enkel stelt dat het zo is, zullen we verder maar zeker buiten beschouwing laten?
![]() |
![]() |
#3525 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus we mogen gerust tot de conclusie komen dat er OFFICIEEL niet zoiets bestaat als NIET STRAFBAAR RACISME en dat dit alles gewoon enkel in uw hoofd bestaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3526 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat begrijpt U niet van het woord zou?
Ik zou de lotto kunnen winnen Ik zou een moord kunnen plegen Ik zou een Nobelprijs kunnen winnen Ik zou ....
![]() |
#3527 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat zou ("zou" hier uiteraard gebruikt als modaal hulwerkwoord dat een mogelijkheid uitdrukt) in elk geval heel erg veel verklaren...
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 10 september 2011 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3528 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij beweert dat alle racisme strafbaar is, je zou dan toch moeten kunnen vertellen waar je dat vandaan haalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3529 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens de wet bestaat er alleen maar racisme en de rest is vrije meningsuiting. Niet strafbaar racisme bestaat alleen in uw geest. U maakt uzelf belachelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3531 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat is er zo belangrijk in dit geval aan het deel dat ik wegliet. Citaat:
Citaat:
Er staat : Dit zijn de vuistregels die de moderatie als instrument gebruikt bij het beoordelen van een bericht.Heb je er iets op tegen dat ik dat ook als instrument gebruik. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3532 |
Banneling
|
![]() Moet moeite doen deze draad te lezen want ik zou dus ook een racist zijn, maar kennelijk hier een voorkeursbehandeling krijg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3533 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet over welk citaat het gaat maar ofwel is het strafbaar , ofwel is het geen racisme. Want geen enkele wet heeft het over "niet strafbaar racisme". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.diversiteit.be/?action=on...titel=Internet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat er iemand gechoqueerd zou zijn als ik een menig geeft die hem of haar niet aanstaat . Nou moe. ![]() We kunnen ons dat toch moeilijk aantrekken. ![]() U choqueert mij ook , bent u dan een racist ? ![]() Laatst gewijzigd door Demosthenes : 10 september 2011 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3536 | |||
Minister
|
![]() Dat heb ik zeker scherp opgemerkt. Het is ook niet de eerste keer dat je dat doet en zoiets dan als "bewijs" o.i.d. voor je eigen stelling aanvoert. Men denke dan bijvoorbeeld aan jouw eindeloze gegoochel met linkjes naar je eigen postjes in dat topic waar je beweerde dat mensen "dood" dan wel "potdood" zouden hebben gezegd.
Citaat:
Lees jij wel wat er staat geschreven, artisjok? Wat dat verschil inhoudt, citeer je hier nota bene mee! Om jouw selectieve leesvaardigheid wat te helpen, zal ik het nog eens herhalen, met het verschil in dikke letters: Er is dus een verschil tussen wettelijk racisme, zoals uit het forumreglement en dat citaat afkomstig van het CGKR blijkt, en de vuistregels die op speciaal verzoek, ik neem aan van o.a. jou, artisjok, nog eens in elkaar zijn geflanst, en die strenger zijn dan het wettelijk toegelatene. Gelukkig niet, maar je probeert het wel telkens weer. Citaat:
Ten tweede heb ik daar inderdaad iets op tegen omdat jij a) niet tot de forumleiding behoort, en b) omdat wat jij telkens weer probeert, geen gebruik is, maar een poging tot misbruik. Dit om je eigen politieke doelstellingen, te weten het de mond snoeren van alles en iedereen die zich niet aan jouw multiculturele utopie wenst te conformeren. Citaat:
Het enige wat jij steevast doet, is zonder degelijke onderbouwing vaststellen dat het zo is. Volgens jou, artisjok, welteverstaan.
![]() |
![]() |
#3537 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is ook racisme Jammer genoeg worden er op internet ook leugens verspreid en komen gebruikers steeds vaker in contact met racistische en discriminerende uitlatingen en beledigingen.Is toegelaten en valt onder de vrije meningsuiting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3538 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
versta jij geen Nederlands misschien ? Als ik zeg dat Marokkanen hier meer in den bak zitten dan autochtone belgen , is dat niet alleen mijn vrije mening , maar ook gewoon de waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3539 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je denkt toch niet dat ik me telkens zal bezig houden met alles te copy pasten, als het er al staat. Citaat:
Citaat:
Maar je kan niet vertellen waaruit dit moet blijken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3540 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat begrijp jij niet aan mijn post? Er is niet of racisme of vrije meningsuiting. |
|
![]() |
![]() |