![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=4ufkFEU2kjw
http://www.youtube.com/watch?v=A0rFb...eature=related Loze beweringen ? U zet zichzelf voor paal. Onthoud nu eens een keer dat ik nooit dingen beweer waar ik geen onderbouwing voor kan geven.
![]() |
#3562 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3563 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je zal benieuwd zijn met "hoeveel keer" je zal eindigen! (en neen, ik ben alles behalve voorstander van Iran´s bewind) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3564 |
Minister
|
![]() Aiaiai. Voelt gij uw eigen nu nie een beetje dom? Hoeveel keer? Eén keer maar dat bleek een volledig foute vertaling te zijn van memri, zelfs Israël heeft dit toegegeven. Als ge nog steeds daarop aan't haken zijt word het dringend tijd dat ge een beetje up to date geraakt met globale politiek want het komt over alsof ge al jaren onder een rots hebt geleefd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3566 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetgeen ze in Iran om de haverklap riepen met Ahmadinejad vooraan als volksmenner.
Hetgeen volgens jou 'verkeerd' vertaald werd door memri.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig hebben we nog een Johnny die vanuit zijn zetel alles weet over de globale politiek. Bedankt om er te zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3570 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kun je dit ook even tonen aan mij? Zullen wel beelden van zijn neem ik aan. Vertaal jij het eens voor mij. Ik heb wat zitten zoeken en ben er achter gekomen dat nakba de naam is die de palestijnen gaven aan de dag van de catastrofale afloop voor hun in 1948. Ik spreek geen Farsi, dus volgens mij is er niets verkeerd vertaald. Arash Norouzi en Juan Cole die het wel spreken hebben de leugen van memri aangetoond. En het ging dus over de fameuze 'van de kaart vegen' uitspraak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3571 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien hadden ze dat wel over 't hoofd gezien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3573 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik geef een opmerking aan iemand die beweert dat Iran Israel van de kaart wil vegen, wat duidelijk een valse vertaling was die als propaganda moest dienen voor de partij die op oorlog aanstuurt. Jij begint hier over iets heel anders. Ik vraag je dus, wees eens duidelijk en zeg mij eens waarom jij dit boven haalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik zei is dat AIPAC de pro-oorlog lobby vormt, en niets over de inhoud van de toespraken. U veranderd het onderwerp.
![]() |
#3575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door julian : 17 mei 2012 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3576 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3577 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3578 |
Minister-President
|
![]() Ik heb rondgegoogled combinatie "nakba israel" en "Ahmadinijad", en niks gevonden.. Niks op youtube. Geef eens een link.
Wel straffe uitspraken hier gevonden op Youtube, van onze "eerste minister": http://www.youtube.com/watch?v=JaIQHWfj5f4 Israel en Iran, ze zijn tegenpolen volgens de Wester media maar eigenlijk zijn het twee handen op 1 buik als het aankomt ivm idiootheid en misdaden tegen de mensheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3579 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3580 |
Burger
|
![]() Indien Iran de komende maanden niet plooit zou het onverantwoord zijn van de Israëlische regering tegenover haar bevolking om militair niet te reageren. Het betreft hier een existentiële bedreiging. Het opdrijven van aanvallen door Hamas in het zuiden en Hezbollah in het noorden gesteund door Iran kan geen reden zijn om Iran nucleair te laten worden. De meerlaagse surface to air defensie van Israël is stilaan trouwens in staat om zowel alle lange -en kortafstandsraketten te onderscheppen (Arrow 3 & 4, Iron Dome, Patriot, ...).
Het kleine aantal mensen die op de hoogte is van de plannen van Israël laat het achterste van hun tong niet zien. Nu wordt er nog diplomatische blufpoker gespeeld, maar het mag gehoopt dat indien Iran binnen enkele maanden nog niet van koers is veranderd Israël een grootscheepse luchtaanval zal uitvoeren om deze bedreiging te elimineren of om het programma op zijn minst jaren terug in de tijd te bombarderen. Maak u geen illusies, vele Arabische staten zouden trouwens niets liever willen, velen zijn als voor de dood voor een nucleair Iran. Dit zou niet louter een existentiële bedreiging vormen voor Israël, maar gans het machtsevenwicht in het Midden-Oosten uit balans brengen. |
![]() |
![]() |