![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3561 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3563 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3565 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3567 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#3569 |
Banneling
|
![]() Leuk ziet die sandwich er wel uit en lekker niks mis mee, zo'n Nietzsche tussen Pericles en Anotherjack, Marie on Top.
Kom op guys. Na tien jaar Knipp moet je toch wel een en ander gewoon zijn ondertussen ? . Laatst gewijzigd door Knipp : 7 april 2014 om 20:06. |
![]() |
![]() |
#3570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1tje? 2!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#3571 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij het werkwoord (verbum) 'zien' kunnen bijvoeglijke naamwoorden (adjectieven) als 'scherp', 'ver', 'slecht', 'goed', 'duidelijk', 'gemakkelijk', 'moeilijk' ... als bijwoorden (adverbia) gebruikt worden. Dan geven zij aan HOE (op welke wijze) een en ander al dan niet wordt gezien, en eventueel ook van welke kwaliteit het geleverde 'beeld' is. Het gebruik van het bijvoeglijk naamwoord 'leuk' als bijwoord bij het werkwoord 'zien' is in het beste geval een zéér recente taalvernieuwing.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#3573 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu dat djimi, als deskundig germanist ,de zaak op meesterlijke wijze heeft uiteengezet , waardoor enkel nog geestelijk gehandicapten uit afgelegen dorpen in Friesland kunnen twijfelen , meen ik dat de zaak afgesloten kan worden.
Het is wel leuk dat Nietzsche en Raf, eens te meer, volledig in hun hemd werden gezet. ![]() |
![]() |
![]() |
#3575 |
Banneling
|
![]() Ik vind je postings niet leuk. Triestige mensen vind ik trouwens nooit leuk. Je bent een triestigaard, zeer verzuurd en alles. Daarom ben je steeds zo giftig en onaangenaam met iedereen.
Wat kan men ook meer verwachten van iemand die er van droomt om boeffer, schoolmeester en/of huiskesmelker te zijn ? |
![]() |
![]() |
#3576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kan het ook niet helpen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3577 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3580 |
Banneling
|
![]() Is d�*t een aanval ? Hij vraagt mij uitleg over wat ik niet leuk vind aan hem ? Heb ik hem misschien gezegd dat ik hem een akelige onnozelaar vind, of iets dergelijks ?
![]() Nee natuurlijk, ik had het enkel over zijn gemoedstoestand : diepe triestigheid, met als gevolg verzuurdheid, irritatie tegenover zijn medemensen, en giftige onaangename one-liners. NOOIT een vriendelijk woord, énkel negatieve opmerkingen, bedoeld om te kwetsen. D�*t zijn pas persoonlijke aanvallen ! Ik hoop van ganser harte dat hij een vuile leugenaar is, en dat hij GEEN leraar is zoals hij beweert, want het idee dat belastingbetalende mensen hem hun kinderen moeten toevertrouwen doet mij het koude zweet uitbreken van afgrijzen... |
![]() |