Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2016, 03:48   #3561
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Of in het Nederlands, na mij de zondvloed.
Maar ja Nigel Farage is van Franse afkomst!
Tiens, en dat lodderoog dan? Zeer markerend voor de Engelse upper class en denkers. Geopereerd? Nee toch?
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 03:59   #3562
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Toch is Groot Brittanie een failed state geworden.
Ze hebben inmiddels België ingehaald.
Ook de hoogbejaarde Queen verandert daar niets aan.
Ze staat symbool voor een land dat zijn tijd heeft gehad
en op aftakelen staat.
Tenminste een staat en niet een non-country. LOL
HIER
Oud 5 juli 2016, 04:07   #3563
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Idd, U vergeet de hordes baardig Aluha hakbarrend muzeltuig, die zitten allemaal met de IS-woestijnratpest. Wat mij betreft alle grenzen toe en grote kuis, een mooie kans om onze PC-politiekers op dezelfde boot te zetten richting de moslimparadijzen. Aangename thee en zoete koekjes in het vooruitzicht, aldanniet met Nutella. Startups en studenten moeten verplicht meedoen, en dan heb ik het niet over halalslachtingen. Er is wel wat meer aan de hand dan enkel aan persoonlijke vooruitgang te denken. First things first en dat betekent duidelijk 'afbreken', zonder onderzoek btw...,
In de UK maken ze zich daar minder druk over. Top priority bij elke mogelijke toekomstige premier .... Indammen
van de stroom Europeanen naar de UK - EU landen pakweg 500 miljoen.
(Inmiddels drie miljoen spongers van het wellfare system die zich voortplanten als konijnen )

Zelfs voor een gematigde als Andrea Leadsom geldt:
Quote: "But Leadsom said that controls on immigration were a top priority. “Freedom of movement will end and the British parliament will decide how ....."
http://www.theguardian.com/politics/...rt-as-possible
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 04:14   #3564
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
In de UK maken ze zich daar minder druk over. Top priority bij elke mogelijke toekomstige premier .... Indammen
van de stroom Europeanen naar de UK - EU landen pakweg 500 miljoen.
(Inmiddels drie miljoen spongers van het wellfare system die zich voortplanten als konijnen )

Zelfs voor een gematigde als Andrea Leadsom geldt:
Quote: "But Leadsom said that controls on immigration were a top priority. “Freedom of movement will end and the British parliament will decide how ....."
Toekomstige premier gaat een muzelman zijn... dat was de inzet van de EU ,creëren van chaos dan opstappen en dan MO op de troon krijgen ... ebjem nog nie door .... heel dat spel is hoog niveau theater ... (denk ik ) omdat het past in de puzzel ,zie die overdreven instroom van moslim bevolkingen open grenzen enz.... heeft EU een pact gesloten met MO voor veel geld inruil op hun eigen rekeningen ?? God weet het ... het doet een mens denken zo'n toestanden..

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 5 juli 2016 om 04:20.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 04:28   #3565
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Of in het Nederlands, na mij de zondvloed.
Maar ja Nigel Farage is van Franse afkomst!
Farage is dus eigenlijk niet een echte Brit, maar evenals Wilders min meer een halfbloed. En, getrouwd met een Duitse.
U merkte het eerder al op, ook Wilders gehuwd met een Oost Europese.
Wel raar in zulke huwelijken. Een Farage maakt zich sterk om Europese immigranten buiten te houden en zelf gehuwd met een Duitse.
Hoe vertelt hij dat tegen z'n kinderen? Oma en Opa mogen best een keer langs komen, mits ze een toeristen visum aanvragen en opgehoepeld zijn voordat het visum verloopt.
Wilders idem dito, gehuwd met een Oost Europese en ageren tegen Polen in het land.

Laatst gewijzigd door Adrian M : 5 juli 2016 om 04:30.
Oud 5 juli 2016, 04:36   #3566
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Toekomstige premier gaat een muzelman zijn... dat was de inzet van de EU ,creëren van chaos dan opstappen en dan MO op de troon krijgen ... ebjem nog nie door .... heel dat spel is hoog niveau theater ... (denk ik ) omdat het past in de puzzel ,zie die overdreven instroom van moslim bevolkingen open grenzen enz.... heeft EU een pact gesloten met MO voor veel geld inruil op hun eigen rekeningen ?? God weet het ... het doet een mens denken zo'n toestanden..
Tegenstrijdig, met drie miljoen Europeanen in het land wordt de kans minder dat een muzelman premier zou worden
Oud 5 juli 2016, 04:46   #3567
Adrian M

Standaard

Citaat:
Tenminste een staat en niet een non-country. LOL
Waarheid als een koe, als er geen geld meer is voor toiletpapier altijd nog een dundoek bij de hand om je gat mee af te vegen

Laatst gewijzigd door Adrian M : 5 juli 2016 om 04:46.
Oud 5 juli 2016, 05:04   #3568
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Tegenstrijdig, met drie miljoen Europeanen in het land wordt de kans minder dat een muzelman premier zou worden
Oja ? en Londen ... Burgemeester nr 1, velen hebben het plaatje nog niet door omdat ze het niet willen geweten hebben, maar lijkt het uw niet verdacht raar dat een man zijn land uit de EU sleurt ... dan opgeeft met de woorden ik wil mijn leven terug ? , en in de EU blijft zetelen ? zogezegd tot zijn termijn op is ? ergens klopt er iets niet ... (kijk niet zo neer op mijn denkwerk ) achterliggend verborgen waarom wil de EU de grenzen niet sluiten ? zo een grote Unie kan alles moesten ze willen ,maar de vraag blijft waarom doen ze het niet ?
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 05:22   #3569
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Er zijn geen cijfers beschikbaar van de laatste week over uw zogezegde opvering van de Britse export.
Standard Life, een brits vastgoed fonds van 2,9 miljard pond kan door de massale opvragingen niet langer terugbetalen en schorten dus op. Maandelijks te evalueren hoeveel er terugbetalingscapaciteit zal zijn.
Logisch, vastgoed in London gaat het als eerste voelen.
https://www.theguardian.com/business...it-withdrawals
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 06:14   #3570
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Oja ? en Londen ... Burgemeester nr 1, velen hebben het plaatje nog niet door omdat ze het niet willen geweten hebben, maar lijkt het uw niet verdacht raar dat een man zijn land uit de EU sleurt ... dan opgeeft met de woorden ik wil mijn leven terug ? , en in de EU blijft zetelen ? zogezegd tot zijn termijn op is ? ergens klopt er iets niet ... (kijk niet zo neer op mijn denkwerk ) achterliggend verborgen waarom wil de EU de grenzen niet sluiten ? zo een grote Unie kan alles moesten ze willen ,maar de vraag blijft waarom doen ze het niet ?
Blijft een feit dat met drie miljoen Europeanen minder in het land de kans de kans aanmerkelijk hoger is dat een Muzelman premier zou worden
Waarom het om gaat dat er 500 miljoen Europeanen zijn die het land ongehinderd kunnen overstromen.
Een vluchteling stelt daarbij vergeleken niets voor, kunt ze een vluchtelingen status laten houden.
Europeanen kunnen ongehinderd binnen komen en fokken door als konijnen.

Voor alle mogelijk toekomstige premiers geldt dat het beperken van de toestroom aan Europeanen beperkt moet worden en "top priority" blijft bij de onderhandelingen.

Laatst gewijzigd door Adrian M : 5 juli 2016 om 06:30.
Oud 5 juli 2016, 06:28   #3571
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijft een feit dat met drie miljoen Europeanen minder in het land de kans de kans aanmerkelijk hoger is dat een Muzelman premier zou worden
Waarom het om gaat dat er 500 miljoen Europeanen zijn die het land ongehinderd kunnen overstromen.
Een vluchteling stelt daarbij vergeleken niets voor, kunt ze een vluchtelingen status laten houden.
Europeanen kunnen ongehinderd binnen komen en fokken door als konijnen.

Voor alle mogelijk toekomstige premiers geldt dat het beperken van de toestroom aan Europeanen beperkt moet worden en "top priority" blijft bij de onderhandelingen.
LOL.

We gaan dus niet op stap in London dit weekend?
HIER
Oud 5 juli 2016, 06:35   #3572
Adrian M

Standaard

Citaat:
LOL.

We gaan dus niet op stap in London dit weekend?
Kunt er over grappen, voor de Britten geldt dat de beperking van de toestroom aan Europeanen voor hen hoofdzaak is.
Voor vluchtelingen geldt dat ze een vluchtelingenstatus kunnen krijgen met evt een max verblijfsduur. Een Europeaan kan nu nog ongehinderd binnenkomen en blijven tot st Juttemus.

Een gematigde als Andrea Leadsom op dit vlak:

Laatst gewijzigd door Adrian M : 5 juli 2016 om 06:41.
Oud 5 juli 2016, 07:13   #3573
Adrian M

Standaard

Citaat:
Idd., ik zie het zelfs niet. Ik zie wel enkele 'winners' en dat is fijn. A job very well done Nigel, my lad. Kuis de schup nu maar af, want het PC-tuig laat U toch nooit de max prime van het VK worden. Ik zou hetzelfde als Nigel doen trouwens, 'zoek het maar uit', de Brexit is een feit... & LOL

De arme man moet trouwens nog steeds naar het EP reizen, ik zou eens goed op vakantie gaan en bij terugkomst mij als PM laten verkiezen. Wanneer iedereen roept op Nigel en plots met glorie ontvangen wordt. Welja, het is er mss een beetje over...

Toch goede morgen allemaal!
Wat is best grappig aan Farage Zonbron? In een videoopname verkondigt hij het risico voor
de UK aan Europeanen die ongehinderd binnenstromen, daarbij noemt hij het getal ongeveer 500 miljoen
Oud 5 juli 2016, 07:38   #3574
Adrian M

Standaard

Citaat:
Idd., ik zie het zelfs niet. Ik zie wel enkele 'winners' en dat is fijn. A job very well done Nigel, my lad. Kuis de schup nu maar af, want het PC-tuig laat U toch nooit de max prime van het VK worden. Ik zou hetzelfde als Nigel doen trouwens, 'zoek het maar uit', de Brexit is een feit... & LOL
Toch goede morgen allemaal!
Dat zegt veel over u zelf. De gewone arbeider nog verder aan de bedelstaf helpen en vervolgens op uw lauweren rusten �* 15.000 euro per maand
Anderzijds geef ik u groot gelijk. Het is goeie business en altijd beter dan aan de lopende band
Oud 5 juli 2016, 07:59   #3575
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zegt veel over u zelf. De gewone arbeider nog verder aan de bedelstaf helpen en vervolgens op uw lauweren rusten �* 15.000 euro per maand
Anderzijds geef ik u groot gelijk. Het is goeie business en altijd beter dan aan de lopende band
Idd. Als men ergens buiten spel gezet wordt en reeds de max bereikt heeft is het een mooi moment om zich als een held terug te trekken, een wijs besluit.

Hij blijft trouwens nog actief voor de EU hoor. En wat mij betreft mag hij gerust nog wat welverdiende centen opladen in het EP, die werkt tenminste.

Nadien ergens luieren op een zalig eilandje ofzo en indien het volk Farage roept, zal hij misschien die taak op zich nemen. Het moet allemaal eervol blijven he.
HIER
Oud 5 juli 2016, 08:50   #3576
Adrian M

Standaard

Citaat:
Idd. Als men ergens buiten spel gezet wordt en reeds de max bereikt heeft is het een mooi moment om zich als een held terug te trekken, een wijs besluit.

Hij blijft trouwens nog actief voor de EU hoor. En wat mij betreft mag hij gerust nog wat welverdiende centen opladen in het EP, die werkt tenminste.

Nadien ergens luieren op een zalig eilandje ofzo en indien het volk Farage roept, zal hij misschien die taak op zich nemen. Het moet allemaal eervol blijven he.
Een dergelijke instelling classificeer ik onder de noemer "gewetenloos", van het ergste soort
Oud 5 juli 2016, 08:59   #3577
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn geen cijfers beschikbaar van de laatste week over uw zogezegde opvering van de Britse export.
Toch wel.
En in de euro zitten ze erg verveeld daarmee.

En nu het zo goed gaat in GB dankzij die uitstap gaan ze de vennootschapsbelasting ook verlagen naar 15%.
Onder de euro kon dat misschien niet.

Hou je maar vast, heel wat bedrijven zullen de ferry nemen binnenkort.
Van hier naar daar.

Goede beurs
Lage pond
Lage belasting.

Dat is het recept.

Niet de euro soep.
Waar men voorheen exporteerde naar GB, zal men nu mogen importeren.

Laatst gewijzigd door Mambo : 5 juli 2016 om 09:03.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 09:02   #3578
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Toch wel.
En in de euro zitten ze erg verveeld daarmee.

En nu het zo goed gaat in GB dankzij die uitstap gaan ze de vennootschapsbelasting ook verlagen naar 15%.
Onder de euro kon dat misschien niet.

Hou je maar vast, heel wat bedrijven zullen de ferry nemen binnenkort.
Van hier naar daar.

Goede beurs
Lage pond
Lage belasting.

Dat is het recept.

Niet de euro soep.
Geef ze dan. Nu.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 09:03   #3579
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een dergelijke instelling classificeer ik onder de noemer "gewetenloos", van het ergste soort
Dat valt wel mee. Ik heb Nigel ooit ontmoet, een toffe pee die biz en vrijheid begrijpt, zeer joviaal en galant. Ik heb er nogmaals een goede indruk van de Engelse zakenman aan overgehouden, gewoon normale mensen.
HIER
Oud 5 juli 2016, 09:03   #3580
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geef ze dan. Nu.
Engelse gazetten lezen he.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be