![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3563 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
van de stroom Europeanen naar de UK - EU landen pakweg 500 miljoen. (Inmiddels drie miljoen spongers van het wellfare system die zich voortplanten als konijnen ![]() Zelfs voor een gematigde als Andrea Leadsom geldt: Quote: "But Leadsom said that controls on immigration were a top priority. “Freedom of movement will end and the British parliament will decide how ....." http://www.theguardian.com/politics/...rt-as-possible |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 5 juli 2016 om 04:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3565 | |
|
![]() Citaat:
U merkte het eerder al op, ook Wilders gehuwd met een Oost Europese. Wel raar in zulke huwelijken. Een Farage maakt zich sterk om Europese immigranten buiten te houden en zelf gehuwd met een Duitse. Hoe vertelt hij dat tegen z'n kinderen? Oma en Opa mogen best een keer langs komen, mits ze een toeristen visum aanvragen en opgehoepeld zijn voordat het visum verloopt. Wilders idem dito, gehuwd met een Oost Europese en ageren tegen Polen in het land. Laatst gewijzigd door Adrian M : 5 juli 2016 om 04:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3566 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3567 |
|
![]() Waarheid als een koe, als er geen geld meer is voor toiletpapier altijd nog een dundoek bij de hand om je gat mee af te vegen
![]() Laatst gewijzigd door Adrian M : 5 juli 2016 om 04:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3568 |
Banneling
|
![]() Oja ? en Londen ... Burgemeester nr 1, velen hebben het plaatje nog niet door omdat ze het niet willen geweten hebben, maar lijkt het uw niet verdacht raar dat een man zijn land uit de EU sleurt ... dan opgeeft met de woorden ik wil mijn leven terug ? , en in de EU blijft zetelen ? zogezegd tot zijn termijn op is ? ergens klopt er iets niet ... (kijk niet zo neer op mijn denkwerk ) achterliggend verborgen waarom wil de EU de grenzen niet sluiten ? zo een grote Unie kan alles moesten ze willen ,maar de vraag blijft waarom doen ze het niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Logisch, vastgoed in London gaat het als eerste voelen. https://www.theguardian.com/business...it-withdrawals |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3570 | |
|
![]() Citaat:
Waarom het om gaat dat er 500 miljoen Europeanen zijn die het land ongehinderd kunnen overstromen. Een vluchteling stelt daarbij vergeleken niets voor, kunt ze een vluchtelingen status laten houden. Europeanen kunnen ongehinderd binnen komen en fokken door als konijnen. Voor alle mogelijk toekomstige premiers geldt dat het beperken van de toestroom aan Europeanen beperkt moet worden en "top priority" blijft bij de onderhandelingen. Laatst gewijzigd door Adrian M : 5 juli 2016 om 06:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We gaan dus niet op stap in London dit weekend? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3572 |
|
![]() Kunt er over grappen, voor de Britten geldt dat de beperking van de toestroom aan Europeanen voor hen hoofdzaak is.
Voor vluchtelingen geldt dat ze een vluchtelingenstatus kunnen krijgen met evt een max verblijfsduur. Een Europeaan kan nu nog ongehinderd binnenkomen en blijven tot st Juttemus. Een gematigde als Andrea Leadsom op dit vlak: Quote: "But Leadsom said that controls on immigration were a top priority. “Freedom of movement will end and the British parliament will decide how ....." http://www.theguardian.com/politics/...rt-as-possible Laatst gewijzigd door Adrian M : 5 juli 2016 om 06:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3573 | |
|
![]() Citaat:
de UK aan Europeanen die ongehinderd binnenstromen, daarbij noemt hij het getal ongeveer 500 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3574 | |
|
![]() Citaat:
Anderzijds geef ik u groot gelijk. Het is goeie business en altijd beter dan aan de lopende band ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij blijft trouwens nog actief voor de EU hoor. En wat mij betreft mag hij gerust nog wat welverdiende centen opladen in het EP, die werkt tenminste. Nadien ergens luieren op een zalig eilandje ofzo en indien het volk Farage roept, zal hij misschien die taak op zich nemen. Het moet allemaal eervol blijven he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3576 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in de euro zitten ze erg verveeld daarmee. En nu het zo goed gaat in GB dankzij die uitstap gaan ze de vennootschapsbelasting ook verlagen naar 15%. Onder de euro kon dat misschien niet. Hou je maar vast, heel wat bedrijven zullen de ferry nemen binnenkort. Van hier naar daar. Goede beurs Lage pond Lage belasting. Dat is het recept. Niet de euro soep. Waar men voorheen exporteerde naar GB, zal men nu mogen importeren.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 5 juli 2016 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3578 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat valt wel mee. Ik heb Nigel ooit ontmoet, een toffe pee die biz en vrijheid begrijpt, zeer joviaal en galant. Ik heb er nogmaals een goede indruk van de Engelse zakenman aan overgehouden, gewoon normale mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()