![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#3561 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De politici zullen in een volgende regering(?) een klimaatwet stemmen. Het zal een generatie lang duren vooraleer we de klimaatproblemen onder de knie krijgen. Gesnopen ??? |
|
|
|
|
|
|
#3562 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik snap eigenlijk niet goed waarom sommige mensen zich willen moeien met wat Anuna in/met/voor haar slaapkamer doet, en/of met het 'gender' dat Anuna zich wil aanmeten.
Die moeten toch ook beseffen dat dat écht wel een zwaktebod is? Anuna's 'gedachtengoed' is reeds een voldoende gemakkelijk doelwit zonder al die bedilzucht, me dunkt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#3563 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Véél te klein en te onbelangrijk op wereldschaal.... En ik heb een nieuwtje voor je..... Ooit houdt het hier op met die hele mensheid ,maar denk je dat dit de planeet ook maar één fuck uitmaakt of dat nu binnen 500 jaar,5000 jaar of 50.000 jaar is... |
|
|
|
|
|
|
#3564 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het klimaat probleem zal mettertijd op wereldschaal aangepakt worden: dat staat in de sterren geschreven ! Ooit ??? Pfff. Het belangrijkste NU is dat steeds meer KIEZERS bewust worden van de 2 thema's die voor hen belangrijk zijn : Klimaat & Koopkracht . Al de rest is bijzaak ! |
|
|
|
|
|
|
#3565 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#3566 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb geen glazen bol en zeker geen groene. Ik heb dit hier al eens geschreven maar ja...
Er zijn véél meer mensen die zich voor het klimaat willen inzetten dan de groenen alleen hoor ! De groenen hebben géén monopolie. Laatst gewijzigd door Boduo : 18 mei 2019 om 21:50. |
|
|
|
|
|
#3567 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3568 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja wat.....
Buiten het groen partij riedeltje valt er blijkbaar niet veel te zeggen.... Ge kunt hier ofwel de heilige, of anders het kompleet tegenovergestelde uithangen... Maar alléé,drinkt nog maar een keer van uw zuid-Afrikaans wijntje .... |
|
|
|
|
|
#3569 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan betaal jij en alle groene ridders samen met jou nét even veel.... En plant ik patatten achter in mijne hof,plaats genoeg... ![]() Allee ,drinkt er nog maar ene,maar ook weer niet te veel zoals gisteren... |
|
|
|
|
|
|
#3570 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is dat niet mooi, zo op zaterdagavond ? |
|
|
|
|
|
|
#3571 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#3572 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Men zou een voedseltaks moeten invoeren voor alle voedingswaren die niet uit eigen tuin komen Dat zal die betonvervuilers uit de stad wel tot inzicht laten komen. |
|
|
|
|
|
|
#3573 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3574 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al haar verplaatsingen doet ze met de auto, geen enkele met het openbaar vervoer. |
|
|
|
|
|
|
#3575 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En dan nog niet begrijpen waarom "oude blanke mannen" (en de rest van de bevolking ook) haar uitlachen...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#3576 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Anuna is een kweekproduct van een buitengewoon “progressief” echtpaar. De eerder ongewone naam geeft reeds een kleine hint. Bovendien is de moeder een “genderdeskundige”. “Voadre” is stadsplanner.
|
|
|
|
|
|
#3577 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3578 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nog een geluk dat het geen Anubis is geworden In elk geval is de moraal van het verhaal er. Ze is een zendeling die Gods woord aan het verkondigen is. Halleluja. En toeval of niet, haar compagnon is Kyra. Ook al een goddelijke afkomst en met wat goede wil het duo anuna-ki..
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 mei 2019 om 18:27. |
|
|
|
|
|
|
#3579 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |