![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bonebroth en brandnetel soep mengen.
![]() |
#3562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Code Rood deelt beelden die “hardhandig politieoptreden” moeten aantonen tijdens bestorming luchthaven
Luchthavens zijn infrastructuur van nationaal belang. De politie had met scherp moeten schieten! Er liep er daar zelfs eentje tussen met een Palestijnse vlag.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 18 december 2023 om 08:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er een VB-er met een spandoek op straat staat wordt er met de vuist op geklopt door de flikken...
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 december 2023 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik baal momenteel van de Blauwe Dweil & gans vivaldi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mijnen grote teennagel te kort afgeknipt en als mijn dekentje daarover wrijft of ik wandel met schoenen, doet dat pijn. Heel veel. En dat groeit net zo traag.
![]() |
#3568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uittrekken?
![]() |
#3569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=eUwJ...=HipHopHead187
"Nas-I gave you power" Ge moet u niet laten doen hé. Ge lijkt er wat op; slapend oog. Lege ogen. Introvert. Grappenmaker.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, Duitsland. Ik zou er niet teveel van verwachten.
Een over de straatstenen rollende natie. Ik rij 300km/h over de Balkan route en ik rij een Zigeuner aan. De politie doet de ogen dicht. Nu, België zat bij de Habsburgers. Ja, de rijken zuigen altijd uit. Vertel me eens iets nieuws. Moeten we jagen? Het jachtinstinct van de maatschappij gaat niet verloren. In onderhandelingen waren de Duitsers vrij slecht. De Fransen, de Goddelozen. De Engelsen, dat is een beetje financiën. De Hollanders, zoals dat brood... Opgezwollen. Zilver tong diplomatie daar ben jij wel goed in, hé? Lik mijn reet, X. Een snelle ophanging van de telefoon. Daar vang je niets mee, hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=4wsI...l=FilmrissToto
Immer Zaugen.... ![]() Zo ga je het debat niet winnen, ze. Een vampiristisch systeem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=dhXh...aFisabillillah
Nasheed - Kuntu Maitan (??? ????). "Translation: I was dead, in the seas of error and sin, drowned. I was a slave in the shackles of sin, owned, fettered. The Shaytan passed his rope down to me from his many ways. Sins, I would go to them sunset and sunrise, The sins attacked my skin then bones... then veins. I was enrolled in the glitter of the star of this world. Truly, I am in need of rain, purifying, able to clean" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Corona
"Doet het een belletje rinkelen." https://www.youtube.com/watch?v=7M4o...=Sanchuniathon Complotten, belachelijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=_NvK...=Sanchuniathon
"The Remarkable Identity of the German People" -lol- Ze weten het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=lFGM...=arditichannel
"Een andere manier om de massa te vorm buiten de massaconsumptie." Voetbalstadions vol? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals "Rudyard" heeft gezegd is de Islamitische maatschappij gegijzeld door de priesters en de krijgers. Het sluiten van de Islamitische geest.
Zulk een maatschappij is niet compatibel met een maatschappij die consumptie en de monarchie op de eerste plaats zet. De "common wealth" dat is voor de dino's en de achterlijken. ![]() Aaah, ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3578 |
Secretaris-Generaal VN