Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 februari 2013, 21:19   #341
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Van je kinderen ga je in elk geval niet minder houden als ze in je neus knijpen. Zelfs niet als ze dat elke dag doen. Na verloop van tijd ga je meer van ze houden en zij van jou.
De vergelijking Vlamingen en Kinderen raakt kant noch wal!!.
Wij zijn volgens de geschiedenis juist hun "kinderen", de erfgenamen van de Nederlanden. Aangezien wij ermee zijn doorgegaan..

Neen, dan nog liever de vergelijking broer!.
Maar dan wel eentje die partij kiest tegen zijn eigen familie, hetzij uit onwetendheid of uit wrok!.


Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2013, 21:27   #342
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hollander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2003
Locatie: Leiden, Lage Landen
Berichten: 11.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
De vergelijking Vlamingen en Kinderen raakt kant noch wal!!.
Wij zijn volgens de geschiedenis juist hun "kinderen", de erfgenamen van de Nederlanden. Aangezien wij ermee zijn doorgegaan..

Neen, dan nog liever de vergelijking broer!.
Maar dan wel eentje die partij kiest tegen zijn eigen familie, hetzij uit onwetendheid of uit wrok!.


Jeff
och kom. Als het onwetendheid is kun je hen dat niet verwijten. Als het wrok is is het door onwetendheid.

Er zijn namelijk geen objectief vaststelbare feiten waardoor een wrok gerechtvaardigd zou zijn. Hooguit gekibbel tussen broertjes. Schattig, maar niet meer dan dat.

Zolang ze maar samen optrekken als het er om gaat. En dat blijkt vooralsnog vaak het geval te zijn.
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2013, 21:34   #343
Spinoza
Minister-President
 
Spinoza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2004
Locatie: Breda
Berichten: 5.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Van je kinderen ga je in elk geval niet minder houden als ze in je neus knijpen. Zelfs niet als ze dat elke dag doen. Na verloop van tijd ga je meer van ze houden en zij van jou.
Maar af en toe moeten kinderen wel getuchtigd worden.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2013, 21:40   #344
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hollander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2003
Locatie: Leiden, Lage Landen
Berichten: 11.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Maar af en toe moeten kinderen wel getuchtigd worden.
Absoluut. Dat zal ik niet ontkennen.
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2013, 21:46   #345
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Absoluut. Dat zal ik niet ontkennen.
Maar dan is jouw reactie op dit;
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Tja, ik heb dan ook als Nederlander zijnde moeite met de Vlaamse Beweging. Daar het vele gezichten kent.

Ik sta sympathiek tegenover de Vlamingen, maar de liefde moet wel van twee kanten komen. Indien men vasthoudt dat 1830 het jaar van de bevrijding was van de Hollandse bezetting.
Dan kent ook mijn sympathie grenzen, dat begrijpt u ongetwijfeld wel.
met dit;
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Er is maar één antwoord, en dat is hen nog meer liefhebben.
Wel vreemd!..


Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2013, 21:52   #346
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hollander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2003
Locatie: Leiden, Lage Landen
Berichten: 11.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Wel vreemd!..
Zeker niet beste Pinda,

Spreuken 13:24
Spreuken 29:15

en Samuel 7:14

Ik ben niet zo gelovig hoor, maar het is soms zo toepasselijk.
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2013, 22:04   #347
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Zeker niet beste Pinda,
Spreuken 13:24;
Die zijn roede inhoudt, haat zijn zoon; maar die hem liefheeft, zoekt hem vroeg met tuchtiging.

Spreuken 29:15;
De roede, en de bestraffing geeft wijsheid; maar een kind, dat aan zichzelf gelaten is, beschaamt zijn moeder.

Samuel 7:14;
I will be his father, and he will be my son. If he sins, I will correct and discipline him with the rod, like any father would do.

Zoals ik al eerder zei; ik beschouw Vlamingen als zijnde "Broedervolk", niet als kinderen..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Ik ben niet zo gelovig hoor, maar het is soms zo toepasselijk.
Natuurlijk...
PSALM 137:1


Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.

Laatst gewijzigd door Pinda : 24 februari 2013 om 22:04.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2013, 22:10   #348
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hollander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2003
Locatie: Leiden, Lage Landen
Berichten: 11.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Natuurlijk...
PSALM 137:1


Jeff
juist!
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2013, 08:25   #349
Leo
Gouverneur
 
Geregistreerd: 29 augustus 2003
Locatie: Lage Landen
Berichten: 1.088
Standaard

[quote=Adrian M;6542715]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
JO heeft het over moeder natuur. M'n grootmoe .. zo moeilijk moet het niet zijn om te begrijpen dat elke verdieping een hogere stroomsnelsheid zal veroorzaken, met alle gevolgen vandien voor de dijken.[/i]
"Klein" denkfoutje. Het debiet van een stroom wordt bepaald door alle bronnen die landinwaarts water aanleveren, en dat is behoudens seizoenswisselingen en weersomstandigheden een tamelijk vast gegeven. Als die massa water door een grotere doorsnede (wat het geval is bij uitdiepen) heen stroomt zal de stroomsnelheid dan ook lager zijn dan wanneer ze door een kleinere doorsnede (dus zonder uitdieping) geperst wordt om datzelfde debiet door te laten. Bekijk het maar eens op kleinere schaal bij een gezapig stromend beekje: waar er een vernauwing is gaat het water plots veel sneller stromen dan waar er geen vernauwing is. Uitdiepen is niets anders dan vernauwingen wegnemen...
__________________
Heer, laat het Prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande;
Maak dat uit d’oude bron nieuw leven nogmaals vloeit, schenk ons de taaie kracht om fier, vol vroom vertrouwen,
Met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen, tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit.
Leo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2013, 12:54   #350
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hollander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2003
Locatie: Leiden, Lage Landen
Berichten: 11.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leo Bekijk bericht
"Klein" denkfoutje. Het debiet van een stroom wordt bepaald door alle bronnen die landinwaarts water aanleveren, en dat is behoudens seizoenswisselingen en weersomstandigheden een tamelijk vast gegeven. Als die massa water door een grotere doorsnede (wat het geval is bij uitdiepen) heen stroomt zal de stroomsnelheid dan ook lager zijn dan wanneer ze door een kleinere doorsnede (dus zonder uitdieping) geperst wordt om datzelfde debiet door te laten. Bekijk het maar eens op kleinere schaal bij een gezapig stromend beekje: waar er een vernauwing is gaat het water plots veel sneller stromen dan waar er geen vernauwing is. Uitdiepen is niets anders dan vernauwingen wegnemen...
correctie: het gaat hierbij om de hoeveelheid water die wordt aangevoerd bij springtij van zee. Een diepere westerschelde zal meer water naar Antwerpen stuwen dan een ondiepe. In die zin betekent dat een extra risico.

Laatst gewijzigd door Hollander : 25 februari 2013 om 12:54.
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2013, 13:04   #351
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Zoals ik het begrepen had worden de onkosten voor inschrijving in Nederland nationaal geregeld, en moet je naast de inschrijving in de gemeente een tijdelijke verblijfsvergunning aanvragen bij de immigratiedienst. Die rekenen de kosten aan die kunnen oplopen tot 950 €. De prijslijst vind je hier ergens in de topic over de 250 € in Antwerpen.

In België ga je als buitenlander naar de gemeente om je verblijfskaart aan te vragen en die gemeentelijke administratie doet blijkbaar al het nodige werk om die verblijfskaart te verkrijgen.
Dat is mijn ervaring ook in Nederland. De universiteit in mijn stad heeft kennis geïmporteerd en wel d.m.v. een professor uit de USA. Die heeft vrouw en twee kinderen mee genomen.
Hij heeft nu ruzie met zijn werkgever want hij moet 4800 euro per jaar betalen aan vergunningen enz. om te mogen blijven en dat was niet afgesproken.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2013, 17:51   #352
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Zoals ik het begrepen had worden de onkosten voor inschrijving in Nederland nationaal geregeld, en moet je naast de inschrijving in de gemeente een tijdelijke verblijfsvergunning aanvragen bij de immigratiedienst. Die rekenen de kosten aan die kunnen oplopen tot 950 €. De prijslijst vind je hier ergens in de topic over de 250 € in Antwerpen.

In België ga je als buitenlander naar de gemeente om je verblijfskaart aan te vragen en die gemeentelijke administratie doet blijkbaar al het nodige werk om die verblijfskaart te verkrijgen.
Ter informatie.

Vragen: Vergunning Tot Verblijf (verblijfsvergunning)
Quote: Hoewel dit in veel gemeenten al zo het geval was, moet per 1 April 2004 de eerste aanvraag van de verblijfsvergunning niet meer bij de vreemdelingendienst, maar bij de gemeente zelf worden aangevraagd.

Dit kan dan gecombineerd worden met het inschrijven van de vreemdeling in de gemeente. Ook hier geldt dat inschrijving binnen 3 werkdagen moet geschieden. In enkele gemeenten geldt dat er eerst hiervoor een afspraak gemaakt moet worden, informeer hiervoor bij de eigen gemeente.
Het betalen van de leges voor de verblijfsvergunning moeten voortaan ook direct worden voldaan.

http://members.chello.nl/e.driessens6/mvv/faq_vtv.htm
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2013, 17:56   #353
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Dat is mijn ervaring ook in Nederland. De universiteit in mijn stad heeft kennis geïmporteerd en wel d.m.v. een professor uit de USA. Die heeft vrouw en twee kinderen mee genomen.
Hij heeft nu ruzie met zijn werkgever want hij moet 4800 euro per jaar betalen aan vergunningen enz. om te mogen blijven en dat was niet afgesproken.
Geen idee wat het kost in Nederland, maar €4800 per jaar lijkt me onmogelijk.
Een Nieuwzeelander die ik ken zou dit onmogelijk kunnen betalen naast alle andere kosten die hij moet maken: collegegeld, studiekosten, verblijfskosten, verzekering etc. etc.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2013, 20:16   #354
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hollander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2003
Locatie: Leiden, Lage Landen
Berichten: 11.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Dat is mijn ervaring ook in Nederland. De universiteit in mijn stad heeft kennis geïmporteerd en wel d.m.v. een professor uit de USA. Die heeft vrouw en twee kinderen mee genomen.
Hij heeft nu ruzie met zijn werkgever want hij moet 4800 euro per jaar betalen aan vergunningen enz. om te mogen blijven en dat was niet afgesproken.
Dat lijkt me sterk...
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2013, 21:44   #355
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Het gaat over een gezin van 4 personen met een hoog inkomen.
De zaken die allemaal betaald moeten worden aan de overheid om legaal te kunnen verblijven zijn niet allemaal inkomsten-onafhankelijk.
iemand noemde het bedrag van 950 euro en hier wordt 1200 euro p.p. betaald.

Citaat:
Een Nieuwzeelander die ik ken zou dit onmogelijk kunnen betalen naast alle andere kosten die hij moet maken: collegegeld, studiekosten, verblijfskosten, verzekering etc. etc.
Het gaat hier niet om een student maar om een hoogleraar in dienst van de universiteit met een vorstelijk salaris.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2013, 22:36   #356
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
correctie: het gaat hierbij om de hoeveelheid water die wordt aangevoerd bij springtij van zee. Een diepere westerschelde zal meer water naar Antwerpen stuwen dan een ondiepe. In die zin betekent dat een extra risico.
Denkfout twee: Bij een gelijke stroomsnelheid m p/sec neemt de verplaatste massa aan water toe bij een diepere Westerschelde.

Ingeval een storm als 1953, springtij, wordt nu alle water de Oosterschelde > Westerschelde ingepomt, de enigste nog open verbinding.
Er onstaan dus veel hogere te verwachten vloedgolven (diverse vloedgolven na elkaar)

Dit gecombineerd met een verdiepte Westerschelde geeft dit een enorme massa aan water welke door een verdieping nog meer water verplaatst in zeer korte tijd.
Zo'n golf doet er slechts enkele minuten over om Antwerpen te bereiken. Gevaarlijker nog zijn de vloedgolven welke erachteraan komen.
Een dijk die het aanvankelijk nog houdt, wordt door volgende vloedgolven kapotgebeukt.

In een Vlaams artikel werd beschreven dat de denkwijze over hoe Vlamingen en Hollanders leven met water zich o.a uit in de taal. "De Belg gaat naar zee, de Hollander gaat naar de kust"
Ook in geld uitgedrukt ziet men daarin een verschil. Een Hollander zul je niet horen over de kapitalen welke eraan uitgegeven worden.
Zou een Belg, of Vlaming er evenveel aan moeten betalen als een Hollander zou men in de hoogste boom klimmen.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2013, 18:59   #357
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Het gaat over een gezin van 4 personen met een hoog inkomen.
De zaken die allemaal betaald moeten worden aan de overheid om legaal te kunnen verblijven zijn niet allemaal inkomsten-onafhankelijk.
iemand noemde het bedrag van 950 euro en hier wordt 1200 euro p.p. betaald.


Het gaat hier niet om een student maar om een hoogleraar in dienst van de universiteit met een vorstelijk salaris.
Weer er weinig of niets vanaf. Kwam dit tegen op de website van het ministerie

Immigatie – en Naturalisatiedienst
Ministerie van Veiligheid en Justitie

Nieuwe legesbedragen per 1 februari 2013
Nieuwsbericht | 29-01-2013

De Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie heeft eind november in een brief aan de Eerste en Tweede Kamer aangekondigd dat de leges voor zaken die vallen onder de EU-richtlijnen voor gezinshereniging, wetenschappelijk onderzoek en studie verlaagd worden. Deze verlaging volgt na een uitspraak van de Raad van State van 9 oktober 2012 over de hoogte van de leges. In het nieuwsbericht van 21 december 2012 is aangekondigd welke leges verlaagd zullen worden en in welke zaken leges terugbetaald zullen worden. Enkele tarieven voor leges gaan ook omhoog. Het gaat hier om aanvragen die vallen onder de richtlijn Langdurig ingezetenen. Dit zijn aanvragen voor een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd en aanvragen voor een vergunning voor bepaalde tijd ingediend door personen die de status van langdurig ingezeten derdelander hebben in een andere lidstaat van de Europese Unie (EU). Dat tarief gaat omhoog van € 130,00 naar € 150,00. Het tarief van € 40,00 voor EU-onderdanen en voor bepaalde categorieën Turkse onderdanen gaat omhoog naar € 42,00 en volgt hiermee de stijging van de leges voor de nationale identiteitskaart.

De nieuwe legesbedragen gaan in per 1 februari 2013 waarbij voor de legesverlaging voor gezinshereniging en –vorming en voor adoptie- en pleegkinderen terugwerkt tot 9 oktober 2012.

Overzicht aanpassingen legesbedragen
• De leges voor aanvragen gezinshereniging en -vorming en voor adoptie- en pleegkinderen worden verlaagd naar € 225,00.
Dit tarief geldt voor de volgende aanvragen:
- machtiging tot voorlopig verblijf (mvv)
- verblijfsvergunning regulier zonder mvv
- wijziging beperking
- verlenging (verlenging verblijfsvergunning voor gezinshereniging bij ouders, blijft een legestarief van € 150,00 gelden)

Als u met een geldige mvv inreist en een aanvraag voor een verblijfsvergunning regulier indient, hoeft u voor deze aanvraag geen leges te betalen.

• De leges voor wetenschappelijk onderzoek in het kader van richtlijn 2005/71 en voor studie worden verlaagd naar € 300,00
Dit tarief geldt voor de volgende aanvragen:
- machtiging tot voorlopig verblijf (mvv)
- verblijfsvergunning regulier zonder mvv
- wijziging beperking

Als u met een geldige mvv inreist en een aanvraag voor een verblijfsvergunning regulier indient, hoeft u voor deze aanvraag geen leges te betalen.
Voor verlenging blijft het bedrag van € 150,00 gelden.

• De leges voor aanvragen die vallen onder richtlijn langdurig ingezetenen en de aanvraag voor onbepaalde tijd worden verhoogd van € 130,00 naar € 150,00
• De leges voor EU-onderdanen en Turken (en andere leges die eerst € 40,- waren) worden verhoogd naar € 42,00.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2013, 12:38   #358
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Mooi!...
Antwerpen weer lekker onder de Hollandse knoet!...

Daarna de rest van Vlaanderen!..

Jeff
Onder de Hollandse knoet? Ik hoop dat jullie beseffen dat jullie je "Gouden Eeuw" en alle rijkdom die daar uit voortgekomen is quasi volledig aan Antwerpen/de "Zuidelijke Nederlanden" te danken hebben. Zelfs het Wilhelmus is een Antwerps lied...

http://goudeneeuw.ntr.nl/krant/aflev...#/overzicht/1/

Laatst gewijzigd door Zeno! : 5 maart 2013 om 12:39.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2013, 12:58   #359
Spinoza
Minister-President
 
Spinoza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2004
Locatie: Breda
Berichten: 5.228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Onder de Hollandse knoet? Ik hoop dat jullie beseffen dat jullie je "Gouden Eeuw" en alle rijkdom die daar uit voortgekomen is quasi volledig aan Antwerpen/de "Zuidelijke Nederlanden" te danken hebben. Zelfs het Wilhelmus is een Antwerps lied...

http://goudeneeuw.ntr.nl/krant/aflev...#/overzicht/1/
Waarom denk je dat we Vlaanderen zo graag willen annexeren? Dan krijgen we opnieuw een 'Gouden Eeuw'.

De Vlamingen mogen natuurlijk ook vrijwillig hun geld afstaan. Dan gunnen we ze een zekere mate van zelfstandigheid.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2013, 20:07   #360
Nvalid
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 april 2011
Berichten: 1.412
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Waarom denk je dat we Vlaanderen zo graag willen annexeren? Dan krijgen we opnieuw een 'Gouden Eeuw'.

De Vlamingen mogen natuurlijk ook vrijwillig hun geld afstaan. Dan gunnen we ze een zekere mate van zelfstandigheid.
Hilarisch..
Nvalid is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be