Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 april 2016, 16:09   #341
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Als ik het goed heb criminaliseert deze wet seks in ruil voor een vergoeding in geld, maar ook in ruil voor een vergoeding in natura én ook in ruil voor de belofte van een vergoeding.
Weet ik niets van

Citaat:
Iemand huwen om er seks mee te hebben valt hier strikt gezien ook onder vind ik dan.
Graaaaaappig

Citaat:
De senaat zou nog een bezwaar kunnen indienen bij één of ander grondwettelijk hof, aangezien zij het niet eens zijn met de assemblée. Hopelijk doen ze dit en zal ultiem de rede toch nog zegevieren.
Weet ik ook niets van.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2016, 16:11   #342
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
wat is een commerciële schending?

prostitue is gewoon handel drijven, vraag en aanbod.
en bij wederzijdse toestemming en fatsoenlijk regelgeving is er geen druk, geen gevaar, geen ...

dan is de enige weerstand een soort van misplaatst religieus moreel normbesef
of vrouwen die tegen hoeren zijn omdat ze hun ventjes niet vertrouwen en met minderwaardigheidscomplex rondlopen.
Kwoot minstens een volzin. Liefst context.

De rest heb ik al uitgebreid behandeld.

Ik ben seculier.

Atheïst.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2016, 16:12   #343
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Pff, ik ga me seffens nog eens een goei prostituéke pakken in de Antwerpse rosse buurt.
Doe ze de groeten.Misschien kennen ze me daar nog.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2016, 17:58   #344
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik gebruik kwoteren en quoteren door elkaar op forum en ik ga dat niet veranderen.

In de betekenis van citeren. Niet in de betekenis van Van Dale

Citeren gebruik ik nooit op forum. Waarschijnlijk vanwege de aanwezigheid van het "quote" knopje.

Sex, sexe, sexueel corrigeer ik wel bij mezelf.
Wat een hypocrisie weer.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2016, 20:07   #345
non-conformist
Europees Commissaris
 
non-conformist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 6.210
Standaard

Maar ik heb weer een nieuw woord geleerd vandaag : keutelarij

Keutelarij

znw. vr. Van Keutelen.

↪Kleinigheid, beuzeling, onbeduidende zaak.

M.a.w. een zaak ter grootte van en met het belang van ...een keutel.
__________________
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience."
non-conformist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2016, 20:20   #346
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Weet ik niets van
Weeral iets bijgeleerd se !

"le fait de solliciter, d'accepter ou d'obtenir des relations de nature sexuelle d'une personne qui se livre �* la prostitution, y compris de façon occasionnelle, en échange d'une rémunération, d'une promesse de rémunération, de la fourniture d'un avantage en nature ou de la promesse d'un tel avantage."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Graaaaaappig
Absurd eerder, maar wel waar, da's dan weer eerder triest.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Weet ik ook niets van.
Weeral iets bijgeleerd se !

Car il faut que les sénateurs, qui ont rejeté par trois fois ce principe de pénalisation du client, osent saisir le Conseil Constitutionnel dès le vote final de la loi. S'il ne s'en trouve 60 pour le faire (c'est le seuil prévu par la Constitution), j'invite Gérard Larcher, Président du Sénat, �* user de son droit constitutionnel en la matière et �* saisir lui-même les sages de la rue Montpensier.

http://www.lexpress.fr/actualite/soc...e_1780042.html
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2016, 21:13   #347
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Wat bezielt iemand om zich te bemoeien met (trans)acties waarbij normaal gezien niemand enige vorm van aantoonbare schade ondervindt?
Vanwaar die ziekelijke bemoeizucht?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2016, 22:39   #348
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Wat een hypocrisie weer.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2016, 22:46   #349
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Weeral iets bijgeleerd se !

"le fait de solliciter, d'accepter ou d'obtenir des relations de nature sexuelle d'une personne qui se livre �* la prostitution, y compris de façon occasionnelle, en échange d'une rémunération, d'une promesse de rémunération, de la fourniture d'un avantage en nature ou de la promesse d'un tel avantage."



Absurd eerder, maar wel waar, da's dan weer eerder triest.



Weeral iets bijgeleerd se !

Car il faut que les sénateurs, qui ont rejeté par trois fois ce principe de pénalisation du client, osent saisir le Conseil Constitutionnel dès le vote final de la loi. S'il ne s'en trouve 60 pour le faire (c'est le seuil prévu par la Constitution), j'invite Gérard Larcher, Président du Sénat, �* user de son droit constitutionnel en la matière et �* saisir lui-même les sages de la rue Montpensier.

http://www.lexpress.fr/actualite/soc...e_1780042.html
Thx. Ze hebben het wel sluitend gemaakt. Ik vraag me eigenlijk af of de Fransen nu niet moeten ophouden hun maîtresses te onderhouden?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2016, 22:57   #350
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Wat bezielt iemand om zich te bemoeien met (trans)acties waarbij normaal gezien niemand enige vorm van aantoonbare schade ondervindt?
Vanwaar die ziekelijke bemoeizucht?
Ik ga uw post citeren, anders verdwijnt de tekst mogelijk in de loop van de volgende uren. Het woordje "ziekelijk" is voor de betrokkene aanleiding om op het rode driehoekje te drukken.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2016, 23:04   #351
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Pas op of hij hangt seffens weer op het driehoekje te drukken wegens persoonlijke aanval.
Er werd inderdaad op het rode driekhoekje gedrukt.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2016, 23:05   #352
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.420
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Wat bezielt iemand om zich te bemoeien met (trans)acties waarbij normaal gezien niemand enige vorm van aantoonbare schade ondervindt?
Vanwaar die ziekelijke bemoeizucht?
Twee goede vragen alvast.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2016, 00:20   #353
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Duitsland vind prostitutie ook niet zo leuk:
Citaat:
Maar liefst negenhonderd Duitse politieagenten en ambtenaren hebben in de voorbije nachteen inval gedaan bij het grootste bordeel van Berlijn. De uitbaters van het bordeel worden onder meer verdacht van uitbuiting en belastingontduiking. Zes mensen werden gearresteerd op verdenking van mensenhandel en belastingfraude.

Hoofdaanklager Andreas Behm vergeleek de mensen achter het bordeel met de legendarische gangster Al Capone. In het bordeel werd 6,4 miljoen euro aan contanten en waardevolle spullen aangetroffen. Ook elders in Berlijn en in de deelstaten Beieren, Baden-Württemberg en Hessen werden huiszoekingen gedaan.

Hells Angels
Volgens de autoriteiten is er ook een verband tussen het bordeel en de Hells Angels. Voor leden van de motorclub zouden voordelige voorwaarden gelden in het bordeel.

Naast de uitbuiting zouden de bazen van het bordeel de vrouwen als "zelfstandigen" laten werken, waardoor miljoenen aan sociale bijdragen konden worden ontdoken

HLN vandaag.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2016, 00:48   #354
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.484
Standaard

In Curacao is iets soortgelijks gaande. Waar 66 jaar geleden notabene de RK kerk zich hard heeft gemaakt om illegale straatprostitutie uit te bannen en aan de wieg stond om een ordelijk hoerendorp te bouwen -met een hek eromheen-, gaat er nu in rap tempo een streep doorheen.

Venezuelaanse straathoertjes -tieners- zijn in opmars en veroorzaken overlast. Gedocumenteerde Domicaanse en Colombiaanse hoertjes die onder een 3 maanden contract werken is sinds kort afgelopen zaak.

Vreemd, Curacao kent geen grote moslim gemeenschap; wel een snel groeiende groep protestantse splintergroeperingen. Misschien dat het juist deze groep is, die meer aaninvloed winnen en de tijd proberen terug te draaien
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2016, 04:38   #355
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ach ja dat foei van mijn dat is een opvatting (van filosofische inslag) om al die hoogdravende ethische en morele termen te "grounden".

Ik heb het wel over een democratisch foei dat op de politieke agenda komt. Rusland is een autoritaire maffiastaat. Het foei komt van boven. De non discriminatie van homo's is tegenwoordig een zaak van mensenrechten.
Waar ze vervolgd worden heb je geen democratie of een aanfluiting daarvan. Meestal autoritaire leiders. In elk geval stem je zulke vrijheden niet meer weg met een eenvoudig foei, daar zijn speciale meerderheden voor nodig (bescherming van minderheden). Saoedi's dat zijn theocraten, daar verspil ik geen kruit aan.

Prostitutie is een andere issue. Als er al mensenrechten moeten beschermd worden hier, dan is dat niet de vrije keus om zich te prostitueren, maar wel beschermd te worden tegen mensenhandel, machtsmisbruik en uitbuiting.

Dat soort foei daartegen kan met een eenvoudige meerderheid beslist worden.
En U beslist dat? En waarom zouden de rechten van homoseksuelen meer waard zijn dan de rechten van hoerenlopers en prostituée's, wie beslst dat?
In Rusland vindt de grote meerderheid homoseksualiteit wel degelijk foei, net als in veel andere landen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2016, 04:41   #356
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
In zwart Afrika gelden inderdaad andere omgangsvormen aangaande seksuele relaties. Volgens de zwarte vrouwen die ik ken zijn zwarte mannen heel genereus. Mogelijk vertellen ze niet volledig de waarheid.
Maar dat een vrouw 100 euro vraagt per keer haar man met haar wil slapen, dat is toch ook volledig ontspoord? Die zwarte vrouw merkt dat ze er hier mee wegkomt. Stel dat een man 100 euro vraagt iedere maal z'n vrouw met hem wil slapen, zou dat aanvaard worden of als uitbuiting beschouwd worden? In de westerse maatschappij bestaan dubbele maatstaven.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2016, 05:33   #357
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.821
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Wat een hypocrisie weer.
Hypocrisie is inderdaad het dominante kenmerk bij fatsoensrakkers hun motivering om ergens tegen te ageren.

Dit vat het goed samen : http://www.goeievraag.nl/maatschappi...atsoensrakkers
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2016, 06:35   #358
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.821
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Wat bezielt iemand om zich te bemoeien met (trans)acties waarbij normaal gezien niemand enige vorm van aantoonbare schade ondervindt?
Vanwaar die ziekelijke bemoeizucht?
Bedilzucht koppelen aan morele hypocrisie, en je krijgt dit als resultaat.
Een kenmerk van de ware fatsoensrakker is dat hij/zij nooit de echte reden van de verontwaardiging zal opgeven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2016, 06:53   #359
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.625
Standaard

Economie.

Het wordt hoog tijd dat Vlaanderen werk maakt van een behoorlijk kader rond prostitutie. Heel wat werkgelegenheid zou zich wel eens kunnen verplaatsen van Frankrijk naar het zuiden van West-Vlaanderen.

Gemeentelijk taks op een glazeke zogezegde champagne ... neen, ernstig, behoorlijke bijdrage aan sociale zekerheid en inkomstenbelasting.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2016, 07:25   #360
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Duitsland vind prostitutie ook niet zo leuk:
U hebt weer eens slecht gelezen. Duitsland vindt uitbuiting en belastingfraude niet leuk.
In Duitsland is prostitutie wettelijk geregeld, en verwacht men dat de dames van plezier belasting betalen.
Door die wettelijke regeling kan men ook ingrijpen als er iets niet in de haak is, en zelfs het grootste bordeel kan gesloten worden, in tegenstelling tot plaatsen waar alles ondergronds gebeurt.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be