Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 januari 2016, 22:35   #341
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Is dit een grap?
Ze gaan via Turkije!
Heb je die kustlijn al eens bekeken??
Hoeveel prikkeldraad en agenten dat vergt?
Waarom begin jij over Turkije?
Het deel van Turkije dat daadwerkelijk aan Bulgarije en Griekenland grenst is uiterst miniem.
Dat hermetisch afsluiten zal minder inspanningen kosten dan de muur op de grens met Mexico bewaken.
Ik had het trouwens over Syrië, eventueel Libië. Bezet een stuk kustlijn en gooi ze daar over de prikkeldraad.

Ik heb het hier over een hypothetische situatie, geen wensdroom.
Maar aangezien hier gevraagd wordt, "hoe zouden ze dat doen", wel dat lijkt me het meest logische, indien de publieke opinie daadwerkelijk zover verschoven zou zijn dat politici zich die weg genoodzaakt zouden zien te bewandelen.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 01:52   #342
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Nieuwe video.
Saven want YT verwijdert 'm voortdurend.

https://www.youtube.com/watch?v=m7CoV0_jTbs
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 01:56   #343
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Aiaiai Merkel...

http://m.hln.be/hln/m/nl/960/Buitenl...gationItemId=1

Citaat:
Agenten weerleggen anoniem de verklaringen van hun leiding als zouden de daders van de massa-aanrandingen in Keulen niet gekend zijn. De meeste mannen die werden gecontroleerd, waren Syriërs die recent Duitsland als asielzoeker waren binnengekomen. De daders deden het puur voor hun "seksueel amusement". Dat meldt de gerenommeerde Duitse krant Die Welt.

Er raken steeds meer feiten bekend over de horrornacht in Keulen en heel wat verklaringen van de Duitse autoriteiten komen in een ander daglicht te staan.

Agenten die tijdens oudejaarsavond de situatie in Keulen probeerden onder controle te krijgen, ontkrachten de beweringen van hun baas Wolfgang Albers. De politiecommissaris had dinsdag nog verklaard dat men geen idee had wie de daders waren die passanten hadden beroofd en vrouwen seksueel hadden belaagd.

In bewaring
De agenten van hun kant zeggen aan Die Welt dat ze op de bewuste avond de identiteit van talrijke personen hebben gecontroleerd en tientallen onder hen werden ook in bewaring genomen.

In tegenstelling tot wat officieel wordt beweerd, weet de politie dus maar al te goed om welke groepen het gaat. "Slechts bij een kleine minderheid ging het om Noord-Afrikanen, het merendeel van de gecontroleerden had de Syrische nationaliteit", aldus de agenten.

Tot hiertoe heeft de politie van Keulen officieel geen gewag gemaakt van daders die in bewaring werden genomen tijdens oudejaarsnacht. Het zogezegde ondoortastende optreden kwam de politie op hevige kritiek te staan van de minister van Binnenlandse Zaken Thomas de Mazière.

Asielaanvraag
Tot dusverre liet de overheid uitschijnen dat het voornamelijk om jonge mannen ging met een Noord-Afrikaanse achtergrond omdat er een dergelijke criminele bende actief is in de regio. Ook politiecommissaris Albers en burgemeester Reker van Keulen haastten zich met te zeggen dat niets er op wees dat er vluchtelingen bij de vreselijke incidenten betrokken waren. Nochtans waren vele gecontroleerden op het plein en aan het station van Keulen pas in Duitsland aangekomen. "De mannen toonden aan ons documenten die bij een asielaanvraag worden overhandigd", aldus de anonieme getuigen. "De meerderheid kwam wel niet uit Keulen, daarvoor waren het er ook gewoonweg te veel."

2.000 Arabische mannen
Ook het aantal mannen dat zich volgens officiële schattingen op het plein aan de dom had verzameld, is verkeerd. "Volgens onze collega's waren er maar liefst 2.000 Arabische mannen aanwezig in plaats van 1.000." Daar had de politie helemaal geen rekening mee gehouden. "De ongeziene agressiviteit van de mannen in kwestie joeg ook sommige agenten angst aan."

Omgekeerd
De agenten weerleggen eveneens de stelling als zouden de daders in eerste instantie erop uit geweest zijn om hun slachtoffers te bestelen. De handtastelijkheden werden volgens de officiële versie geklasseerd als een neveneffect van die criminele tactiek. Niets is minder waar volgens de politiemannen -en vrouwen waarmee Die Welt sprak. "In werkelijkheid was het net andersom, ze begingen de aanrandingen louter voor hun seksueel amusement. Een blanke vrouw wordt omsingeld door een groep mannen en dan vergrijpt men zich eraan."

Dat is ook in de Arabische wereld een bekend fenomeen. Het kwam onder meer aan de oppervlakte in Caïro tijdens de Arabische Lente toen vrouwelijke westerse journalisten werden omsingeld en verkracht.

Optimisme
Toch blijven de agenten optimistisch. "We zetten onze hoop op vluchtelingen met een Arabische achtergrond die hier vreedzaam leven en die ons belangrijke tips kunnen geven die kunnen leiden tot de arrestatie van de aanranders."

"Vele collega's kregen immers de vraag van Arabische vluchtelingen of we oudejaar altijd zo brutaal vieren. Ze wilden zo snel mogelijk weg van de agressieve sfeer en onmiddellijk terugkeren naar het opvangcentrum."
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 8 januari 2016 om 02:00.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 02:33   #344
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Misschien bedoelde hij doodgewoon dat migratie van personen waar je als land nood aan hebt goed en nodig is,
Hij deed die uitspraak toen de invasie al volop bezig was en of daar veel mensen tussen zitten waar een land nood aan heeft betwijfel ik.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 02:43   #345
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Het VB zegt klaar en duidelijk: laat ze niet binnen en gooi diegenen die er al zijn buiten. Over de aard van de oplossing kan gediscussieerd worden, maar je moet nu ook niet gaan beweren dat ze voor dit soort problemen geen oplossing hebben. Hoe extreem ook hun standpunt, het is wel degelijk een oplossing.
En als er genoeg volk in de loop van de tijd hetzelfde over begint te denken, zou je wel eens kunnen schrikken hoe efficiënt zo'n "simplistische" oplossing werkt...
Inderdaad !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 09:47   #346
Kaal
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Berichten: 4.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Nieuwe video.
Saven want YT verwijdert 'm voortdurend.

https://www.youtube.com/watch?v=m7CoV0_jTbs
Dit is afschuwelijk. Wraakroepend.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 10:05   #347
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
Dit is afschuwelijk. Wraakroepend.
Dank U! Toch iemand die de verontwaardiging deelt.

Welkom terug trouwens.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 8 januari 2016 om 10:06.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 10:28   #348
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
"Vele collega's kregen immers de vraag van Arabische vluchtelingen of we oudejaar altijd zo brutaal vieren. Ze wilden zo snel mogelijk weg van de agressieve sfeer en onmiddellijk terugkeren naar het opvangcentrum."
Zouden die dan eerlijk geantwoord hebben en gezegd hebbeb dat vooraleer al die vluchtelingen Duitsland binnengedrongen waren, oudjaar een heel plezante bedoening was?
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 10:53   #349
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Zouden die dan eerlijk geantwoord hebben en gezegd hebbeb dat vooraleer al die vluchtelingen Duitsland binnengedrongen waren, oudjaar een heel plezante bedoening was?
Die mensen hebben ook nood aan wat plezier, we moeten dat begrijpen...

https://m.youtube.com/watch?v=plv4FXlPhZY
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 10:54   #350
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Waarom begin jij over Turkije?
Het deel van Turkije dat daadwerkelijk aan Bulgarije en Griekenland grenst is uiterst miniem.
Dat hermetisch afsluiten zal minder inspanningen kosten dan de muur op de grens met Mexico bewaken.
Ik had het trouwens over Syrië, eventueel Libië. Bezet een stuk kustlijn en gooi ze daar over de prikkeldraad.

Ik heb het hier over een hypothetische situatie, geen wensdroom.
Maar aangezien hier gevraagd wordt, "hoe zouden ze dat doen", wel dat lijkt me het meest logische, indien de publieke opinie daadwerkelijk zover verschoven zou zijn dat politici zich die weg genoodzaakt zouden zien te bewandelen.
Enig idee over hoeveel kilometer kustlijn we het hier hebben?
Dat is echt infantiele praat om zoiets luidop te overwegen...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 10:55   #351
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Die mensen hebben ook nood aan wat plezier, we moeten dat begrijpen...

https://m.youtube.com/watch?v=plv4FXlPhZY
Mss moeten ze dan niet enkel sexuele opvoeding krijgen maar ook lessen in plezier maken. Straks moeten we hen nog leren hun gat af te kuisen; het papier betalen we al.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 11:02   #352
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Enig idee over hoeveel kilometer kustlijn we het hier hebben?
Dat is echt infantiele praat om zoiets luidop te overwegen...
Ik weet niet. Hoeveel kilometer heb jij nodig om een corridors te bezetten langswaar ze terug de woestijn kunnen worden ingestuurd?

Dat dat infantiel klinkt voor jou interesseert me bijster weinig. Er klinkt nogal gauw iets infantiel voor jou.

Ik heb het over een "what if" scenario.
Een mogelijke oplossing in geval Europa blijft wegzinken in chaos, crisis en werkloosheid. Dan kan er veel ondenkbaars gebeuren, en het kan snel gaan.
Kijk naar de Oktoberrevolutie, W.O. II.

Dat jij hier nu nog steeds doet alsof je denkt dat ik het heb over een realistisch scenario as for today, vind ik dan weer een beetje infantiel overigens.

Leer eens begrijpend lezen...
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 12:09   #353
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Ik weet niet. Hoeveel kilometer heb jij nodig om een corridors te bezetten langswaar ze terug de woestijn kunnen worden ingestuurd?

Dat dat infantiel klinkt voor jou interesseert me bijster weinig. Er klinkt nogal gauw iets infantiel voor jou.

Ik heb het over een "what if" scenario.
Een mogelijke oplossing in geval Europa blijft wegzinken in chaos, crisis en werkloosheid. Dan kan er veel ondenkbaars gebeuren, en het kan snel gaan.
Kijk naar de Oktoberrevolutie, W.O. II.

Dat jij hier nu nog steeds doet alsof je denkt dat ik het heb over een realistisch scenario as for today, vind ik dan weer een beetje infantiel overigens.

Leer eens begrijpend lezen...
Neem jij om te beginnen eens een kaart van de Middellandse zee en omringende landen...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 12:42   #354
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Neem jij om te beginnen eens een kaart van de Middellandse zee en omringende landen...
Wat is het probleem Jack, zeg het eens.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 13:09   #355
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Wat is het probleem Jack, zeg het eens.
Heb je zo'n kaart ondertussen gevonden?
Prima!

Bereken nu eens (steekt niet op 100km...) hoeveel kilometers de kusten van Marokko, Algerije, Tunesië, Libië, Egypte, Libanon, Syrië en Turkije lang zijn.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 13:17   #356
djoebidoebidoe
Gouverneur
 
Geregistreerd: 30 augustus 2014
Locatie: Binnnen-mongolië
Berichten: 1.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Neem jij om te beginnen eens een kaart van de Middellandse zee en omringende landen...
Stopt u er toch mee, u kunt er niet tegenop!
djoebidoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 13:22   #357
djoebidoebidoe
Gouverneur
 
Geregistreerd: 30 augustus 2014
Locatie: Binnnen-mongolië
Berichten: 1.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Die mensen hebben ook nood aan wat plezier, we moeten dat begrijpen...

https://m.youtube.com/watch?v=plv4FXlPhZY
Er wordt de laatste dagen vooral over sexuele voorlichting gemekkert, maar waar ik niks over terugvind is over de "masturbatie-piste", zelfs niet bij de zelfverklaarde progressieve pers. Wedden dat de meeste van die vluchtelingen daar nog nooit over gehoord hebben? Zou dat dan het échte laatste taboe zijn waar men zelfs nu niet over durft te praten?
Kan Etienne Vermeersch daar niet eens een zegje over doen???
djoebidoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 13:44   #358
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Heb je zo'n kaart ondertussen gevonden?
Prima!

Bereken nu eens (steekt niet op 100km...) hoeveel kilometers de kusten van Marokko, Algerije, Tunesië, Libië, Egypte, Libanon, Syrië en Turkije lang zijn.
Wat doet dat er toe Jackske?

Als ze geluk hebben, raken ze met hun bootje tot Lampedusa of een Grieks eiland, de rest wordt uit zee gehaald door marineschepen.

Één klein stukje strand op Libië of Syrië, meer is er niet nodig. Drijf ze daar het prikkeldraad over.

Diegenen die over Turkije komen, werden vlot tegen gehouden voordat Merkel kwam opdraven met haar "Wir schaffen das". En doen de Turken moeilijk, bewaak dat kleine stukje grens aan Griekenland. Komen ze dan hoger opzetten via Oost-Europa, laat de Oost-Europeanen doen waar ze eigenlijk voor staan te popelen: hen aan hun grenzen met alle middelen terug slaan. Daar hadden ze twintig jaar geleden weer concentratiekampen gebouwd, die zijn na vijftig jaar communistische dictatuur niet zo fijngevoelig als wij in het westen.

Ik snap het probleem écht niet.

Maar dat het zover komt als de huidige golf van conflicten, crisissen, besparingen en aanslagen blijft aanhouden, is zonneklaar. Hoeveel schimpscheuten, ridiculisaties, oneliners en trollings je daar ook meent te moeten in stelling tegen brengen.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 8 januari 2016 om 13:46.
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 13:55   #359
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Wat doet dat er toe Jackske?

Als ze geluk hebben, raken ze met hun bootje tot Lampedusa of een Grieks eiland, de rest wordt uit zee gehaald door marineschepen.

Één klein stukje strand op Libië of Syrië, meer is er niet nodig. Drijf ze daar het prikkeldraad over.

Diegenen die over Turkije komen, werden vlot tegen gehouden voordat Merkel kwam opdraven met haar "Wir schaffen das". En doen de Turken moeilijk, bewaak dat kleine stukje grens aan Griekenland. Komen ze dan hoger opzetten via Oost-Europa, laat de Oost-Europeanen doen waar ze eigenlijk voor staan te popelen: hen aan hun grenzen met alle middelen terug slaan. Daar hadden ze twintig jaar geleden weer concentratiekampen gebouwd, die zijn na vijftig jaar communistische dictatuur niet zo fijngevoelig als wij in het westen.

Ik snap het probleem écht niet.

Maar dat het zover komt als de huidige golf van conflicten, crisissen, besparingen en aanslagen blijft aanhouden, is zonneklaar. Hoeveel schimpscheuten, ridiculisaties, oneliners en trollings je daar ook meent te moeten in stelling tegen brengen.
Negeerlijst. Verloren moeite om met deze persoon te discussiëren. Hij probeert telkens ongeoorloofde reacties uit de lokken, om vervolgens het driehoekje te gebruiken.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 8 januari 2016 om 14:04.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2016, 13:57   #360
Kaal
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Berichten: 4.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Heb je zo'n kaart ondertussen gevonden?
Prima!

Bereken nu eens (steekt niet op 100km...) hoeveel kilometers de kusten van Marokko, Algerije, Tunesië, Libië, Egypte, Libanon, Syrië en Turkije lang zijn.
Jack. 50 jaar lang is het Oostblok erin geslaagd om zijn grenzen - inclusief duizenden km kust - potdicht te houden. Er was de wil om de grenzen dicht te houden. De nodige middelen warden aangewend en het werkte.

Indien de Griekse zeemacht morgen met scherp begint te schieten op die bootjes kan ik je verzekeren dat 99% van de instroom in een paar dagen tijd volledig zal wegvallen.

Uiteraard gaan die dat niet doen. Er is daar ook total geen draagvlak voor. Maar het kan dus wel.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be