Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 maart 2009, 13:45   #341
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Dat kan zo zijn maar dat ontkracht allerminst wat ik schreef. Ik ben hiervan getuige geweest; anders zou ik dit niet durven beweren.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2009, 13:48   #342
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat kan zo zijn maar dat ontkracht allerminst wat ik schreef. Ik ben hiervan getuige geweest; anders zou ik dit niet durven beweren.
Jawel hoor, maar laten we dat welles-nietes spelletje maar op een andere keer spelen.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2009, 15:10   #343
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Wat zegt dit citaat? In het verleden hebben pausen opgeroepen tot kruistochten. De Westerse wereld stond met andere woorden vaak vijandig tegenover de moslims. Het citaat is slechts één uit vele en zegt als zodanig niets.
Wat is de werkelijkheid?

Het oprukkende en uitbreidende islamimperium knabbelde al honderden jaren aan het territorium van het Oost Romeinse rijk en had daar al grote happen uit veroverd. (Het zou tenslotte een einde maken aan dat rijk enkele eeuwen later (1453) met de val van Byzantium of Constantinopel, het huidige Istamboel.)

Is het dan zo raar dat de christelijke broeders uit het westen ter hulp schoten?

Feit is dat Byzantium de paus officieel om hulp verzocht heeft tegen de oprukkende Seldjoeken.

Anderzijds, gezien vanuit de andere partij waren de kruistochten hooguit een onbelangrijk grensconflict dat al lang uit het geheugen daar was gewist maar dat in de 19e eeuw werd herontdekt dank zij de westerse geschiedschrijving.

En nu is het een stok om de (westerse) hond te slaan.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2009, 15:46   #344
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Het is mij niet om een welles of nietes spelletje te doen; u mag me tegenspreken Abou ;op basis van argumenten.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2009, 16:05   #345
abou Anis
Minister-President
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 4.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Het is mij niet om een welles of nietes spelletje te doen; u mag me tegenspreken Abou ;op basis van argumenten.
Tegen "ik ben hier getuige van geweest, ..." zijn geen argumenten mogelijk. Zeker niet op een internetforum. Ergo: het zou onvermijdelijk een welles-nietes spelletje worden.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 10:34   #346
Queensburry
Gouverneur
 
Queensburry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2005
Berichten: 1.107
Standaard

Onder het mom 'waarom zou ik het moeten neerschrijven als iemand anders het al heel goed heeft gedaan', hier nog eens een tekst van de blog van onze onvolprezen Benno Barnard.

Lachen met de islam

In Somalië is een dertienjarig meisje gestenigd, omdat ze door drie mannen was verkracht en de fatale domheid beging die misdaad bij de politie te melden. De executie nam twee uur in beslag. Op het internet zijn foto's van haar verbrijzelde schedel te zien. O bevreemdende stilte die opstijgt uit de kringen der multiculturele apologeten!

Intellectuelen... velen slikken de eenheidsworst van het politiek-correcte denken, terwijl die charcuterie toch al jaren bedorven is.

'De laatste vijf jaar nemen de racistische boodschappen op het internet fors toe. Vooral islamofobie en antisemitisme zijn bezig aan een opmars,' lees ik in De Standaard.

Maar brave katholieken toch! Islamofobie betekent angst voor de islam. Deze rationele vrees heeft niets met racisme te maken, om de simpele reden dat de islam niets met ras te maken heeft - integendeel, geen heilsleer streeft ijveriger naar de bekering van alle volkeren op onze steenklomp, ongeacht hun huidskleur.

De gedachte dat de islam democratisch inpasbaar zou zijn, vloeit voort uit het misverstand dat het hier een godsdienst betreft. Maar de islam, gesticht door een liefhebber van bruut geweld, is een anti-emancipatorische politieke ideologie, met genoeg metafysisch verguldsel om de ongeletterden te verblinden.

Als de intellectuelen in het westen op het zwaaien van een toverstaf Arabisch zouden kennen, verloren ze ogenblikkelijk al hun toegeeflijkheid.

Onze tolerantie jegens de islam - dat sublieme wapen van de jihadisten - is dichtgeklapt als een wolfsijzer. We zitten in de val en moeten nu onze eigen poot doorknagen.

Tariq Ramadan, die permanent vervellende slang, spreekt over een 'gematigde Europese islam'. Dat is een dubbele contradictio in terminis, een stapeling van oxymorons. In het Arabisch vertelt hij zijn de broeders hoezeer hij homoseksuelen veracht. Daarmee geconfronteerd beroept hij zich op 'vertaalfouten'. Het is met dit product van de Moslimbroederschap gesteld als met zijn achternaam, die bijzonder geschikt is voor een frauduleuze Arabische hotelketen.

Volgens de Nederlandse arabist Hans Jansen is de islam uitleggen aan westerse lettrés vergelijkbaar met seksuele voorlichting geven aan kleuters: ze hebben geen idee wat je bedoelt.

Brahim Harchaoui, bestuurslid van de Arabisch-Europese Liga - de
propagandabeweging van Hezbollah en Hamas in de Lage Landen - heeft zich samen met Samir Kuntar laten fotograferen. Deze terrorist heeft vier Joodse burgers vermoord, onder wie een tweejarige kleuter. De AEL noemt Samir Kuntar een 'verzetsheld'.

Waarom moeten de Joden slikken dat fijnzinnig links Israël met het Derde Rijk vergelijkt, terwijl Wilders wordt vervolgd omdat hij de Koran met Mein Kampf en de islam met het nazisme vergelijkt? Welk zwakzinnig makend virus heeft onze linkerhersenlob aangetast? Zelfs tot de meest dikhuidige Vlaamse marxisten moet het toch zijn doorgedrongen dat je de Koran niet kunt vernietigen, maar dat Israël permanent met vernietiging wordt bedreigd, meer bepaald door de bewonderaars van de Koran?

Als ik de politieke ideologie van de islam bekritiseer, krijg ik van Nadia Fadil, sociologe aan de KUL, een reactie ad hominem, wat een dure uitdrukking is voor een Marokkaanse scheldpartij zoals ik die ken van het voetbalveld. Als ik een Joodse wijk was, stuurde ze vijfduizend heethoofden op me af.

De KUL... het instituut is duidelijk in verval.

De scheldpartij: de mildste vorm van de politieke islam.

Je kunt niet debatteren met trouwe volgelingen van de Profeet, aangezien de aard van zijn ideologie ieder debat uitsluit.

Op het eerste Nationaal Islam Congres in Amsterdam, begin mei 2009, sprak de eregast, Abu Ameena Bilal Philips, deze woorden: 'Salafisme is de correcte islam. De verwoestende invloed van de westerse samenleving moet worden tegengegaan met onderwijs. Kinderen naar een niet-islamitische instelling sturen is honderd procent haram'.

De Palestijn Haitham al-Haddad op zijn beurt zei: 'De definitie van islam is niet vrede. Moslims die dat beweren, hebben een minderwaardigheidscomplex.

Islam betekent overgave aan de wil van de schepper. Lijfstraffen als handen
afhakken en onthoofding moeten in die context worden gezien.' De spreker roemde de veiligheid in Saoedi-Arabië.

Een chanterende omstandigheid is dat extreem-rechts zich tegen de islam kant (en dus de juiste analyse aan de verkeerde motivatie paart). Links zwijgt. En als links niet zwijgt, wordt het voor rechts uitgemaakt. Non sequitur - maar het is de prijs die je betaalt voor het bestrijden van een inhumane ideologie, die de Hebreeër haat, de vrouw instrumentaliseert en de dood in de armen valt.

Benno Barnard
Queensburry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 11:31   #347
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

't Valt wel op, hoe elitair links de poco-muil gesloten houd op de ongezouten vaststelling van BB, of ze moesten al in Mekka zitten...
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 12:47   #348
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 15.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry Bekijk bericht
De scheldpartij: de mildste vorm van de politieke islam.
En hij kan het weten, zo te lezen...
__________________
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 14:02   #349
Queensburry
Gouverneur
 
Queensburry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2005
Berichten: 1.107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
't Valt wel op, hoe elitair links de poco-muil gesloten houd op de ongezouten vaststelling van BB, of ze moesten al in Mekka zitten...
Het is belangrijk dat BB aantoont dat de zogezegde intelligentia niet als één blok achter het multicul-verhaal staan, zoals ze worden verwacht te doen om erbij te mogen horen.
Het grootste probleem is dat mensen zoals hij - hij is zeker niet de enige - geen media ter beschikking hebben om hun gefundeerde meningen naar buiten te brengen.
Nu heb je aan de ene kant politiek correct links, dat werkelijk met alle media-aandacht gaat lopen, en anderzijds heb je de populistische oneliners van het VB (De vraag is natuurlijk hoe dat komt: het VB heeft natuurlijk geen intellectuelen van het niveau van BB, maar... als ze die hadden zouden ze toch ook niet de ruimte krijgen in de media om hun visie grondig toe te lichten, en dus ook in dat geval zouden ze zich tot slogans moeten beperken.)

Links heeft vele would-be intellectuelen, type Patrick Janssens, die zelf wel goed hun beperkingen kennen, en uit schrik te worden ontmaskerd als intellectueel lichtgewicht, altijd maar opnieuw de politiek correcte litanie afratelen.
Queensburry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 14:57   #350
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry Bekijk bericht
Het is belangrijk dat BB aantoont dat de zogezegde intelligentia niet als één blok achter het multicul-verhaal staan, zoals ze worden verwacht te doen om erbij te mogen horen.
Het grootste probleem is dat mensen zoals hij - hij is zeker niet de enige - geen media ter beschikking hebben om hun gefundeerde meningen naar buiten te brengen.
Ik vermoed dat de verspreiding via het Net, juist een grotere leesbereikheid en bewustwording tot gevolg heeft en daarentegen de reguliere media met de dag ongeloofwaardiger worden, juist omdat ze elke islamkritiek mijden als de pest.

Citaat:
Nu heb je aan de ene kant politiek correct links, dat werkelijk met alle media-aandacht gaat lopen, en anderzijds heb je de populistische oneliners van het VB (De vraag is natuurlijk hoe dat komt: het VB heeft natuurlijk geen intellectuelen van het niveau van BB, maar... als ze die hadden zouden ze toch ook niet de ruimte krijgen in de media om hun visie grondig toe te lichten, en dus ook in dat geval zouden ze zich tot slogans moeten beperken.)
Voila, elke islamkritische intellectueel, of ie nu gelieerd werd aan het VB of niet, kreeg een knoert van een boycot aan z'n broek genaaid.
Arabisten als Koenraad Elst en Mathias Storme hebben het geweten...
Wsl een kwestie van 'linkse waarheid eerst' of 'eigen macht eerst, dat kan ook.

Citaat:
Links heeft vele would-be intellectuelen, type Patrick Janssens, die zelf wel goed hun beperkingen kennen, en uit schrik te worden ontmaskerd als intellectueel lichtgewicht, altijd maar opnieuw de politiek correcte litanie afratelen.
Ja, met sterke nadruk op would-be.
Ach, ik denk dat we in de nabije toekomst niet veel meer van wollig Patje & Co zullen horen, gezien het poco-balonnetje al hier en daar serieus wat scheuren begint te vertonen: http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...lfbedrog.dhtml

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 4 juni 2009 om 15:02.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 15:18   #351
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry Bekijk bericht
...en anderzijds heb je de populistische oneliners van het VB (De vraag is natuurlijk hoe dat komt: het VB heeft natuurlijk geen intellectuelen van het niveau van BB, maar... als ze die hadden zouden ze toch ook niet de ruimte krijgen in de media om hun visie grondig toe te lichten, en dus ook in dat geval zouden ze zich tot slogans moeten beperken.) .
Wat een prietpraat!

FDW gaf zijn 10de boek uit, nu over de Islam. BB en anderen geven toe dat het zeer goed opgesteld is.

Koen Dillen gaf een boek uit over Mitterand, dat unaniem geprezen werd ...tot men vernam wie het boek schreef.

Bruno Valkeniers stond vele jaren aan de leiding van een van de grootste havenbedrijven van Antwerpen een van de grootste wereldhavens;

Gerolf Annemans leverde een meer dan behoorlijke bijdrag aan de commissie Dutroux. Hij is een van de beste sprekers van het parlement.

Zoals je ziet allemaal onderontwikkelde proleten met enkel populistische oneliners .

Queensburry jou gepraat is een populistische oneliner .
__________________

Laatst gewijzigd door luc broes : 4 juni 2009 om 15:21.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 18:46   #352
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry Bekijk bericht

... intellectuelen van het niveau van BB ...
Wie had u zoal in gedachten?

Is er een nieuwe 'canon'?

Zijn er m.a.w. naast BB nog méér mensen met wiens werk iemand die niet veel tijd heeft voor het regelmatig doorploegen van tijdschriften voor intellectuelen absoluut vertrouwd moet zijn?

Dank bij voorbaat voor elk antwoord,

vriendelijke groet,

djimi
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 21:28   #353
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
...Is er een nieuwe 'canon'?...
Zo 'n manifest zou door een pak langtenige mohammedanen als een regelrechte oorlogsverklaring aanzien worden en de meest 'gematigden' zullen hen daarin bijstaan, uitblinkend in hun passieve en verdomde stilzwijgen, om van het weerwerk van onze eigenste poco's nog even te zwijgen.

Het zal dus nog wel even duren, wsl met het lot van Salman Rushdie in het achterhoofd, vooraleer de islamideologie an sich 'officieel' bekritiseerd zal worden door vrijdenkende critici, net zoals ze dat de afgelopen decennia veelal terecht gedaan hebben met de RKK, maar tegen dan zullen de grootsteden in Europa al een tijdeke aan 't branden zijn, vermoed ik.

Anyway, al zelfs De Morgen al het linkse multi-fiasco begint toe te geven...

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 4 juni 2009 om 21:30.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 18:47   #354
Queensburry
Gouverneur
 
Queensburry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2005
Berichten: 1.107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Wat een prietpraat!

FDW gaf zijn 10de boek uit, nu over de Islam. BB en anderen geven toe dat het zeer goed opgesteld is.

Koen Dillen gaf een boek uit over Mitterand, dat unaniem geprezen werd ...tot men vernam wie het boek schreef.

Bruno Valkeniers stond vele jaren aan de leiding van een van de grootste havenbedrijven van Antwerpen een van de grootste wereldhavens;

Gerolf Annemans leverde een meer dan behoorlijke bijdrag aan de commissie Dutroux. Hij is een van de beste sprekers van het parlement.

Zoals je ziet allemaal onderontwikkelde proleten met enkel populistische oneliners .

Queensburry jou gepraat is een populistische oneliner .
Vreemd, ik denk niet dat er velen anderen zijn die mijn post als een aanval op het VB zouden beschouwen.
Trouwens, een onthechte intellectueel zoals Benno Barnard zou een slecht politicus zijn. Ons alledaagse geploeter interesseert hem geen zier. Hoe groot zou de kloof met de burger in zijn geval niet zijn?

Het ging hier uitsluitend om zijn houding t.o.v. de Islam.
Het Christendom beoordeelt hij dan weer op basis van zijn cultureel-historische waarde, maal al bij al is hij redelijk agnostisch.

Alhoewel, ... op zijn blog staat een mooi zinnetje over religie, dat in mijn hoofd is blijven hangen: "Als u religie onzin vindt, moet u zich misschien eens afvragen of literatuur niet om dezelfde reden onzin is."
Queensburry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 19:12   #355
Queensburry
Gouverneur
 
Queensburry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2005
Berichten: 1.107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ja, met sterke nadruk op would-be.
Ach, ik denk dat we in de nabije toekomst niet veel meer van wollig Patje & Co zullen horen, gezien het poco-balonnetje al hier en daar serieus wat scheuren begint te vertonen: http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...lfbedrog.dhtml
Ik had dat artikel reeds gelezen. Het is uiteraard weeral Benno Barnard - waar zijn de anderen? - die zich ondertussen geen illusies meer maakt en goed weet dat hij zich heeft 'verbrand' in de ogen van zijn linkse vrienden, ondertussen ex-vrienden.
Het is wel tekenend dat De Morgen zoiets afdrukt, waar die vroeger ook op haast stalinistische wijze het politiek correct discours volgde. Misschien is er toch nog hoop.
Queensburry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 21:18   #356
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry Bekijk bericht
Ik had dat artikel reeds gelezen. Het is uiteraard weeral Benno Barnard - waar zijn de anderen? - die zich ondertussen geen illusies meer maakt en goed weet dat hij zich heeft 'verbrand' in de ogen van zijn linkse vrienden, ondertussen ex-vrienden.
Er gaan er nog veel verbrand worden, maar het begint stilaan de rode lucifers aan solfer te ontbreken, om elke islamkritiek roekeloos weg te branden.
Er zal ook een tijd komen, waarin diezelfde linkse poco-hypocrieten als islam-collabo's zullen bekeken worden en al heel blij zullen mogen zijn, niet hetzelfde lot te moeten ondergaan dat vele nazi-collabo's hier pijnlijk mochten ervaren na WO II.

Ipv hen te veroordelen, mogen ze naar een islamitisch and emigreren.
Die 'intellectuele' elite heeft hier ondertussen genoeg moslimvrienden gemaakt, die hen maar al te graag de weg naar hun achtergelaten heimat zullen wijzen, om daar in alle glorie deelachtig te worden in de mohammedaanse vredescultuur. Iedereen tevreden dus.

Citaat:
Het is wel tekenend dat De Morgen zoiets afdrukt, waar die vroeger ook op haast stalinistische wijze het politiek correct discours volgde. Misschien is er toch nog hoop.
Hoop doet leven, he.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 16:10   #357
Queensburry
Gouverneur
 
Queensburry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2005
Berichten: 1.107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Hoop doet leven, he.
Overdreven veel hoop is er nu ook weer niet te vieren.
Door een combinatie van cultuurrelativisme, politiek correct denken, een zéér open maatschappijmodel en de uit het WOII-trauma geboren pacificatie-obsessie, is het Westen zeer kwetsbaar geworden.
En omdat we door de militaire paraplu van de USA tijdens de koude oorlog de illusie hebben gewekt dat we nooit zelf nog een vuist moeten maken tegen eender wie of eender wat, is volgens velen de totale overgave het enige mogelijk antwoord op de Moslimdreiging.
Queensburry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2009, 19:43   #358
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry Bekijk bericht
Overdreven veel hoop is er nu ook weer niet te vieren.
Door een combinatie van cultuurrelativisme, politiek correct denken, een zéér open maatschappijmodel en de uit het WOII-trauma geboren pacificatie-obsessie, is het Westen zeer kwetsbaar geworden.
En omdat we door de militaire paraplu van de USA tijdens de koude oorlog de illusie hebben gewekt dat we nooit zelf nog een vuist moeten maken tegen eender wie of eender wat, is volgens velen de totale overgave het enige mogelijk antwoord op de Moslimdreiging.
Da's idd de toestand van vandaag in een vrij harde notedop.
Echter, zolang de Europese 'leiders' zelf geen aanstalten maken, om enige orde op ideologische zaken te stellen en hun eigen onderdanen beter te beschermen tegen een snel oprukkend islam-fascisme en de straattereur criminele bendes, vermoed ik dat ze een dubbele agenda hebben, die los staat van wat hun eerste verdomde plicht zou moeten zijn.

Een Europees-autochtone straatrevolte, waarbij alle Europese parlementen tegelijk worden bezet, lijkt me binnenkort wsl nog de enige uitweg, om te voorkomen dat je laatste zin bewaarheid zou worden.

Een paar jaar maatschappelijke chaos of voor eeuwen de islam ?
Ik wens geen van beide, maar als het moet ''hoop' ik op het eerste.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2009, 10:05   #359
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
zolang de Europese 'leiders' zelf geen aanstalten maken, om enige orde op ideologische zaken te stellen en hun eigen onderdanen beter te beschermen tegen een snel oprukkend islam-fascisme en de straattereur criminele bendes, vermoed ik dat ze een dubbele agenda hebben, die los staat van wat hun eerste verdomde plicht zou moeten zijn.
-)
Volgens mij zijn onze eigen "leiders" veel gevaarlijker dan het islam-fascisme. De moslims zijn niet allemaal gek, en ook slachtoffer van onze en hun leiders. Ik denk (hoop) dat de meesten hun koran vroeg of laat, en hopelijk niet te laat, de prullenmand in zullen schoppen. Dan kunnen we eindelijk gaan samenleven.

Wat denk jij Diego? Is de EU die ons manipuleert niet veel gevaarlijker bezig dan de gemiddelde moslim?

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 15 juni 2009 om 10:06.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2009, 10:09   #360
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
't Valt wel op, hoe elitair links de poco-muil gesloten houd op de ongezouten vaststelling van BB, of ze moesten al in Mekka zitten...
Ze op bedevaart sturen! Dat zou nog eens wat zijn.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be