![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat een lef zeg. JIJ post een citaat, zonder link, dat je verkeerdelijk toeschrijft aan "een officiele wetenschappelijke instelling". Ik geef de link naar het echte verslag van de "officiele wetenschappelijke instelling" en zet erbij "Hier enkele echte citaten", gevolgd door ... enkele citaten. Enfin, je bent weer eens betrapt op een verkeerd citaat en je probeert je eruit te lullen. Business as usual. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 februari 2008 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Allez Firestone, wat denk jij dat het is, een luchtballon met een speciale driehoekige vorm een speciale lichten aan de zijden die errond draaien waarop de maan weerkaatst en met een transparant midden? Ik schact de kans hoog in dat dit een UFO is, maar ik heb zeker niet de vallidatie van deze wetenschappelijke instelling nodig of enkel dit voorbeeld om overtuigd te zijn dat UFO's kunnen bestaan, ik heb immers mijn eigen onderzoek gedaan om tot die conclusies te komen.
Laatst gewijzigd door exodus : 13 februari 2008 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij probeerde de discussie te leiden naar jouw conclusies met behulp van een vals citaat. Citaat:
Ik heb geen enkel element dat me toelaat te vertellen wat dat ding is. Wat ik "denk" is irrelevant, en interesseert niemand. Citaat:
Conclusies op basis van jouw onderzoeks-"methodologie" zijn waardeloos.
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geweldig waterdicht onderzoek volgens mij. De wereld zit volgens mij te wachten op een publicatie van u. De wereld zal daveren op zijn grondvesten als het geconfronteerd wordt met al uw waterdicht bewijsmatriaal. Hou toch op met jezelf blaasjes wijs te maken. Het leidt blijkbaar enkele tot een verregaande vorm van paranoia en confabulatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
|
![]() Citaat:
Iemand die onbevooroordeeld de feiten bekijkt zal niets anders dan kunnen besluiten dat er weldegelijk iets aan de hand is.
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat velen willen dat er aliens in ons zonnestelsel vertoeven omdat ze niet alleen willen zijn. Ze geloven dus maar wat graag al deze indianenverhalen en gaan dus bevooroordeeld naar dergelijke zaken kijken. Blijkbaar lijdt dit in sommige gevallen ook tot paranoia en pathologisch liegen. Echt waar, zoek hulp, het is misschien nog niet te laat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 13 februari 2008 om 11:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De dingen die jij afdoet als feit zijn niets anders dan speculaties. De helft van uw zogenoemde feiten komen trouwens voort uit uw eigen fantasie. Een aantal berichten terug kunnen we daar een mooi voorbeeld van zien. Het woord "feit" past echt niet in deze context, mijn beste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar vind jij het nodig om na het zien van de feiten, artikels te vervalsen om toch maar tot jouw hoogsteigen conclusie te komen. Ik begin die NWO-manie stilaan te zien als een vorm van religieus extremisme.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 februari 2008 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
|
![]() Citaat:
Speculaties zijn het evenmin, wat de harde data is er, onder andere van radarstation. Ik had hier onlangs nog een voorbeeld gepost van de belgische F16 radardata die op enrome maneuvers van de UFO's duidt. Sorry hoor, maar wat je zegt raakt kant noch wal.
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |||
|
![]() Citaat:
Hier kan je een pagina zien met de bespreking van de radar data. ik post een stuk hieruit ivm de g-krachten: Citaat:
Hier mijn originele post ivm de radar data. Je kan ze zien in het filmpje. Citaat:
Dus, wat ga je doen, de feiten negeren en blijven pleuteren in de speculaties of het eens van naderbij bekijken?
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te gek voor woorden. Er staat er zelfs eentje op de vorige pagina! http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=336 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie hier nergens een bewijs van buitenaardsheid moet ik zeggen. Waar jij dit ziet is mij een raadsel maar het zal wel heel erg fantasierijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
|
![]() DAt zeg ik tocg niet. Ik zeg alleen dat dit wijst op tuigen met een ongekende technologie en G-krachten die een mens fataal zouden zijn. De data is er. M.a.w ufo's in die zin dat ze met een soort van ongekend anti-zwaartekracht propulsie werken. De getuigen hoorden niets van geluid van moteren, zelfs geen sonic boom het snelheid van het geluid doorbrak.
Laatst gewijzigd door exodus : 13 februari 2008 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
|
![]() Ik heb nogmaals het filmpje bekeken en blijf denken dat het kwallen zijn op golfjes dicht bij het strand.
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh jawel, de post van Firestone bewijst het. Kerel, je neemt allerhand complottheorieeen voor waar aan en als je zelf iets zwart op wit op een forum plaatst, dan ga je daar wel vraagtekens achter plaatsen? Het komt van uw eigen hand!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() exodus deed alsof hij een "officiele wetenschappelijke instelling" citeerde, gaf uiteraard geen link, en postte dan een artikel van één of andere UFO-site (ook zonder link overigens). Ik citeer nogmaals de post van exodus, met het deel dat zijn "bron" verzon. Citaat:
De conclusie dat het geen vliegtuig, helikopter, ... is STAAT ER NIET IN. Believers storen zich niet aan dat men verzinsels toeschrijft aan ernstige bronnen. Andere mensen vinden dat minder normaal. De vraag is waarom believers steeds opnieuw dit soort bedriegelijke trukjes moeten uitvoeren. En waarom ze nadien halsstarrig de evidentie blijven ontkennen. En van deze mensen krijgen we lessen in openheid en kritische ingesteldheid! ![]() Indien de case voor UFO's zo duidelijk was, dan hoefden deze bedriegelijke trukjes niet. Zo eenvoudig is het.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 februari 2008 om 14:49. |
|||
![]() |
![]() |