![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Voor trollen als jij dok ik niet mijn beste; voor profiteurs trouwens ook niet ![]() Maar het is mooi van je dat je zo inzit met mijn inkomen zenne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Minister-President
|
![]() iedereen over dezelfde kam scheren Sfax?
![]() |
#347 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://telenet.be/248/0/1/nl/thuis/v...ephone-24.html Maar tegenwoordig is dat zelfs niet meer nodig. Met een e-mail of door simpelweg langs te gaan kan je evenveel of zelfs meer bereiken. Spontaan solliciteren wordt ook nogal geappreciëerd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
|
![]() Citaat:
Geen loon. Bij hoeveel vacatures staat er tegenwoordig nog een loon? Besides weet je nog niets als er een brutoloon bij staat aangeduid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet niet wat je opleidingsniveau en ervaring is, maar als beginnende academisch geschoolde krijg je dat zelfs niet altijd, tenzij je in de juiste sector zit. Maar ik denk dat je tegenwoordig als loodgieter of dergelijke wel snel zo'n inkomen zal verwerven. Een manier om een interessant loon te verwerven is door ervoor te zorgen dat je iets kan of iets wil doen dat bijna niemand kan of wil. ![]() Of je gaat studeren dus, voor "het juiste" beroep (al is het beter om te kijken ipv naar de arbeidsmarkt, want in een tijdsverloop van drie �* vijf jaar kunnen die heel wat veranderen) en liefst zodanig dat je breed inzetbaar bent. Of je vult een knelpuntberoep in. Die zijn er tegenwoordig ook genoeg. Ik kan zelfs moeilijk geloven dat er niet voor elk wat wils is? Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 30 juli 2008 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En langs het bedrijf zelf gaan is idd vaak veel beter dan liggen te mailen of te bellen. Dat heb ik persoonlijk ondervonden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het loon kun je vaak al zelf inschatten ongeveer als je weet onder welke sector je valt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Als je pas begint als academisch geschoolde verdien je niet altijd zoveel maar dat verandert snel met de jaren. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in de winter mag je meestal stempelen (te nat om te schilderen) En als het veel regent in de zomer mag je ook veel thuis blijven dikwijls en als het al 10 uur is tegen dat het regent is uw dag nog eens gans betaald ook. + veel verplaatsing vergoedingen. Je zal zo boven uw wens-bedrag zitten zonder moeite. Bovendien makkelijk werk. Ze geven u een pot verf met borstel in en zeggen u gewoon; die buis verven van hier tot daar. Wie dat niet kan?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 30 juli 2008 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#356 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
|
![]() Citaat:
![]() Eerlijk: ik denk dat de meeste mensen liever meteen als manager, of neen wat zeg ik: doe maar rechter of notaris willen beginnen, zonder iets te doen. Werk doen waarbij ze met hun hoofd kunnen werken is ook nog oké, maar met de handen werken wordt blijkbaar gezien als minderwaardig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |