![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij zijn ruim vertegenwoordigd op dit forum en missen het vermogen abstract te denken. Flanel legt het allemaal mooi uit:
http://bockenreyders.blogspot.com/20...en-satire.html
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 15 september 2009 om 21:01. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 15 september 2009 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook Nietzsche bekent zich tot de Hyperboreeërs in Der Antichrist.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
't Is eens iets anders als de beiaard nietwaar... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal mij wel een eigen mythologie bij elkaar scharrelen. *droomt even weg* ... hmm, Milesiërs, Menapiërs, Hunnen, Saksen, Zigeuners, een Siciliaanse soldaat in het leger van Napoleon en via deze voorvader wat Carthaags, Oud-Helleens, Normandisch en Saraceens bloed, ... *stopt met mijmeren, overweegt een DNA-analyse, maakt zich klaar om z'n bedstee op te zoeken*
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De erg gematigde mevrouw Lanjri Nahima sprak zich in elk geval in niet mis te verstane bewoordingen over de heer molenaar op zoek naar extra koren Taouil Nordine uit. Bovendien neemt zij tenminste geen Calimero-pose aan. De meisjes van "Ni putes, ni soumises" hebben ook altijd op mijn sympathie kunnen rekenen. Ik maak ook niet de fout 'allochtonen' zomaar gelijk te stellen aan 'moslims', of 'moslims' aan 'extremisten'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Reageer liever op het stukje uit De Standaard dat ik eerder postte. Je hebt eerder geschreven dat je het voorbeeld van Mechelen graag gebruikte, maar dat blijkt helemaal niet te kloppen. Waarom dacht jij eigenlijk dat daar een hoofddoekenverbod van kracht was in gemeenschapsscholen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opletten met cijfers dus, men zou kunnen denken dat u het opzettelijk deed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk dat hij dat in een meer metaforische manier bedoelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik meen wel degelijk begrepen te hebben dat 2/3 geen verbod had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sommigen beweren dat het klimaat ervoor zorgde dat onze voorouders daar sneller ontwikkelden naar een sterkere soort mens, waarbij ook de typische Arische scheppende kracht, de Zwarte Zon genoemd, geboren werd. Anderen vertellen dat de Ariers zonen zijn van engelen, die hun kracht putten uit de Zwarte Zon totdat omstandigheden hen dwongen om hun noordelijk thuis te verlaten en te gaan dwalen in de wereld. Meer in het zuiden ontmoetten zij de Lemurische rassen. Deze, uiterlijk sterk aan de Arier gelijkende mensen, waren doch spiritueel corrupt en enkel geinteresseert in het vergaren van materiele goederen en het verkrijgen van goedkope pleziertjes. De aanwezigheid van deze Yahoo's corrumpeerde de Hyperboreische rassen, waardoor de wereld zich nu in een erbarmelijke toestand bevindt. Een aantal denktradities hebben gelijkaardige verhalen. De blanke duivels van Yakub in de NOI, Zion en het corrupte, materialistische Babylon, en meer. Los van de steeds wederkerende raselementen kan men direct afleiden waarover de verhalen gaan, een relevantie die uitgerekend vandaag schittert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is altijd hetzelfde hé, artisjok! In welke discussie ik ook zit te foeteren op "de moslims" heb ik het niet over alle moslims maar over diegenen die het schoentje past!!! Waarom moet dat om de drie seconden weer herhaald en weer vergeten zijn!
Ik/de meesten hebben niets tegen allochtonen, van welke religie of ras of land of whatever... als ze hier maar geen last komen verkopen!Het kan me geen bal schelen of iemand moslim is of Jood of boedhist als die daar maar niets probeert van op te dringen aan ons! Ik zou dezelfde reactie hebben tov een katholieke priester die nu nog de pretentie zou hebben ons de les te willen lezen! Misschien doen ze dat nog vanop de preekstoel, maar daar ga ik al zeer lang niet meer naartoe! Idem voor mosks, dat ze zich daar met hun godsdienst bezighouden maar in het openbaar leven heb ik er de pest aan! Ik hoef niet te weten wat Allah wil en niet wil! Voor mij is dat lucht, niets, bedrog, manipulatie van volksmenners die gezag over anderen willen uitoefenen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets in je bericht wees erop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |