![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een bekertje hondenbouillon voor jou? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 12 januari 2010 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Erwtensoep met spek is lekkerder en voedzamer (met het oog op de daklozen zou dat laatste toch een grotere prioriteit moeten zijn dan de kostprijs).
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan nog altijd op restaurant gaan, daar kan ik mijn eisen stellen.
Maar als ik op een terrasje snert bestel zonder varkensvlees denk ik dat ze die over mijn hoofd zullen gieten. Waarom gaat ge niet in China vertellen dat ze geen hond mogen eten ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kan je ook ineens Indiërs, Angelsaksen en Gaia ambeteren. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 12 januari 2010 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen getuigt het gewoon van slechte smaak om opzettelijk iets klaar te maken dat iemand niet lust of wil eten.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() erwtensoep met spek is al honderden jaren de wintersoep bij uitstek wat is nu het probleem eigenlijk
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn de VB'er hier nu nóg altijd bezig hun eigen persbericht te onkennen? Jeetje...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#355 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ken de geschiedenis van uw eigen keuken. Laatst gewijzigd door Praetorian : 13 januari 2010 om 03:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen, ik zie hier niet veel mensen het spek-gedoe ontkennen. Ze stellen veeleer in vraag waarom, en of er een achterliggende reden aan het toevoegen van spek in soep is. Je moet natuurlijk wel een beetje proberen te volgen, he. ![]()
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 3
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom noemde men toen de geit de (melk)koe van de arme. Hun koe mesten ze vet voor in de soep. |
|
![]() |
![]() |