![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Banneling
|
![]() Kabouter Pinnemuts. Goeie mens ogenschijnlijk, maar ik vertrouw hem toch voor geen zier.
Laatst gewijzigd door system : 6 januari 2010 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, beste system, ik respecteer dat iemand van mening is dat de Belgische staat moet blijven bestaan. Geen probleem mee. Maar ik verwacht dan ook degelijke argumenten en correct gefundeerde stellingen. Als voorstander van België verwijzen naar Jacob Kats is een schromelijke vergissing, een cadeau voor je politieke tegenstrever. Je moet toch weten welke staat je verdedigt? Net zoals je als Vlaams-nationalist moet weten welke staat je aanvalt. Als dan iemand iets komt posten dat België drie regeringen heeft, dat is toch te gek om los te lopen? Het staat zelfs op de blog van die persoon in kwestie. Goed, ik wil me gerust verontschuldigen voor de toon waarop ik gepost heb. Ik heb me misschien wat te fel laten gaan. Maar prietpraat staat daar nergens tussen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
18u50 : Komaan he mensen, nu niet weggaan, he. Het begint net interessant te worden nu! Hop hop, allemaal op zoek naar informatie over Jacob Kats! ![]() 18u55 : Boeiend toch in het kader van deze discussie én aangebracht door kameraad Azert! ![]() 19u02 : En nu we toch bezig zijn met het opzoeken van historische interessante personen. Kats was goed bevriend met ene Lucien Jottrand. Komaan! Allemaal op zoek naar informatie over Jottrand! Man, man, man, wat een heerlijke dag! Vertellen ze dat ook in die reportages op TV? 19u04 : Ik vrees het ook. 19u50 : Ja ja jaaaaa, enig historisch besef over sinds wanneer er een ballonnetje over "federalistische nonsens" opgelaten wordt in uw één ende onverdeeld België? 19u52 : Die eenheidsstaat heeft nooit gewerkt... Nooit. België is een mislukt project, al van in het begin. 19u54 : Toch niet, Pieter B, toch niet... Zelfs toen werkte het niet. 19u56 : Hoeveel keer ga je hetzelfde posten? Dan doe ik hetzelfde: enig historisch besef over sinds wanneer er in uw Belgische eenheidsstaat een ballonnetje over "federalistische nonsens" opgelaten... 20u12 : ![]() 20u12 : Paniek zaaien? Gun ons toch van één keertje te lachen, zeg. ![]() 20u14 : Is dat uw enige argument? Blijven er nog een paar regeringen over, he. Je weet toch wel hoeveel regeringen dit land telt? Hoop ik toch. ![]() 20u18 : Het gekke is natuurlijk dat in de hoofden van de mensen die zo'n redeneringen maken, ze diezelfde redenering niet consequent doortrekken: als er nu één regering is die niet werkt, is het toch de federale. Wel, als ze dan toch kosten willen besparen, schaf die regering dan af. 20u22 : Ik ben eens gaan kijken op uw blog... Je weet dan blijkbaar tóch niet hoeveel regeringen deze staat heeft... Man man man... 20u38, : ![]() 21u05 : ![]() 21u07 : Kijk, je had nu de kans om in te pikken op een verkeerde redenering... Nu vergooi je die kans gewoon. Heb jij eigenlijk wel enig idee van de politieke structuur van deze staat? Of schrijf je puur vanuit een soort buikgevoel? 21u11 : Dat is fantastisch. Weer een zorg minder voor de liefhebbers van de Belgische staat: het imago in het buitenland is dan blijkbaar toch zo slecht niet. En? Wat heeft dat nu met deze topic te maken? 21u13 : Ik iemand zonder respect? Waarop is dat nu gebaseerd? Kan ik er iets aan doen dat jij zomaar wat neerpent? En de rest van je post: hehe ![]() 21u15 : Ah, op die manier. Ja, gelukkig maar dan dat de Vlamingen staatshervormingen gewild hebben... Zucht .... ik zoek blijkbaar vruchteloos. Ah�* ! Toch een interessante posting ! 13u03 : Beste mensen, het was me een aangenaam gesprek. Bedankt daarvoor. Meer van dat! Ik ga jullie laten, want ik moet nog wat studeren ook. Een studentje. Zit vast in de rechten. Te volgen ! ![]() ....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De waarde ervan inschatten, is totaal iets anders dan het prietpraat te noemen. Enne, opletten dat je nu zelf geen prietpraat verkoopt. Ik heb nog altijd niets gelezen dat mijn posts weerlegt.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 6 januari 2010 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Kats deed nog veel meer: De ideeën van Kats waren radicaal, maar ze bleven reformistisch. Hij was voorstander van de invoering van een republiek, algemeen stemrecht, kosteloos staatsonderwijs, nationalisering van de banken en de industrie en een tegenstander van privé-bezit. Hij geloofde daarentegen slechts in de mogelijkheid van geleidelijke hervormingen. Anderen volgden hem en werden radicaler, zoals Jean-Louis Labiaux die met Jan Pellering in april ‘46 in Brussel een hongermars organiseerde die dankzij de bereidwillige medewerking van de staat uitliep op een sisser Laatst gewijzigd door system : 6 januari 2010 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alleszins, uw sarcasme is fijner geworden - maar misschien was dat altijd al en is me dat hiervoor gewoon niet opgevallen, het is allemaal mogelijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, die begon in Brussel en zeer vroeg reeds. Laatst gewijzigd door system : 6 januari 2010 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps: waar in België de eerste sociale strijd begon, vind ik als dusdanig eigenlijk niet belangrijk. Ik bedoel maar: al was dat in Vlaanderen, dat geeft Vlaanderen geen extra punten, naar mijn mening. De sociale strijd is altijd en overal belangrijk. Laten we niet vergeten wat Marx heeft geschreven over de Belgische "massacres".
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 6 januari 2010 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ok. Ja ja, nu ben ik mee wat dat aspect betreft. En dat klopt uiteraard. Ah ja, zelfs als we al alleen kijken naar Kats en Jottrand en Le Peuple. Eigenlijk zou een flamingant als Giserke dat moeten weten! Gezien de bredere rol van Kats en Jottrand, bedoel ik dan.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 6 januari 2010 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wees gerust, ook samen met de hulp van uw 3 man en een paardekop zult U lucht tekort komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wordt met de dag slimmer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De logica in Tienen en van de Vloms Nationalisten is blijkbaar anders dan de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U blijft maar zagen en zeveren over uw annexatie door Nederland... tot vervelens toe. Misschien moet U eens op bezoek gaan bij medeforummer Hot Marijke, die heeft héél véél verstand van politiek, ze is vloms nationaliste en heeft talenten die jij niet voor mogelijk houdt. ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 6 januari 2010 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |