Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2011, 22:15   #341
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trixie Bekijk bericht
Tja, Harrie is ne schat! Echt, dat meen ik. Hoop wel dat mijnen Eno dat niet leest...die is zooo jaloers, man-man.
Stel u voor: jaloers op God.
Die arme eno zit op zijn spirituele spreukjes te kauwen, zo van: "hou er de moed maar in"....
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2011, 22:20   #342
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Helemaal niet, ik loop niet naar de loterij. Dat soort geluk is voor degenen die geloven.
Als Soedanese gelovigen van MantaChristus een lotto invullen en binnendoen maken ook zij kans op het winnen van de grote heilige lottopot... Daarmee kunnen zij een groot deel van de honger aldaar laten verdwijnen...
U Harriesatanus gelooft zelfs niet in de mens, in wat een mens is en kan, u ziet ze enkel als een onderdeel van iets, niet als individu.
Er zijn individuen die God dienen en er zijn individuen die de Duivel dienen.

En inderdaad is elk individu deel van een groter geheel.

Of denk jij soms dat je als enige bestaat en dat er niks en niemand is behalve jij?

Aan wie moet je dan je lotto briefjes verkopen......

Laatst gewijzigd door harriechristus : 15 december 2011 om 22:20.
Oud 15 december 2011, 22:25   #343
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Helemaal niet, ik loop niet naar de loterij. Dat soort geluk is voor degenen die geloven.
Als Soedanese gelovigen van MantaChristus een lotto invullen en binnendoen maken ook zij kans op het winnen van de grote heilige lottopot... Daarmee kunnen zij een groot deel van de honger aldaar laten verdwijnen...
U Harriesatanus gelooft zelfs niet in de mens, in wat een mens is en kan, u ziet ze enkel als een onderdeel van iets, niet als individu. Of het zijn kapitaliste/communisten, of het zijn onderdelen van een groot ruimtetuig dat door het heelal klieft... Maar niet als wat ze zijn, mensen, elk mens een eigen mens... Daar zit een beetje uw fout...

Maar er is nog hoop voor u, de grootmoedigheid van de almachtige MantaChristus is niet te evenaren en dus geef ik ook u als mens niet op. Maar het bent u zelf die moet geloven Harrie, mens Harrie...
Ga morgen naar buiten, voel de koude kilte van de storm en ga... Ga naar de krantenboer en koop jezelf daar een lottoformuliertje, doe het voor jezelf, voor je medemens die je dan kan laten delen in echte welvaart, met echt eten ipv mentale voeding...
Mss is dat wel de reden dat je geen gelovigen kan vinden. Ze stierven allen de hongerdood terwijl jij ze enkel "mentale voeding" gaf...

MantaChristus
Dikke leugen: een loterij voegt geen enkele meerwaarde toe aan het gezamenlijke bezit en maakt velen arm en slecht eentje rijk.

Maar de Geest van harriechristus zegt dat we alles eerlijk zullen delen.

Zoals ook de oude Jezus dat al heeft gezegd en iedereen heeft vergeten.
Oud 15 december 2011, 22:25   #344
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

4 - Geen overdadig en onnodig bezit, maar zuinigheid en duurzaamheid.

De aarde is als een ruimteschip, waarin de bemanning ook heel erg zuinig moet doen met alle spullen, omdat ze slechts in een kleine ruimte leven en alles heel lang mee moet. Niks is overbodig en niks wordt weggegooid.

Zo moeten we ook op onze aarde leren leven, want de aarde moet nog miljarden jaren mee en ook onze grondstoffen en spullen moeten nog miljarden jaren lang gebruikt kunnen worden en alles moet dus zoveel mogelijk gerecycled kunnen worden en niks weggegooid.

Want ook de aarde is als het ware een ruimteschip dat nog miljarden jaren om de zon moet draaien en miljarden mensen moet huisvesten binnen een betrekkelijk kleine ruimte.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 15 december 2011 om 22:31.
Oud 15 december 2011, 22:34   #345
acR0B0T
Partijlid

Standaard

arbeider wees zuinig , speculant soepeer maar op ?
acR0B0T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2011, 22:50   #346
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Er zijn individuen die God dienen en er zijn individuen die de Duivel dienen.

En inderdaad is elk individu deel van een groter geheel.

Of denk jij soms dat je als enige bestaat en dat er niks en niemand is behalve jij?

Aan wie moet je dan je lotto briefjes verkopen......
Als de laatste lottowinaar gezellig samen met z'n gezin in alle harmonie over een tropisch strand wandelt en bij zichzelf denkt "Haaa, was ik maar eerder in die goeie gulle MantaChristus beginnen geloven", dan pas zal ook ik blij zijn.
Dan is er geen nood meer aan grote lottopotten, dan is er enkel geluk, welvaart en vrede...
Een individu hoeft trouwens niet aan te sluiten bij een groter geheel, een mens kan al wat hij/zij maar wilt, als ze er maar genoeg in geloven...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2011, 23:02   #347
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dikke leugen: een loterij voegt geen enkele meerwaarde toe aan het gezamenlijke bezit en maakt velen arm en slecht eentje rijk.

Maar de Geest van harriechristus zegt dat we alles eerlijk zullen delen.

Zoals ook de oude Jezus dat al heeft gezegd en iedereen heeft vergeten.
Gezamelijk niets hebben of gezamelijk veel hebben, da's ongeveer de keuze die ze dus hebben...
Gelukkig ben ik, MantaChristus er nog om de mensheid hoop te geven, hoop op een betere toekomst, hoop op een gelukkig gezinsleven, hoop op centjes die het leven draaglijk zullen maken...

Jezus ,die eeuwig zal worstelen met de vraag wie z'n vader nu eigenlijk is, wist het wel... Trouwen, geloven en braafjes zijn mensen. Terwijl hij met die heerlijke Maria Magdalene de pijp in dook en kindjes verwekte zonder dat o zo nodige trouwfeestje...

Wat maakt mensen gelukkig? Arm, hongerig en dakloos zijn met een hoop mentaal voedsel? Of lekker warm binnen zitten met een volle maag en zien dat alles zonder problemen gaat?

Je zou de mensen beter echt eten geven... Waar zit je nu om bv soep en hutsepot uit te gaan delen aan de verkleumde daklozen? Die hebben honger en hebben voedsel nodig...
Win de lotto en je kan hen elke dag een feestmaal geven, dat is wat een God doet, voor z'n schaapjes zorgen...
Oud 15 december 2011, 23:23   #348
Biggles
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Win de lotto en je kan hen elke dag een feestmaal geven, dat is wat een God doet, voor z'n schaapjes zorgen...
Beste MantaChristus, geef je even de winnende cijfers van de Euromillions van morgen. Er zijn veel mensen die ik ermee kan helpen. "kan" hé.....

Beste HarriChristus, geef je even de betere winnende cijfers van de Euromilions van morgen a.u.b.. Dan geloof ik meer in jou.

Het is wel dringend want vandaag is de afrekening van de belastingen toegekomen.
Biggles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2011, 23:32   #349
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biggles Bekijk bericht
Beste MantaChristus, geef je even de winnende cijfers van de Euromillions van morgen. Er zijn veel mensen die ik ermee kan helpen. "kan" hé.....

Beste HarriChristus, geef je even de betere winnende cijfers van de Euromilions van morgen a.u.b.. Dan geloof ik meer in jou.

Het is wel dringend want vandaag is de afrekening van de belastingen toegekomen.
Die afrekening van de belastingen is nu eenmaal hetgeen gelovigen van Harriechristus in de bus krijgen hé, niet meer dan normaal, de microwezentjes hebben uw ping-ping nodig om hun planetaire bling-bling te onderhouden...
Ik kreeg een verbaasde brief met de mededeling dat ze mijnen belastingsbrief niet hebben ontvangen, raar, ander jaren sturen ze dat niet...
Oud 15 december 2011, 23:36   #350
Biggles
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
...........................
Ik kreeg een verbaasde brief met de mededeling dat ze mijnen belastingsbrief niet hebben ontvangen, raar, ander jaren sturen ze dat niet...
De microwezentjes hebben uwen brief gebruikt als brandstof voor de ruimteschepen.
Wees blij.
Biggles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2011, 23:37   #351
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biggles Bekijk bericht
De microwezentjes hebben uwen brief gebruikt als brandstof voor de ruimteschepen.
Wees blij.
Dan zullen de microwezentjes moeten bijtanken op Mars of zo want dien brief steekt hier onder mijnen buro omdat die poot iets korter is en den boel anders kwakkelt...
Oud 16 december 2011, 10:40   #352
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als de laatste lottowinaar gezellig samen met z'n gezin in alle harmonie over een tropisch strand wandelt en bij zichzelf denkt "Haaa, was ik maar eerder in die goeie gulle MantaChristus beginnen geloven", dan pas zal ook ik blij zijn.
Dan is er geen nood meer aan grote lottopotten, dan is er enkel geluk, welvaart en vrede...
Een individu hoeft trouwens niet aan te sluiten bij een groter geheel, een mens kan al wat hij/zij maar wilt, als ze er maar genoeg in geloven...
zo wordt het domme volk weer bedrogen door de kapitalist Manta....
Oud 16 december 2011, 21:45   #353
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

5 - Geen overbodige verpakkingsmateriaal.

Vaak heb ik de indruk dat de verpakking nog duurder is dan de inhoud en zeker is het allemaal slecht voor het milieu, nergens voor nodig en lastig met uitpakken en maakt de mensen armer in plaats van rijker, want al die verpakking moet betaald worden door de consument. Weg met al die rotzooi.
Oud 16 december 2011, 21:46   #354
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
5 - Geen overbodige verpakkingsmateriaal.

Vaak heb ik de indruk dat de verpakking nog duurder is dan de inhoud en zeker is het allemaal slecht voor het milieu, nergens voor nodig en lastig met uitpakken en maakt de mensen armer in plaats van rijker, want al die verpakking moet betaald worden door de consument. Weg met al die rotzooi.
Je bedoeling is dus om kleding als nutteloos verpakkingsmateriaal te beschouwen en iedereen naakt te laten rondlopen?
Oud 16 december 2011, 21:49   #355
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Gezegend Hij die komt
in de naam des Heeren.
Hosannah in den hoge.
Trixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2011, 21:50   #356
acR0B0T
Partijlid

Standaard

en na het komen weer slap
Oud 16 december 2011, 21:52   #357
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door acR0B0T Bekijk bericht
en na het komen weer slap
Da's UW probleem he...
Oud 16 december 2011, 22:09   #358
acR0B0T
Partijlid

Standaard

ik ben de antichrist
Oud 16 december 2011, 22:12   #359
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik ben de antichrist
Als Harrie dat te weten komt slaat hij u in de ban
Op mij is hij ook al venijnig kwaad, enkel omda'k de mensen gelukkig wil maken...

Snie eerlijk...
Oud 16 december 2011, 22:21   #360
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
ik ben de antichrist
Ah, da zijt gij dus!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be