Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 21 mei 2004, 07:56   #341
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boeha
Ik krijg hier het idee dat alle Vlaams Blok aanhangers denken dat eenmaal hun partij aan de macht is, dat het hier een paradijs zal worden! :
Dan denkt u verkeerd. Wel geloven we dat het met het Vlaams Blok beter zal worden. Of de volmaaktheid dan bereikt wordt, dat is nu eenmaal een andere zaak. Volmaaktheid is niet van deze wereld. Jammer genoeg.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 21 mei 2004, 07:58   #342
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Het Vlaams Blok daarrentegen is een goed georganiseerde en gesmeerde criminele organisatie die maar met erg veel moeite haar eigen bende marginalen onder controle kan houden. Het gaat ook niet om zomaar een meeloperke van de partij maar om een mandataris, een gemeenteraadslid.
Dit incident is ook geen toeval maar een opeenvolgende rij van incidenten met criminele individuen binnen de partij. Maandag nog werd een drugdealend gemeenteraadslid uit de partij gezet.
Ik noem dit geen toeval meer maar een ernstige ziekte binnen de partij, een situatie waar wij al jaren over schrijven, maar op forums zoals dit voortdurend wordt weggelachen als laster en leugens. Het bewijs is heden andermaal geleverd, in bloed en tranen.
En zeggen dat heel dat nest topics op dit forum gaan over 3 personen. Hoeveel zijn er sedert begin dit jaar? Dat zeg je er niet bij huh?
En hoeveel 'leden' telt het Vlaams Blok? Hoeveel van die 'mandatarissen' zijn er in totaal?
Als ik u dan nog zelf de woorden 'laster' en 'leugens' zie gebruiken dan kan ik enkel schamper lachen.
ThePiano! Der zit een letter a in uw forumnick. Bent U dan achterlijk?
Wilt u een letterspelletje, Erw ?
Hebt u echt maar het verstand van een ErwT ?
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 21 mei 2004, 07:59   #343
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Daar gaat onze Decoorne weer... Inhoudelijk reageren? Neen, dat kan hij niet. Dat is nu eenmaal teveel gevraagd.
Oud 21 mei 2004, 08:00   #344
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boeha
Ik krijg hier het idee dat alle Vlaams Blok aanhangers denken dat eenmaal hun partij aan de macht is, dat het hier een paradijs zal worden! :
Dan denkt u verkeerd. Wel geloven we dat het met het Vlaams Blok beter zal worden. Of de volmaaktheid dan bereikt wordt, dat is nu eenmaal een andere zaak. Volmaaktheid is niet van deze wereld. Jammer genoeg.
Je bedoelt waarscjijnlijk dat het voor het Vlaams Blok en hun leden het beter zal worden, maar of het dat voor de rest van de bevolking ook zal gelden, daar heb ik zo mijn gegronde twijfels over. Een snelle blik op het 70-puntenplan en Het Arrest, doet bij mij het ergste doemscenario opwellen.
Oud 21 mei 2004, 08:01   #345
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw

En zeggen dat heel dat nest topics op dit forum gaan over 3 personen. Hoeveel zijn er sedert begin dit jaar? Dat zeg je er niet bij huh?
En hoeveel 'leden' telt het Vlaams Blok? Hoeveel van die 'mandatarissen' zijn er in totaal?
Als ik u dan nog zelf de woorden 'laster' en 'leugens' zie gebruiken dan kan ik enkel schamper lachen.
ThePiano! Der zit een letter a in uw forumnick. Bent U dan achterlijk?
Da's een leuke, en dan was U nog genereus
Oud 21 mei 2004, 08:02   #346
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Het valt toch op dat het Vlaams Blok, nog voor het aan de macht is, haar grip op de basis al lang verloren heeft. Correctie: gedacht had dat door de zwijgplicht en de ijzeren discipline, het allemaal wel onder controle bleef. Door altijd maar hetzelfde trio op te voeren in de media, is er onderaan de pyramide blijkbaar toch iets misgelopen.
Is twee man al de basis?

We zijn met vele duizenden die de basis vormen, beste Pianodinges, vele hardwerkende vaders en moeders die niets uitstaan hebben met mensen die criminele feiten plegen. Daarover horen we niets.

Trouwens, over uw opmerking dat we enkel de drie grote tenoren zien, heb ik al gereageerd. Eens te meer, omdat uw ongelijk werd aangetoond, verkoos u de opmerking te negeren.
U hebt het steeds opnieuw over de onwetende kiezer of gewoon lid. Ingewijden weten beter ! MISLEIDING, beste Jan. En dat voor een leerkracht !
Oud 21 mei 2004, 08:03   #347
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Je bedoelt waarscjijnlijk dat het voor het Vlaams Blok en hun leden het beter zal worden, maar of het dat voor de rest van de bevolking ook zal gelden, daar heb ik zo mijn gegronde twijfels over. Een snelle blik op het 70-puntenplan en Het Arrest, doet bij mij het ergste doemscenario opwellen.
het is toch maar logisch dat het beter wordt voor degenen die de zelfde ideeën aanhangen. Zo zal het voor een VLD'er er ook niet beter op worden in zijn visie bij een SP.a beleid.

en wat is het ergste doemscenario? Gaskamers? Dat gelooft ge toch zelf niet.
Oud 21 mei 2004, 08:05   #348
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
In vele gemeenten werden zelfs onvolledige lijsten ingediend of helemaal niet bij gebrek aan kandidaten. In sommige gemeenten en provicies is het aanbod beduidend lager dan de vraag.
Dit heeft alles te maken met de hetze en demonisering die al vele jaren duurt: vele mensen kunnen gewoon niet een VB-mandaat opnemen omdat ze anders have en goed dreigen te verliezen.
MISLEIDING ! Hoe kunt u als leraar zo'n enormiteiten vertellen ???? 8)
Oud 21 mei 2004, 08:08   #349
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra
Citaat:

het is toch maar logisch dat het beter wordt voor degenen die de zelfde ideeën aanhangen. Zo zal het voor een VLD'er er ook niet beter op worden in zijn visie bij een SP.a beleid.

Dat gaat niet meer lukken, daar ben ik wel zeker van. Maar segregatie, afbouwen van gelijke rechten, registratie, verbod op eigendom, verbod in openbare functies, verbod om in het park op een bank te zitten, verbod om voetpaden te gebruiken enz.... zijn ook maatregelen die in het verleden werden gebruikt. Ze hebben de draad maar gewoon weer op te pikken.
Oud 21 mei 2004, 08:10   #350
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Hoezo, de VRT zit toch volgepropt met Blok-haters...
Eens te meer is mijn vraag relevant: wat zoeken al die criminelen en dat krapuul bij het Blok ? Het antwoord is vrij simpel : ze voelen zich daar "thuis". Kan ook niet ander, al jaren neemt de top allerlei louche figuren binnen die nergens anders aan de bak komen. ook in het personeelsbestand. Op die figuren is hun macht gevestigd, ze kunnen toch nergens anders heen. Dat is vragen om miserie.
Anderzijds is het ook zo dat de gang en wandel van de top weinig beter is, ze kunnen niemand met de vinger wijzen... 8)
en zoals altijd moeten we ons dan afvragen, wat was jouw misdaad? Drugs, moord, afpersing? Want je was zelf 1 van die gangsters en racisten.

(en dus nog altijd, want ik heb hier al genoeg mensen horen verklaren dat je racist niet kan worden maar bent)

Oud 21 mei 2004, 08:12   #351
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Dit heeft alles te maken met de hetze en demonisering die al vele jaren duurt: vele mensen kunnen gewoon niet een VB-mandaat opnemen omdat ze anders have en goed dreigen te verliezen.
MISLEIDING ! Hoe kunt u als leraar zo'n enormiteiten vertellen ???? 8)
Dhr. Decoorne is weer zijn gebruikelijke pakketje woordenschat aan het bovenhalen. "Misleiding", "bedrog"...

U als ik weten meer dan genoeg dat hier slechts de waarheid staat en dat uw reacties eerder ingegeven zijn door frustratie, verbittering en haat, dan door waarheidsgetrouwheid.

Ondertussen werken wij van het Vlaams Blok gestadig verder, en de liegebeesten zoals u zullen ons niet tegenhouden.
Oud 21 mei 2004, 08:12   #352
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Dat gaat niet meer lukken, daar ben ik wel zeker van. Maar segregatie, afbouwen van gelijke rechten, registratie, verbod op eigendom, verbod in openbare functies, verbod om in het park op een bank te zitten, verbod om voetpaden te gebruiken enz.... zijn ook maatregelen die in het verleden werden gebruikt. Ze hebben de draad maar gewoon weer op te pikken.
juist ja, en daar hebben ze 50% van de stemmen voor nodig zo ze dit al zouden willen doen. En we weten allemaal dat dat nooit gaat gebeuren.

Natuurlijk is dat allemaal gebaseerd op wat in de verte gelijkaardige organisaties vroeger ooit gedaan hebben. Dus moeten we ook vrezen dat als de sp.a blijft groeien ze het stemrecht voor vrouwen zullen afschaffen?
Oud 21 mei 2004, 08:28   #353
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Hoezo, de VRT zit toch volgepropt met Blok-haters...
Eens te meer is mijn vraag relevant: wat zoeken al die criminelen en dat krapuul bij het Blok ? Het antwoord is vrij simpel : ze voelen zich daar "thuis". Kan ook niet ander, al jaren neemt de top allerlei louche figuren binnen die nergens anders aan de bak komen. ook in het personeelsbestand. Op die figuren is hun macht gevestigd, ze kunnen toch nergens anders heen. Dat is vragen om miserie.
Anderzijds is het ook zo dat de gang en wandel van de top weinig beter is, ze kunnen niemand met de vinger wijzen... 8)
en zoals altijd moeten we ons dan afvragen, wat was jouw misdaad? Drugs, moord, afpersing? Want je was zelf 1 van die gangsters en racisten.

(en dus nog altijd, want ik heb hier al genoeg mensen horen verklaren dat je racist niet kan worden maar bent)

Plat en vulgair uw opmerking ! Trek jij maar rustig de Blokkaart, waar u zich goed voelt moet u blijven !
Ik ben bijna 4 jaar geleden opgestapt na jarenjange strijd tegen de verrotting en de smeerlapperij. En het is er niet beter op geworden. 8)
Oud 21 mei 2004, 08:32   #354
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Plat en vulgair uw opmerking ! Trek jij maar rustig de Blokkaart, waar u zich goed voelt moet u blijven !
Ik ben bijna 4 jaar geleden opgestapt na jarenjange strijd tegen de verrotting en de smeerlapperij. En het is er niet beter op geworden. 8)
Dus je stond toen wel achter het 70-ptn plan, want dat heeft lange tijd bestaan toen jij er nog was.
Oud 21 mei 2004, 08:36   #355
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Het is niet toevallig dat we altijd dezelfde drie koppen van het Blok
op TV te zien en te horen krijgen. De rest van de Blok-gang is
gewoonweg niet toonbaar.
Toevallig? Het is inderdaad geen toeval, maar een bewuste strategie van de VRT. Enkele dagen geleden sprak ik nog met een provincielid van het VB over dit feit. Hij wist me te vertellen dat men op de VRT doelbewust de nieuwe, aankomende Vlaams Blokker niet op het scherm wil. Geen vernieuwing van het tv-landschap als het over het Vlaams Blok gaat...
Toch niet toevallig tegen vuil Kurtje zekers ?? Na de Bloedprocessie sprak ik tegen de persoon die hem buitgengekipt heeft uit het onderwijs wegens brutaliteiten, slagen en verwondingen en onaangepast gedrag (weet goed wat dit betekent !). Hij is nu een loyaal personeelslid...
Oud 21 mei 2004, 08:36   #356
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar gaat het frustratiemolen van dhr. Decoorne weer draaien! Binnenkort maak ik eens een mooie compilatie van wat hij allemaal op dit forum heeft geschreven om onder de Brugse VB'ers te verdelen. Sommigen weten immers nog niet hoe plat dhr. Decoorne wel kan worden wanneer de Vlaams Blokhaat hem volledig uitzinnig maakt.
Oud 21 mei 2004, 08:40   #357
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dus je stond toen wel achter het 70-ptn plan, want dat heeft lange tijd bestaan toen jij er nog was.
NEEN, ben om gans andere redenen bij het Blok gegaan. "ANDERS dan de ANDEREN". Bleek inderdaad zo te zijn: VEEL SLECHTER !
Heb geen zin om het nog maar eens uit te leggen. Je zult er niet in lukken af te wijken van de topic. 8)
Oud 21 mei 2004, 08:42   #358
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
NEEN, ben om gans andere redenen bij het Blok gegaan.
De reden was machtshonger: dhr. Decoorne wou dolgraag een mandaat dat veel geld moest opbrengen. Maar hij greep ernaast en plotseling kon het Vlaams Blok niets meer goed doen. Dat is kort en bondig de ware toedracht.
Oud 21 mei 2004, 08:44   #359
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Citaat:

NEEN, ben om gans andere redenen bij het Blok gegaan. "ANDERS dan de ANDEREN". Bleek inderdaad zo te zijn: VEEL SLECHTER !
Heb geen zin om het nog maar eens uit te leggen. Je zult er niet in lukken af te wijken van de topic. 8)
dat is niet echt relevant hé, je had dan evengoed bij de PvdA of de LSP of Agalev in die tijd nog kunnen gaan.
Oud 21 mei 2004, 08:45   #360
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Daar gaat het frustratiemolen van dhr. Decoorne weer draaien! Binnenkort maak ik eens een mooie compilatie van wat hij allemaal op dit forum heeft geschreven om onder de Brugse VB'ers te verdelen. Sommigen weten immers nog niet hoe plat dhr. Decoorne wel kan worden wanneer de Vlaams Blokhaat hem volledig uitzinnig maakt.
Doe mij een proces aan hé, Janjte. Voor laster en eerrroof. Het Blok zal wel de advocaten leveren (oppassen dat den Annanas je achteraf de rekening niet stuurt ). Moet ik nu over het ander provincieraadslid spreken, deze die zijn vriendin in elkaar beukte en aanhoudend mishandelde onder het goedkeurend oog van zijn (en uw) grote baas ?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be