Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub)
Ja 55 66,27%
Neen 28 33,73%
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 1 september 2010, 13:20   #341
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Wat erg van NVA

Wat gebeurd er een kabinetschef van Vlaams parlement is een drugverslaafde getrouwde man,hij word(t) verlieft op Kim ,en Kim de Senator valt ook voor deze man,zo erg dat ze er mee aanpapt op zen Antwerps .

Dat is toch in het simpel het verhaal waarom NVA mensen de deur wijst,of ben ik nu niet goed mee

En ik word nooit te persoonlijk dus

duveltje382
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 13:21   #342
Fredo
Burgemeester

Fredo's schermafbeelding

Standaard

Nogal naïef van Kim Geybels (alweer) om ontslag te nemen als senator. n-va schuift haar nu volledig aan de kant, haar politieke loopbaan is voorbij. Ze had beter geen ontslag gegeven. n-va zou haar mss wel uit de partij gezet hebben maar haar mandaat kunnen ze toch niet afnemen.
Fredo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 13:22   #343
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Wat erg van NVA

Wat gebeurd er een kabinetschef van Vlaams parlement is een drugverslaafde getrouwde man,hij word(t) verlieft op Kim ,en Kim de Senator valt ook voor deze man,zo erg dat ze er mee aanpapt op zen Antwerps .

Dat is toch in het simpel het verhaal waarom NVA mensen de deur wijst,of ben ik nu niet goed mee

En ik word nooit te persoonlijk dus

duveltje382
Het zit dieper dan dat hé, zij neemt hem aan als medewerker terwijl hij aan de kant gezet is door een van de partijchefs voor zijn drugsprobleem. En dan gaan ze op reis en komen ze nog eens in een drugsverhaal terecht? Ik denk dat ze vooral de schade probeerden te beperken, drugsverslaafden in uw gelederen hebben (en een andere die die drugsverslaafde een hand boven het hoofd houdt wegens een relatie die dan nog maar zo pril is) lijkt mij niet zo rendabel op langere termijn.

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 13:30   #344
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fredo Bekijk bericht
Nogal naïef van Kim Geybels (alweer) om ontslag te nemen als senator. n-va schuift haar nu volledig aan de kant, haar politieke loopbaan is voorbij. Ze had beter geen ontslag gegeven. n-va zou haar mss wel uit de partij gezet hebben maar haar mandaat kunnen ze toch niet afnemen.
Ze had geen keuze, meneer Fredo.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 13:31   #345
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ja, en Bas Luyten ligt eruit. 't Is proper.
Weet gij wel over wie ge bezig bent, eigenlijk?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 1 september 2010, 13:37   #346
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me af of iémand van degenen die hier enthousiast meezeveren eigenlijk volledig op de hoogte is van de feiten? Oordelen vellen louter op basis van wat onze zeer gereputeerde gazetten schrijven is vrij dom.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 13:39   #347
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Maar wat vooral opvalt is de manier waarop de partij hiermee omgaat: geen rond de pot-draaierij, geen excuses, geen gezever: eruit. Bij de PS hadden ze haar tijdelijk ergens een regionaal ministerpostje gegeven om haar dan via de grote poort terug binnen te loodsen.
doet me aan het MAS van Morales denken. Verward verhaal over corruptie, ook al zijn er geen bewijzen...buiten, zelfs al ben je de naaste medewerker van de president zelf. Dat is hier meer dan eens gebeurd. Dat zijn partijen met een missie die niet geplaagd willen worden door niet-essentiele zaken die afleiden van het doel. Onschuldigen kunnen eventueel naderhand in ere hersteld worden, bv. na een gerechtelijk onderzoek, maar daar wachten die partijen niet op om tot actie over te gaan.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 september 2010 om 13:42.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 13:46   #348
Fredo
Burgemeester

Fredo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ze had geen keuze, meneer Fredo.
Leg eens uit wat u bedoelt met 'geen keuze'.

Ze had volgens mij wel een keuze. Ze had gewoon kunnen zeggen tegen n-va: ontslag nemen? Nee dank u. Dan had n-va haar mss uit de partij gezet, maar uit haar functie als senator kan n-va haar niet ontslaan.

Want face it, haar politieke loopbaan is waarschijnlijk over. Bij n-va zal ze niet snel opnieuw op een verkiesbare plaats staan volgens mij, zeker niet voor een high-profile mandaat als senator of kamerlid. Dus had ze evengoed nog haar huidig mandaat kunnen uitdoen.
Oud 1 september 2010, 13:51   #349
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ze had volgens mij wel een keuze. Ze had gewoon kunnen zeggen tegen n-va: ontslag nemen? Nee dank u. Dan had n-va haar mss uit de partij gezet, maar uit haar functie als senator kan n-va haar niet ontslaan.

Want face it, haar politieke loopbaan is waarschijnlijk over. Bij n-va zal ze niet snel opnieuw op een verkiesbare plaats staan volgens mij, zeker niet voor een high-profile mandaat als senator of kamerlid. Dus had ze evengoed nog haar huidig mandaat kunnen uitdoen.
strict genomen, had ze dat idd gekund. Maar dan was een totale isolatie wel het resultaat geweest.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 1 september 2010 om 13:51.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 13:52   #350
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Ik vraag me af of iémand van degenen die hier enthousiast meezeveren eigenlijk volledig op de hoogte is van de feiten? Oordelen vellen louter op basis van wat onze zeer gereputeerde gazetten schrijven is vrij dom.
Nu moet ik U 100% gelijk geven,ik probeerde het wat subtieler te schrijven,maar dit is recht in de rap
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 13:52   #351
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
doet me aan het MAS van Morales denken. Verward verhaal over corruptie, ook al zijn er geen bewijzen...buiten, zelfs al ben je de naaste medewerker van de president zelf. Dat is hier meer dan eens gebeurd. Dat zijn partijen met een missie die niet geplaagd willen worden door niet-essentiele zaken die afleiden van het doel. Onschuldigen kunnen eventueel naderhand in ere hersteld worden, bv. na een gerechtelijk onderzoek, maar daar wachten die partijen niet op om tot actie over te gaan.
Zie mijn andere post. Ik ben ook van mening dat de reactie van de partij wel heel bruusk was, maar stel je even voor dat ze de handen boven haar hoofd hadden gehouden en haar verhaal gesteund, om dan een week later te vernemen dat er toch wat aan schortte. Haar verhaal is sowieso zeer onsamenhangend én ze had ondertussen, na haar verkiezing, al een parcours afgelegd dat bij de partijtop af en toe de wenkbrauwen deed fronsen.
Oud 1 september 2010, 13:55   #352
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Het zit dieper dan dat hé, zij neemt hem aan als medewerker terwijl hij aan de kant gezet is door een van de partijchefs voor zijn drugsprobleem. En dan gaan ze op reis en komen ze nog eens in een drugsverhaal terecht? Ik denk dat ze vooral de schade probeerden te beperken, drugsverslaafden in uw gelederen hebben (en een andere die die drugsverslaafde een hand boven het hoofd houdt wegens een relatie die dan nog maar zo pril is) lijkt mij niet zo rendabel op langere termijn.
Ik heb zo ook een zus. Een braaf meisken hoor daar niet van.
Alleen is ze altijd veel te naief, en denkt ze iedereen op het rechte pad te kunnen brengen....

Laatst gewijzigd door giserke : 1 september 2010 om 14:00.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 13:59   #353
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zo'n harde tante is Kim Geybels niet.
Oud 1 september 2010, 14:02   #354
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo'n harde tante is Kim Geybels niet.
Voor 7500€x12 4 jaar lang wordt iedereeen een harde tante zij maar gerust.

De enige reden is dat ze haar integriteit wil bewaren.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 14:03   #355
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Zie mijn andere post. Ik ben ook van mening dat de reactie van de partij wel heel bruusk was, maar stel je even voor dat ze de handen boven haar hoofd hadden gehouden en haar verhaal gesteund, om dan een week later te vernemen dat er toch wat aan schortte.
en ook, er moet rekening gehouden worden met bewust opgezette vallen om de onderhandelingspositie van de partij te ondermijnen. In die zin reageerde NVA intelligent en gevat. Je hoeft zelfs geen fan te zijn van de partij om deze houding te kunnen aprecieëren.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 14:03   #356
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Voor 7500€x12 4 jaar lang wordt iedereeen een harde tante zij maar gerust.

De enige reden is dat ze haar integriteit wil bewaren.
grapjas
Oud 1 september 2010, 14:08   #357
Fredo
Burgemeester

Fredo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
strict genomen, had ze dat idd gekund. Maar dan was een totale isolatie wel het resultaat geweest.
Bwa totale isolatie, dat viel nog af te wachten. Eerst en vooral had n-va haar dan al werkelijk uit de partij moeten zetten. Het is nog maar de vraag of dit zou gebeurd zijn. Dan was n-va bvb niet meer de grootste partij in het federaal parlement, maar moesten ze die 'titel' delen met PS.

Hoeveel vuile was kan Kim Geybels buitenhangen over n-va? Des te meer vuile was, des te voorzichtiger de partij zal zijn om haar uit de partij te zetten.
Ze heeft zich nogal makkelijk laten opzij zetten naar mijn mening. Gewoon het been wat langer stijf houden, tot de wind gaan liggen is. Uiteindelijk blijkt uit alle verhalen niet dat zij echts iets fout gedaan heeft. n-va had zelf krachtdadiger moeten optreden tegen Bas Luyten en hem vroeger uit de partij moeten zetten. Nu wordt deze affaire aangegrepen als een makkelijk excuus om alsnog in te grijpen tegen Bas Luyten, en moet Kim Geybels mee de prijs betalen. Slecht management van n-va, en paniekvoetbal na de feiten als je het mij vraagt.
Oud 1 september 2010, 14:11   #358
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bwa totale isolatie, dat viel nog af te wachten. Eerst en vooral had n-va haar dan al werkelijk uit de partij moeten zetten. Het is nog maar de vraag of dit zou gebeurd zijn. Dan was n-va bvb niet meer de grootste partij in het federaal parlement, maar moesten ze die 'titel' delen met PS.

Hoeveel vuile was kan Kim Geybels buitenhangen over n-va? Des te meer vuile was, des te voorzichtiger de partij zal zijn om haar uit de partij te zetten.
Ze heeft zich nogal makkelijk laten opzij zetten naar mijn mening. Gewoon het been wat langer stijf houden, tot de wind gaan liggen is. Uiteindelijk blijkt uit alle verhalen niet dat zij echts iets fout gedaan heeft. n-va had zelf krachtdadiger moeten optreden tegen Bas Luyten en hem vroeger uit de partij moeten zetten. Nu wordt deze affaire aangegrepen als een makkelijk excuus om alsnog in te grijpen tegen Bas Luyten, en moet Kim Geybels mee de prijs betalen. Slecht management van n-va, en paniekvoetbal na de feiten als je het mij vraagt.
Daar sla je de nagel op de kop: er wordt jou helemaal niks gevraagd.

Laatst gewijzigd door Txiki : 1 september 2010 om 14:11.
Oud 1 september 2010, 14:13   #359
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet gij wel over wie ge bezig bent, eigenlijk?
Nee natuurlijk niet. Ik klets zomaar wat uit mijn nek.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2010, 14:14   #360
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Nee natuurlijk niet. Ik klets zomaar wat uit mijn nek.
Dat dacht ik al.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be