![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Banneling
|
![]() Ja dus, een rookgordijn optrekken zodra het gesprek de verkeerde kant uit dreigt te gaan voor de islam, zodra de nare waarheid over die giftige sekte aan het licht dreigt te komen.
Elke keer weer. Van onderwerp veranderen, halve waarheden verkondigen, bepaalde dingen achterhouden. En ga zo maar door. |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
U selecteert ook selectief want U toont niet aan hoe in Soera 2 al baqara er gehamerd wordt op de joden en ongelovigen, of moet ik dat voor je doen? Maar goed, we kunnen hier moeilijk heel de koran uit quoten he. Doch, er staat een hele waslijst in wat te doen met ongelovigen en wat niet. Ongelovigen dient men te bestrijden, tenzij men tol betaalt. Zo is't! Citaat:
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het een brief van sinterklaas is die zegt dat ik de postbode moet volgen zou ik toch twijfelen.
Laatst gewijzigd door Bobke : 25 december 2010 om 01:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En gaat ge nog schijten van het geloof als het uitgeroeid wordt?
Want tis al bezig he... onzichtbaar. Traag en zeker. Traag valt dat minder op. Evolutie is ons ook niet opgevallen. De islam zal ook zo onzichtbaar verdwijnen.
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() Dit is de reden dat ik niet met je ga discussieren over Zweden. Jij gaat toch eindeloos blijven herhalen dat de poco linkiewinkies de islam pamperen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laat wel vragen open. U kan serieus wezen mij niet serieus nemen.
Wat dan van Al Baqara en haar gehamer op joden, christenen en ongelovigen? Met uw antwoord komt u er wel heel gemakkelijk vanaf he.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 25 december 2010 om 01:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() (Who listen to the Word and follow the best thereof. It is they whom ALLAH has guided, and it is they who are really endowed with understanding.) (Quran 39:18) Je hebt bijvoorbeeld 10 mensen gehoord, ze vertellen allemaal iets: volg het betere. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Banneling
|
![]() Wanneer die walgelijke religie is uitgeroeid, hoef ik er natuurlijk niet meer van schijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laat het u dan ook opvallen dat het bezig is.
![]() |
#355 |
Banneling
|
![]() Ik heb u daarstraks al gezegd dat er met Zweden, net zoals met de rest van West-Europa, meer aan de hand is dan alleen hetgeen u hier noemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik reciteer de koran voor het bidden bijvoorbeeld. Ik lees het om te begrijpen, maar dan houd ik altijd rekening met context en omstandigheid van de openbaring. Lees hier http://www.flw.ugent.be/cie/bogaert/bogaert01.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jup, ik ben één van de weinige dat dat hoogstwaarschijnlijk uit.
Ik zeg niet dat de de mensen uitgeroeid horen te worden. Maar liefst wel het geloof. 't Is ze gewoon met de dezelfde taal behandelen als hun boek voorschrijft, maar enkel hebben wij de juiste middelen. Islam is het achterlijkste geloof dat er is. Onze Kerk verdwijnt ook traag maar zeker, waarom moet islam dan staan te springen haar plaatsje in te nemen, daar het meer achterlijk is? Men is volop bezig dat geloof uit te roeien, ik kan dat na al wat ik zag in enkel maar toejuichen. Die moslims hadden maar van onze kinderen moeten blijven na hun bezoekjes aan de moskee. Dit hebben jullie zelf gezocht. Tkan niet rap genoeg gaan.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 25 december 2010 om 01:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Banneling
|
![]() Elke zelfstandig en weldenkende mens in Europa wenst dat de islam hier verdwijnt.
|
![]() |
![]() |