![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Banneling
|
![]() Ik zou het spijtig vinden en triestig zijn...Verder kan je er weinig aan doen. Nog wat meer gaan trainen om mijn agressie kwijt te geraken mischien...Vooral geen alcohol drinken in hun bijzijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zei de aanhanger van het katholicisme, dat - zo is ondertussen gebleken - vergeven is van de pedofielen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt nog een lange weg af te leggen beste Inno .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is helemaal geen zekerheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hopeloos geval Rafke , bespaar u de moeite . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Vreemd een homotopic en hup degenee die niets tegen homo's hebben zijn er ook weer bij, ze hebben niets tegen homo's maar ze mogen dit niet ze mogen dat niet, etc. Wel liefjes ik heb het al eens gezegd maar zal het nog eens herhalen, ik ben zielsgelukkig met mijn ventje met wie ik in augustus in het huwelijksbootje stap. Ja we gaan trouwen en tot spijt van wie het benijdt, homo's kunnen dus trouwen ja, ze kunnen kinderen adopteren ja. En degene die hun kind buiten zouden bonjouren indien het zich zou outen als homo, dat noem ik geen ouders, neen dat noem ik krapuul van de hoogste soort. Wat is er nu het mooiste dat je kind gelukkig is, dat is toch de wens van elke ouder, maar blijkbaar niet als je het hier leest...Ouders die hun kind laten vallen moesten ze opsluiten; allé ja ouders, dat noem ik geen ouders neen.
![]() |
![]() |
#350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd ... al lijkt me de kans klein dat beide ouders hun kind zouden bannen uit hun leven om deze reden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Non prior.
![]() |
#352 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Idd. Ik doe daar niet onnozel over.
Uw mening evenmin trouwens hoor. ![]() Geweld in het algemeen moet aangepakt worden, geen onderscheid gaan maken in groepen he. Huilbaby's.
![]() |
#354 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En hoe voelde U nu? Ge hebt ff van mijn tijd gehad. Ge zult U wel heel goe voelen nu.
Dipshitke
![]() |
#356 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar als holebi zijnde constateer ik wel dat geweld tegen Holebi's groter is dan tegen om het even welke andere groep mensen.
![]() |
![]() |
#358 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar houdt toch uw smoel vent
![]() |
#359 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat er geen geweld tegen holebi's is, maar er is gewoon geweld naar iedereen toe. Dat is in mijn mening locatie gebonden. Gaat ge in een staalfabriek "het janneke" uithangen of gaat ge "het janneke" uithangen in een kledingwinkel? Locatie gebonden he.
![]() |
![]() |
#360 |
Burger
|
![]() Ik stel nu nog eens een vraag. Waar in welke wet staat geschreven dat een kind het recht heeft op een Moeder en Vader en niet op twee Moeders of twee Vaders?
Staat dit ook geschreven in enig welke natuurwet? Of in enige elke andere vorm van wetsbepaling? In de rechten van de mensen onderschreven door heel wat lidstaten van Europa en ook andere werelddelen staat wel beschreven dat schenden van mensen rechten strafbaar is. Waaronder ook strafbaar is het schenden van de rechten van kinderen. Maar wat zijn dan die rechten van kinderen? Het recht op geluk en een goed leven zonder zorgen en zonder geweld in gelijk welke vorm als het kind maar gelukkig is. In welke wet of andere vorm van rechten en wetten staat beschreven dat het geluk van een kind bepalend is aan of het nu opgroeit in een hetero of holebi omgeving? Heb ik nog nergens gelezen. Zeker niet in wetten en rechten beschreven door ontwikkelde landen.