![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik blijf me trouwens afvragen welke specifieke taken u anno 2011 aan de "moeder" gaat toebedelen? het leegmaken van het afwasmachine? het starten van de auto? de wekelijkse boodschapen halen? mogen vaders kinderen in bad zetten? hun vuile kleren in de wasmachine steken? het eten klaarmaken?verhaaltjes vertellen? ze ophalen van school? ze helpen bij het huiswerk? ik weet het allemaal niet meer hoor. |
|
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#343 |
|
Banneling
|
Hewel, laat me nu denken dat een kind dat met zoveel moeite uit Oekraine werd gehaald door zijn beide vaders een p�*k meer liefde, tijd en aandacht zal krijgen dan een kind uit een kroostrijk producerend gezin mèt vader en moeder die constant in de weer zijn om hun 12 kinderen van eten en kleding te voorzien.
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Om met een bromfiets te rijden moet je een examen afleggen maar om een kind op de wereld te zetten volstaat het om even van bil te gaan, al vraagt het tweede toch wat meer engagement naar mijn mening. ALs je een kind op de wereld wil zetten moet dat in functie van het kind zijn en niet om aan uw wensen te voldoen of zelfs van pure idioterie. |
|
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#346 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Banneling
|
Citaat:
antw.: de marokkaanse worden er niet voor betaald. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 1 maart 2011 om 13:19. |
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad, het gedacht alleen al dat men koopwaar is zal desastreus zijn voor de ontwikkeling van het kind.
|
|
|
|
|
#350 |
|
Banneling
|
Ik zie het zo al voor me! Dat kind heeft een trauma en loopt heel zijn leven rond met de gedachte: "ach moeder waarom heb je me niet geaborteerd"?
|
|
|
|
|
|
#351 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Of de marokkaanse moeders veel in de pak te brokken hebben qua gezinsplanning is iets anders, maar het blijven wel moeders.. |
|
|
|
|
|
|
#352 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alweer een drogredenering vanjewelste. Kinderen worden om allerhande redenen gepest: omdat ze een bril dragen, omdat ze ros haar hebben, omdat ze blokjes op hun tanden dragen of omdat hun mama een dik gat heeft... Wat de reden ook moge zijn, het is een volstrekt achterlijke notie dat niet de pester, maar de ouders van de gepeste daarvoor moeten gestraft worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#353 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat Xenophon het gezegd heeft?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Indien ze de kans krijgen. Als ze verstoten worden dan hebben ze over hun kinderen niks meer te zeggen. Maar dat is "koeltoer" zeker? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 1 maart 2011 om 13:47. |
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het heeft met mij niets te maken.
Ik weet wel, als Xenophon iets post is hij per definitie verkeerd in uw geest. Je denkt misschien dat geen enkele gebeurtenis van invloed is op kinderen en hun toekomst, maar je bent verkeerd. Er is veel dat kinderen meedragen uit hun opvoeding/jeugd, zelfs als ze het niet bewust beseffen.
|
|
|
|
|
#356 |
|
Minister-President
|
En ondertussen kan Samuel opgroeien tussen de liefde en warmte van zijn ouders ver ver weg van alle tegenkantingen.
En ja ik zou gerust Samuel binnen een jaar of tien eens willen horen wat hij vindt van zijn opvoeding en het gezin waar hij opgroeit.
|
|
|
#357 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
... als ge van niet beter weet ... Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#358 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
**EDIT** En Paulus is daar weer met vooroordelen, surprise fucking surprise.
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 1 maart 2011 om 21:51. |
|
|
|
|
|
|
#359 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#360 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al zulke 'problemen' niet aan de kaak zouden worden gesteld verandert er natuurlijk niks Citaat:
|
||
|
|
|