![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Partijlid
|
![]() In het licht van de Gordeltroubles en de Splitsingperikelen lijkt mij de grootste flop te liggen bij de domme vlamingen die niet voor NVA gestemd hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is me niet te doen om rond de pot te draaien. De fiscus beschuldigen van onwettelijk te werk gaan is een ernstige beschuldiging die je beter hard kan maken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 31 augustus 2012 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat zo is, dan weet jij héél goed dat de fiscus in Belgie ons uitzuigt ! Bij veel mensen staat het water aan hun lippen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Boduo
Neen. Ik zie niet in wat bedrijfsvoorheffing te maken heeft met zelfstandigen of gepensioneerden en al helemaal niet wat het uitstaans heeft met gepensioneerde zelfstandigen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() Weet ge nu nog altijd niet dat bedrijfsvoorheffingen voorafbetalingen zijn aan de belastingen ? Dat zegt niets maar dan ook niets over de feitelijke belastingen die je werkelijk betaalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien negeert u wat mijn boekhouder mij verteld heeft... Het is blijkbaar te hoog gegrepen voor u... Begrijpend lezen is een kunst nietwaar... Laatst gewijzigd door Svennies : 31 augustus 2012 om 18:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |