Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2004, 01:34   #341
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

"Hij" blijft maar verbazen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SchutzStaffel
Moslims zijn dan ook één grote grap van de natuur. Zelfs een kudde koeien in de wei is intelligenter dan deze farcekudde. Denk maar niet dat ze ooit zullen ontwikkelen want dat ligt niet in hun aard. De eeuwen achterstand die ze op mentaal vlak hebben krijgen ze nooit weggewerkt, als je het tegendeel gelooft, geloof dan ook maar gerust in kabouters, trollen, spoken, feeën, en al de rest.

Citaat:
Als je ziet hoe vreemdelingen zich tegenwoordig durven te gedragen, dan stel ik me toch de vraag of dit nog onder "mens" valt te klasseren. Een positief antwoord op deze vraag zou een belediging zijn voor de mensheid. Als het al zo ver moet komen dat hun dierlijk gedrag het verplichten van gelaatsmaskers met zich moet meebrengen, dan is de verplichting van kooiopsluiting niet ver weg meer.

Laatst gewijzigd door Pietje : 31 juli 2004 om 02:03.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 01:48   #342
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Ik weet niet of ik het grappig, uitermate triest of zelfs gewoon zielig moet vinden dat er blijkbaar mensen zijn die zelfs nog niet de economische kennis hebben van een wortel:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Het kapitaal in deze wereld groeit niet, en als een elkite rijker wordt betekent dat zoiezo dat een ander deel armer wordt, en het is systematisch zo dat de rijke rijker wordt in het liberalisme en de arme armer...
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 02:06   #343
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Deze overtreft Peace, Guderian en Wolf & C° in 't kwadraat !
Nog veel triestiger en schrijnender dan jouw economisch 'probleemke' Dies

Citaat:
Over dromen gesproken. In m'n dromen zie ik moslims massaal een douchke nemen, ... of tenminste ze denken dat er water uitkomt maar dan is het al te laat. Wat is het toch fijn in je slaap te kunnen dromen hé.
Oud 31 juli 2004, 02:14   #344
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het zien staan, samen met nog enkele uitspraken van datzelfde forumpersonnage. Het is dat men met een (mentaal) gehandicapte niet mag lachen of spotten.

Anderzijds hoeft het misschien niet te verbazen wanneer je weet dat uit onderzoek blijkt dat maar liefst 18,6% van de bevolking tot het 'etnische type' racisten behoort. Dit type omhelst het eens zijn met de inhoud van de schalen positieve houding t.o.v. 'eigen' etnische groep, negatieve houding t.o.v. vreemdelingen en biologisch racisme.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Oud 31 juli 2004, 02:23   #345
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana

Inderdaad er ver over.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 07:16   #346
whoisy
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Een groep personen? Zijn er dan mensen die de uitspraken van Peace niet te zot om los te lopen vinden?! Als u quasi gans de thread hebt gelezen, bent u dan niet van mening dat volgende uitspraken hier meer dan op hun plaats zijn:
Uiteraard zijn een deel van zijn uitspraken om te gieren.
Uitspraken van anderen ook.
Maar hier lijkt het wel een kruistocht te zijn tegen hem (of haar? ken deze persoon niet...) waarbij zelfs spellingsfouten worden opgegraven.
'k Denk dat je in deze thread net zo goed ongeveer alle posts van ene black girlyke (of zoiets) zou kunnen plaatsen... grappig is anders...

Teveel gaat vervelen, weet je wel, de grappige noot de nek omwringend...
whoisy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 10:20   #347
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Ik heb het zien staan, samen met nog enkele uitspraken van datzelfde forumpersonnage. Het is dat men met een (mentaal) gehandicapte niet mag lachen of spotten.

Anderzijds hoeft het misschien niet te verbazen wanneer je weet dat uit onderzoek blijkt dat maar liefst 18,6% van de bevolking tot het 'etnische type' racisten behoort. Dit type omhelst het eens zijn met de inhoud van de schalen positieve houding t.o.v. 'eigen' etnische groep, negatieve houding t.o.v. vreemdelingen en biologisch racisme.
om effe helem?*?*l correct te wezen: "een persoon met een (verstandelijke) handicap" is de term die tegenwoordig de voorkeur krijgt.

Laatst gewijzigd door doggy : 31 juli 2004 om 10:21.
doggy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 11:25   #348
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

zelfs de grondwet moet eraan geloven

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop
Dat ze hun achterlijke geloof gerust in hun thuislanden belijden. Hier gelden andere regels.
Wat de grondwet zegt daarover zegt daar heb ik niks mee te maken.
Oud 31 juli 2004, 11:32   #349
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
zelfs de grondwet moet eraan geloven
Amai!
Oud 31 juli 2004, 11:54   #350
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oriana

Die gast is gewoon macaber... hij steekt het anders niet onder stoelen of banken:

Citaat:
De dag komt nog dat je het woord "kutnazi" zelf niet zal durven wagen te denken, laat staan uit te spreken. Wanneer het vertrouwde uniform vlak voor je neus zal staan, zul je met knikkende knieën respect vertonen voor ons.
Allee, ik ga mij er ne keer mee gaan amuseren. Een goeie uit de kluiten gewassen onderarm in zijn anus zal hem misschien deugd doen (met alle respect voor mensen die dat oprecht fijn vinden).

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]

Laatst gewijzigd door nou nou : 31 juli 2004 om 11:55.
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 13:17   #351
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Wat SchutzStaffel zegt stoot misschien velen tegen de borst, maar hij moet ook zijn gedacht kunnen zeggen vind ik.
freedom of speech voor iedereen.
er zijn linkse provocateurs op dit forum, dan mogen er ook rechtse provocateurs zijn.
je hoeft het tenslotte niet met 'm eens te zijn hé.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2004, 13:25   #352
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
Wat SchutzStaffel zegt stoot misschien velen tegen de borst, maar hij moet ook zijn gedacht kunnen zeggen vind ik.
freedom of speech voor iedereen.
En? Hoor je hier misschien iemand zeggen dat die man het zwijgen moet worden opgelegd of dat hij die onzin niet mag verkondigen?
Neen toch, maar we mogen er toch eens hartelijk om lachen zeker?!
Oud 31 juli 2004, 15:58   #353
oriana
Minister-President

oriana's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Dat ie maar verderdoet, hij is alleszins een ware concurrentie voor onze Peace en zo brengt hij wat afwisseling in deze topic
hier nog zo'n pareltje
Citaat:
Als je ziet hoe vreemdelingen zich tegenwoordig durven te gedragen, dan stel ik me toch de vraag of dit nog onder "mens" valt te klasseren. Een positief antwoord op deze vraag zou een belediging zijn voor de mensheid. Als het al zo ver moet komen dat hun dierlijk gedrag het verplichten van gelaatsmaskers met zich moet meebrengen, dan is de verplichting van kooiopsluiting niet ver weg meer.
Oud 31 juli 2004, 17:08   #354
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

smijt deze meteen bij de voorgaande:
Citaat:
Dat is dan ook mijn roeping niet. Mijn roeping is strijden tegen het absoluut bedorven kwaad in ons leven die een belediging is voor het mensenras : migranten en moslims, het doel heiligt ALLE middelen om dit probleem op te lossen. Deze undermensch, lager dan een dier gecatalogeerd, moet tot op de laatste man aangepakt worden.
Oud 31 juli 2004, 18:58   #355
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het wordt anders tijd om alles in een milieubox te zwieren 8)

Citaat:
We kunnen dus terecht van Übermenschen en undermenschen spreken. Blank is altijd superieur geweest in de geschiedenis, het is ons fout nu eenmaal niet dat de natuur ons ras beter gecreeërd heeft dan de bruinrotte rassen. Het is dan ook onze natuurlijke taak te heersen over de minderwaardige rassen die per slot van rekening reeds voldoende heeft bewezen niet meer dan een kudde wilden te zijn met genetische aanleg tot criminaliteit en vernielzucht.
Oud 31 juli 2004, 19:45   #356
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De "SS-ers" zijn weer heel actief

Citaat:
Wil je voortaan niet meer van rotte koffie bediend worden, zoek dan zeker geen café waar allochtoonse undermenschen bedienen, anders vraag je er gewoon om en moet je achteraf niet klagen dat het kopje koffie eerder naar kaka smaakte.
Je hoeft alleen maar hun slagerijen te bekijken om te zien hoe onhygiënisch ze werken.
En vergeet niet dat slechts weinige bruinrotten zich effectief wassen.
Beesten leven als beesten, dus bedienen ook als beesten. Remember !
Welja, "vrije meningsuiting", zeker ??
Oud 31 juli 2004, 20:04   #357
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het vlaams blok, "pur sang"

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janssen
We sturen ze uit om gaslekken te repareren. Ze ontploffen dan wel van zichzelf
Oud 31 juli 2004, 20:25   #358
Rock Against Communism
Gouverneur

Rock Against Communism's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door SchutzStaffel
Wil je voortaan niet meer van rotte koffie bediend worden, zoek dan zeker geen café waar allochtoonse undermenschen bedienen, anders vraag je er gewoon om en moet je achteraf niet klagen dat het kopje koffie eerder naar kaka smaakte.
Je hoeft alleen maar hun slagerijen te bekijken om te zien hoe onhygiënisch ze werken.
En vergeet niet dat slechts weinige bruinrotten zich effectief wassen.
Beesten leven als beesten, dus bedienen ook als beesten. Remember !

Welja, "vrije meningsuiting", zeker ??
8)8)hihi ik lag me rot met Schutz' postings.... lachen kan nooit kwaad
Oud 31 juli 2004, 22:02   #359
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rock Against Communism
8)8)hihi ik lag me rot met Schutz' postings.... lachen kan nooit kwaad
Bruinrot?

Is volgens mij gewoon Duits voor "terracotta". Mooie kleur. Ik kan mis zijn natuurlijk...

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Oud 31 juli 2004, 22:38   #360
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Daar vrije meningsuiting in dit "land" onbestaande is zolang corrupt politiek correct links aan de macht blijft, kan ik je helaas geen gedetailleerde definitie geven van het woord "verbieden" in de ruime context van het woord. Zoniet krijg je even later van dat vervelend geknip in je teksten, hetgeen heel irritant is.
Oeh! Oeh! Oeh! Wat zou hij toch bedoelen?? Ha ha ha ha die gast is sneller aan het posten dan we hem hier kunnen quoten...

Laatst gewijzigd door nou nou : 31 juli 2004 om 22:38.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be