![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Om het voor de zoveelste keer duidelijk te maken KIJK aub na de juiste weddeschalen in de laatste kolom. Daar stel ik vast dat pas een C2 na 27 jaar dienst = max wedde nipt de 2900 € overschrijdt met 2937 € en een C3 heeft 21 jaar nodig om aan 2930 € te komen ! Dat zijn geen poetsvrouwen hé C2 : (laatste) Trap 27 2937,40 Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 7 november 2011 om 17:19. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Neen, in mijn posting van het rechtspositioneringsbesluit, heb ik het niet gehad over de lonen, enkel dat de overheden zelf de niveau's aan de functies kunnen bepalen.
Jij hebt gezegt dat de functie van een poetsvrouw in niveau E zit, en dit volgens uw ACV link. Maar bon, geen probleem. U zegt dat een poetsvrouw in D4 met 25 dienstjaren geen +/- 2000€ kan verdienen, en ik zeg dat wel. punt |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op niveau D1-2-3 vind ik nergens een functie die op een poetsvrouw lijkt of zou kunnen zijn, maar nemen we het nog aan dat ze D3 kan halen. Als jij blijft beweren dat een poetsvrouw niveau D 4 gelijkgesteld-ploegbaas kan zijn, heb ik nog nergens een bewijs gevonden. Citaat:
![]() Volgens de weddeschalen van ACV is dat ONMOGELIJK, zelfs in jouw geclaimde D4 niet ! Daar heeft ze 2757 € Bruto na 25 jaar, je kunt toch lezen. 2900 € moet je minstens hebben om 2000 € netto te verdienen onder jouw voorwaarden. En die ken ik maar al te goed. Een gat van 143 € bruto rijdt men zomaar niet dicht. Dat zijn soms 2-3 dienstgraden leger-middenkader. Even kijken vanaf wie aan 2900 € bruto geraakt: Dus KIJK aub naar de juiste weddeschalen in de laatste kolom. Daar stel ik vast dat pas een C2 na 27 jaar dienst = max wedde nipt de 2900 € overschrijdt met 2937 € Een C3 heeft 21 jaar nodig om aan 2930 € te komen ! Dat zijn helemaal geen poetsvrouwen of iets gelijkgesteld, hé Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 7 november 2011 om 17:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correctie: de ambtenaren kregen van 2010 tot 2012 geen enkele loonsverhoging. Tussen 2009 en 2014 worden er 5% van de ambtenaren niet vervangen. De rest moet het werk er maar bij doen. Dus: de ambtenaren moeten 5% harder gaan werken voor een loonsverhoging van ongeveer 1%. En dan nog grotendeels in maaltijdcheques, wat betekent dat ze niet meetelt voor de SZ en de pensioenberekening!
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op een D-niveau kom je NOOIT aan € 2.000 netto per maand, ongeacht je aantal jaren dienst en ongeacht de omschrijving van je functie. Dat je voorbeeld "fictief" is, is dus zacht uitgedrukt. "Van de pot gerukt" is een omschrijving die hier meer op haar plaats zou zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of die 5% ambtenaren / of plaatssvervangende-contractuelen tegen 2014 dan ook effectief de laan uit geraken is een andere discussie.
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 7 november 2011 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het wordt hoe langer hoe gekker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En dat is in D3... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een poetsvrouw bij de stad Antwerpen start in niveau E1, met 25 dienstjaren brengt dat dan net geen 2000€ bruto op.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een werfleider is de leider van een werf en die kan daar niet mee werven omdat die aan een plaats gebonden is. ![]() Nu content zou iemand anders op dit forum zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De woordjes spreken eigenlijk voor zich. Een ploegbaas is de baas van een ploeg; een werfleider is de leider van een werf en staat dus boven de eventuele ploegbazen. Het is dus vanzelfsprekend dat een werfleider in een hoger niveau zit dan een ploegbaas.
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat verschil maakt juist 2000 € uit per jaar. Ik denk aan enkele mooie reizen...
![]() |
![]() |
#359 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Inderdaad! En dan is mijn punt ook duidelijk dat de eerder vermelde vacatures, voor ploegbaas D4-D5 en werfleider C1-C3 in de niveau's en weddeschalen, financieel juist het tegenoverste bevestigen. Toch bizar, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |