![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() Rajoy bevestigt in Galicië, zijn thuisbasis: Absolute meerderheid.
Hij gaat het wel moeilijk krijgen met Baskenland, waar de nationalisten de meerderheid halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Minister
|
![]() Galicia was altijd al een van de bastions van de PPP. Rajoy heeft echter de "sjans" gehad dat de laatste weken de kiescampagne gedraaid is en i.p.v. te gaan over de economische situatie (nadelig voor de aan de macht zijnde PPP), ging het over autonomie en onafhankelijkheid, ook in Galicia, en dat was een meer gunstig thema voor de PPP.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De linkse radicaal nationalisten in Galicië gaan ook van 1 naar 13 procent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() toch wel, de tendens is te zien op verschillende plaatsen.
Maar de prestatie van EH Bildu is uiteraard veel knapper en hoopgevender. |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wachttijden voor operaties lopen op door de besparingen. Zij die langer dan 180 dagen wachten: 178% meer personen In anderhalf jaar is de wachttijd opgelopen van 32 naar 72 dagen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() Zijn vaderschap van twee onwettige kinderen van een Belgische vrouw kan niet onderzocht worden...
http://www.vandaag.be/buitenland/108...che-vrouw.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is een verschil tussen stoffelijk- en wettig bewijs.
Krijg een haar van de koning te pakken (en zoiets moet wel te "regelen" zijn) en het stoffelijke bewijs kan daar zijn. Het is alleen niet wettelijk omdat het bewijs illegaal verkregen is. Maar toch heb je in elk geval een stuk zekerheid. Voor de rest is het een verhaal met vele vraagtekens, en onzirgvuldig geformuleerd.
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een combinatie van recessie en inflatie. Erg... Laatst gewijzigd door eno2 : 30 oktober 2012 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Banneling
|
![]() Het ziet er slecht uit voor zieke gepensioneerden.
De copago is ingevoerd, ze moeten nu voor alle medicatie meebetalen. Vroeger was die gratis. Het voorschrijven was ook gratis. Nu gaan ze voor elk voorschrift 1€ moeten betalen. Maar het ergste moet nog komen. Straks vliegen een groot aantal geneesmiddelen van de lijst met terugbetaling. Er wordt dus diep in de zakken van de zieke gepensioneerden gedolven |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
|
![]() Wat denk je dat er elders aan de hand is? Bedank de banken en de VS. Zij zijn de oorzaak en de politici die de banken teugelloos hebben laten begaan.
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 4 november 2012 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het spijt ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Banneling
|
![]() De regering en de oppositie deelden in Madrid mee dat de geplande wetswijziging ontruimingsbevelen moet verhinderen en sociale onrechtvaardigheden verzachten. Een commissie van experten moet de details uitwerken.
Sinds het begin van de economische crisis werden in Spanje rond de 350.000 woningen op grond van gerechtelijke besluiten gedwongen ontruimd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
|
![]() En er staan er al zoveel leeg.
Wat is de hype daar?
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Banneling
|
![]() De EU betwist de legaliteit van de uitzettingen
|
![]() |
![]() |
![]() |