![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3 Brooikes mexicano, met andaloes en een bladje salaad...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannekes, gelle ziet toch dat den Dronkoers belangrijker dingen te doen heeft dan rommel bakken?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() VLEEEEEES!!!!!! geef mij maar veel vlees, satekes, curryworsten, cervela, bitterballen, nen mammoetworst
de eerste vegetariër die aan mijn kop komt zeuren die krijgt nen smossel rond zijn oren....met hun zever altijd ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() koeten takk mijneer.
Ik oor daat de vlamink kraak politiekers in et fritkót zien. Dat maakt de politiekers kraak kezien. Duus als kij et niet erk vint, kom ik met een ploek van de RTBF en de BRT ier een pak frit bestel in het vlaams. Et is drinkend dat ik bij de Vlaaminken kelieft wort Ik zou daarom kraaak eb dat kij mij kont keven, één klein paakske zoonder zout en zoonder mayonaise en een cola-light astublieft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() duwt dieje dan gewoon opzij
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maa neeje, pakt uw sjakosj stevig vast en geeft dieje ne rugbystoempt dat'em uit de frituur vliegt.
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als de Amstelman in de frituur komt ben ik weg.
D'er zijn veel schoner mensen. Edit : gegoogled op amstelvrouw : ![]() Laatst gewijzigd door Biggles : 2 december 2011 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtik dat er mensen moeten wakt, maar de cameraploek moet klaar staan om mij de pak friet te zien aanneem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een goede vettige friet met sauce americaine er op samen met twee mexicano's met samurai saus erop en nog drie bouletten. Voordat ik ga slapen.
Merci. Zet maar op de rekening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 december 2011 om 13:15. Reden: Promo: Frituur "De Spastischen Daarm" |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ep et kefoel dat de Vlaamink mij tok niet zo kraak ziet want ik eb nok altijde mijn pak frit niet kekreek en ik staa ier nu tok al meer dan een dak te wakt met mijn kameraploek van de BRT en de RTBF.
Nu ep ik tijdens de wakt een lokaal kazetje kelees die de kazet van antwerpen eet. En daar stemmen 82% van de kiezers dat ze mij niet keskikt vinden. Ik weet niet just waar die kemeente van dat kassetje likt, maar keef mij nu tok maar vluk mijn pak frit zodat ik even kraak kezien wordt als De Wever in La Flandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miljaarde, was me da diere. Zoeveul vollek in't frituur. 'k Zal ies nen assistente moete gaan aanweirve denkik
![]() Om te beginne vliege die zievereirs van den brt en den rtbf buite, gien publiciet eh mannekes! Allez, zoonder kamera meuge wel iet bestelle natuurlek ![]() Euh, kikt... 't vet stot op, amuseert ulle wa mee alles te bakke, den deze eet stress van al da vollek ![]()
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kaa wel naar een ander fritkot. Adieu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ka alles zekken aan le Roi Albert. Kij zult nooit ofleeveransier van frit aan't of kunnen worden. Nè dat zaal u leeren. Laatst gewijzigd door Zucht : 3 december 2011 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne keer stoppe mè zoagen, da mutte doen.
![]() |
![]() |