![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() [quote=stuyckp;5952017]
Citaat:
Ik wacht nog steeds op een stevig onderbouwde kritiek op mijn Frans? Wat zeg/schrijf ik dan verkeerd? U schrijft steeds met 'je' en 'jouw'...moet ik daar nu uit afleiden dat u een Hollander bent? ![]() Laatst gewijzigd door Illuminatus : 23 januari 2012 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het was en blijft een smet op de binnelandse politiek en op de PS. Nog wel huurmoordenaars ervoor aanwerven! De 'klus' zelf nog niet durven klaren! Moedig!
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 januari 2012 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
|
![]() [quote=Illuminatus;5952029]
Citaat:
![]() |
![]() |
#346 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Altijd hetzelfde met *KNIP* als jij. Altijd het eerste om met Hitler te dwepen. Frans heeft meer beschaving ? ![]() Zoek een andere hobby, hier heeft u niets te zoeken. Laatst gewijzigd door Akira : 24 januari 2012 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
|
![]() Jacky boy hijst de witte vlag (zoals men in het ABL gewoon is)
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 23 januari 2012 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt.
Ik heb van mijn co-planétaires - toevallig voorlopig nog mijn compatriotes - dan ook al héél wat bijgeleerd. Sommige van die dingen zullen waarschijnlijk nooit in "Mise au Point" aan bod komen ![]() Maar laat dat vooral de pret niet drukken ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U maakt mij uit voor *KNIP*, maar dat bent u in wezen ook : uw NVA logootje zegt genoeg ![]() U heeft niet te bepalen of ik hier wel of niet op m'n plaats ben...maar u toont hiermee perfect uw onverdraagzame verzuurde ingesteldheid, een eigenschap die model staat voor uw 'soort' zwartzakken ![]() *KNIP* Laatst gewijzigd door Akira : 24 januari 2012 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Banneling
|
![]() [quote=Bokkenreyder;5952037]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 23 januari 2012 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu weer kan je het niet laten te beledigen. De enige die onverdraagzaam en verzuurd is dat ben jij. Je kent niets van de N-VA en je kent niets van mij. En in al wat je doet toon je dat aan. Mij uitmaken voor zwartzak zal u echt niet helpen. Het toont net aan wie van ons 2 echt zielig is. Jij hoort hier niet thuis. Punt aan de lijn. Leer eerst eens deftig argumenteren. Er is vandaag van u geen enkel deftig argument verschenen. Alleen gescheld en Hitler brol. En je hebt vooral jezelf te kakken gezet. Laatst gewijzigd door Akira : 24 januari 2012 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Vlaanderen niet maar wel in Linkebeek, Sint-Genesius-Rode en compagnie. Een Vlaamse zanger �* la Sommers, Kaëll, Steeno, enz.... die in Linkebeek komt optreden, treedt dus in een Vlaamse gemeente op maar waarvan de grote meerderheid hem helemaal niet kent. Paradoxaal maar waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
|
![]() Die Rand hoort bij Vlaanderen, of je dat nu wilt of niet!
![]()
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
|
![]() Nogmaals 'thuis zijn' betekent in deze context 'zich goed voelen'!
![]() |
#358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gelieve niet te schelden. Laatst gewijzigd door Akira : 24 januari 2012 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |