![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat getuigt van uw agressieve stellingname en niet van mijn intepretatie . Ik lees wat u schrijft en niets meer of minder, u leest wat mensen niet schrijven en neemt uw veronderstellingen aan voor " waar". U denkt echt in clans met verwoede pogingen anderen te bannen, kunt u zich voorstellen dat anderen daar helemaal niet mee bezig zijn? Wat niet wil zeggen dat iemands gedrag geen onderwerp van discussie kan zijn,ik wacht even tot Suqar er zelf is want in dat verband heb ik nog een vraagje. Mag dat? Dank u wel! Uw medeforummers zijn geen en gedragen zich niet als dreinende kleuters. Mee nu? Mooi! ![]() Dan beschouw ik dit nu als afgehandeld. |
|
![]() |
![]() |
#342 |
Minister-President
|
![]() is dat hier nu nog bezig???? De mods hebben gereageerd.....ze hebben een ban. Get over it & move on , asjeblief zeg !!!
![]()
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over een uitspraak van een medeforummer over dubbelnicks bedoeld om een ban te omzeilen en reactie hierop. Over wie een ban heeft was niet het onderwerp dus rustig maar ![]() Laatst gewijzigd door alice : 5 mei 2012 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
#344 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn medeforummers zijn inderdaad geen dreinende kleuters. Dat heeft u bijzonder goed opgemerkt. Ik heb dan ook nooit gezegd dat ze dat zijn. Sommigen gedragen zich echter wel zo, zoals in de loop van (onder meer) dit topic duidelijk gebleken is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
#345 |
Banneling
|
![]() jandorie raf dat is boeiend
|
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rechtvaardig en conform 't forumreglement, dat stelt dat 'n dubbelnik aanmaken/gebruiken om 'n (tijdelijke) ban te omzeilen, leidt tot permanente ban, toch?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Banneling
|
![]() btw pericles ik ben bij mijn weten nooit geband geweest, onze medeforummer "die zich gedraagt als een dreinende kleuter" gaat nogal snel feesten me dunkt
moet een persoonswisseling zijn (geen probleem ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 5 mei 2012 om 21:46. |
![]() |
![]() |
#350 |
Banneling
|
![]() tiens, die van mij wel.
enfin ene toch (tot vorige week 4, moeha) Laatst gewijzigd door born2bewild : 5 mei 2012 om 21:44. |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt? Allé, dat wisten we nog niet se...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel, jij blijkbaar niet, of er moet sprake zijn van 'n dubbele standaard bij jou!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron? Link? Bewijs?
![]() |
![]() |
#354 |
Banneling
|
![]() je wordt oud
|
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Je hebt gevoel voor humor. Achja, waarom niet, 't leven is te kort en al moeilijk genoeg soms, om 't nog moeilijker te maken. Ik beloof bij deze dat ik zal trachten om alles wat te relativeren. Proberen èh, kan niet beloven dat 't ook steeds zal lukken!
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk! Erkenning!
![]() Meer kan een mens niet vragen...
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp jou, ik hoop dat jij mij ook 'n klein beetje kan begrijpen in 'the heat of the moment'?
Zo moeilijk is dat niet. Zand er over.
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat er helemaal niet om, om één welbepalaalde forummer geband te krijgen. Het gaat om een correcte toepasing van het forumreglement oor iedereen. Iedereen die dubbelnickt, om een ban te omzeilen, dezelfde behandeling zoals voorzien in het forumreglement. Jij moet niet doen alsof er een heksenjacht wordt geörganiseerd tegen één welbepaald prsoon. Dat is al even stupide als zeggen dat jij één bepaade persoon boven het reglement wil geplaatst zien, gezien je er maar blijft op dooremmeren. Want "dooremmeren" is blijkbaar de enige argumentatie die je hebt, voor je vermeende heksenjacht. Bovendien hé Raf, moet je jezelf niet zo voorstellen als witte ridder van de moderartie en goede forumwerking alhier. Je was duidelijk op de hoogte van wat er gebeurde, je was zelfs lid van het bachforum,... ... en je zweeg als vermoord. Ik heb daar ook zo mijn mening over. Stel je maar eens voor wat een rechter zou zeggen in en rechtzaak met slachtoffers, als de buurman op de getuigenbank komt te verklaren dat hij dat allemaal wel wist, maar er zich niet wilde van aantrekken. U bent helemaal niet zo "plichtsbewust" als u zich tracht te profileren. Zelfs nu neem je het nog op voor die gasten, door luidop een heksenjacht te fantaseren om diegenen die een consequent toepassen van het reglement vragen, in discrediet te brengen. Zijt gij niet beschaamd? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 mei 2012 om 06:09. |
|
![]() |