![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De problemen van vandaag.... zijn stuk voor stuk terug te herleiden tot het deficiet van de liberale democratie, de kunstmatige constructies ervan (social engineering), de leugens en excessen ervan, de (inmiddels toch) tyrannie ervan, het mantra van individualism, materialism, consumerism, humanitarianism, egalitarianism, en het streven naar de unipolaire wereld die in wezen slechts een heel kleine groep dient. (Futurist) Traditionalism (als overkoepelende beweging dan) is de antithese daarvan, per definitie. En het enig mogelijk antwoord op die problemen. Wat jij met je kampvuurtoestanden aanduidt is een heel klein onderdeel van wat met Traditionalisme bedoeld wordt, maar vormt absoluut niet de kern. En nogmaals, als ik correct ben in mijn vermoeden wie jij bent, verbaast me het eigenlijk dat je dit zo benadert zoals jij nu doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een vraag: waarom gaan wij niet terug naar het Paleolithicum, zoals de anarcho-primitivisten dit voorschrijven? Dat is tenslotte de meest duurzame periode uit de geschiedenis als men naar de tijd kijkt (de afstand tussen ontstaan van gedragsmoderniteit en complexe organisatie is een 250.000 jaar). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Europees Commissaris
|
![]() Leuk dat jij weet wie ik denk dat jij bent, weet je.
Leuk dat je terug bent. Respect. Al heb ik nooit helemaal begrepen wat jouw onderliggende visie écht is, ondanks schitterende, boeiende schrijfsels die ik destijds las. De sterke /onafhankelijke persoonlijkheid achter die reacties was ook lovenswaardig. Soms enigmatisch, alsof politics.be een beetje een speeltuin, een gewillige sparring partner is. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Europees Commissaris
|
![]() ondertussen in Athene:
Gisteravond: 50,000 aanhangers van Chrysi Avgi in centrum van Athene. http://new.livestream.com/xa/xrysh-a...ideos/36144438 Maar zoals we dat gewoon zijn van de systeem-media wordt dat nieuws best totaal genegeerd....... Reuters Journalist Puppet, Harry Papachristou Reports: “But the poor turnout of just a few hundred sympathisers showed Golden Dawn is still struggling to recover from the action of the authorities.'' XA oftwel GD, staat in de peilingen op kop met 22.6% . |
![]() |
![]() |