![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#342 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
In ons land hoef je er zelfs niet aan te denken om een actie te organiseren je gaat daar geen toestemming voor krijgen. Kijk gewoon naar wat zich afspeelt in de media, het is alle hens aan dek om wat ruikt naar islamkritiek meer dan ooit te framen als racistisch en islamofoob, oorzaak en gevolg keert men om. Ik zal alleszins niet verwonderd zijn indien men over enkele weken deze beweging met harde hand de kop indrukt. Welkom in de totalitaire staten van Europa. |
|
![]() |
![]() |
#343 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je eens in Leuven komt wandelen dan zie je onmiddellijk dat dit cijfer niet kan kloppen. Op het net zijn er duizenden statistieken te vinden die van geen hol kloppen. |
|
![]() |
![]() |
#345 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gij hebt speciale ogen die in één oogopslag het grondgebied van een stad kunnen peilen? Komt ge zo aan uw cijfers? Of is het eerder de dikke duim? Buikgevoel misschien?
|
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal eens een paar sfeerbeelden van bepaalde wijken trachten te posten. Bepaalde delen van Leuven beginnen serieus op Schaarbeek te lijken.
Laatst gewijzigd door Pericles : 6 januari 2015 om 13:33. |
![]() |
![]() |
#347 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
'Het zal toch wel niet mogen, dus laten we maar niets doen.' En vooral niets doen wat niet mag natuurlijk... Gelukkig dat er nog andere Europeanen zijn. Citaat:
Niéuw is dat die framing geen effect meer heeft (of wie weet zelfs het omgekeerde effect). De pegidabeweging groeit pijlsnel en verspreidt zich over gans Europa. Citaat:
Graag, en een beetje snel. |
|||
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#349 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.facebook.com/Anonymous.K...type=1&fref=nf |
|
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb op zicht niets tegen Moslims in Europa mits het een Europese variant van die religie betreft die aan een aantal voorwaarden voldoet. Daar dient een actief beleid voor gevoerd te worden. Wat zijn die voorwaarden? Stikt houden aan mensenrechten bv. Jammer genoeg is dat voor velen al een brug te ver. Kijk maar eens hoeveel moslims vinden dat apostacy niet mag en zelfs met de doodstraf bestraft mag worden (80 % in Jordanië las ik overlaatst bv). Of kijk hoe de evolutietheorie aangevallen wordt vanuit die hoek. En als ik dan merk dat zelfs op het eerste zicht gematigde moslims zoals Kallikles eigenlijk een dubbel discours voeren...dan lijkt me voorzichtigheid op zijn plaats. We dienen een gemeenschappelijke basis voor samenleven te creëren ondertussen dat we de verlichting verdedigen. Verkeerdelijk wordt multicultuur door velen verward met een laissez faire cultuur. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 januari 2015 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#352 |
Europees Commissaris
|
![]() Buiten die blokken aan de achterkant van Colruyt en de Lidl (Rijdende Artillerielaan, JP Minckelersstraat enz.) valt dat toch best mee?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
#353 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mais ceux qui s’auto-proclament les « patriotes européens contre l’islamisation de l’Occident » ne parviennent pas ailleurs �* séduire. A Berlin, Cologne ou Stuttgart, ils n’étaient hier soir qu’au mieux 300. (http://www.rfi.fr/ 5 jan) Als er in die steden een Primark winkeltje opengaat staan er 30.000 mensen voor de deur. Citaat:
Tot dan mogen die droeftoeters nog heel even hopen. Citaat:
Ga wat reizen. Word je minder angstig van. Echt. O nee? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 6 januari 2015 om 13:57. |
|||
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw alternatief is?
|
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me niet zo extreem of onrealistisch om aan immigranten te vragen een bijdrage te leveren aan de samenleving indien men hulp wil van die samenleving.
Ik vrees dat mijn voorstellen meer opschudding zouden veroorzaken. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 januari 2015 om 14:25. |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#360 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik beweer ook niet dat we niets moeten doen maar rekening houdend met de totalitaire tegenstander zal het meer dan clean moeten zijn. In mijn opinie doet Pegida dat voorlopig goed door duidelijk afstand te nemen van geweld en te kennen te geven dat ze niet persé tegen vreemdelingen en asiel zijn, onze msm weigeren echter dat aspect te belichten. Laatst gewijzigd door Yordin : 6 januari 2015 om 15:02. |
|
![]() |