![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De modale Franstalige Belg gaat nog steeds tijdens die zomerperiode naar de Kust en dit voor toeristische redenen.
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#343 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
En ook daar sla je de bal mis. Als ik naar een bron of een bewijs vraag, is het ofwel omdat ik het standpunt voor de eerste keer hoor, en het graag wil bestuderen, of omdat ik weet dat het standpunt uit de duim gezogen is, en er gewoon geen bewijs bestaat. En naargelang de forummer weet ik wel ongeveer in welke strategie mijn vraag past. Je zult begrepen hebben dat jij in het tweede geval zit, maar ik kan altijd verrast worden, uiteraard. Citaat:
welig tiert. Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#344 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Maar voor mij zou of zal het even moeilijk zijn om dit te bewijzen dan alle andere dingen die ik poneer, waar de bewijzen ook heel duidelijk gegeven worden, misschien verstopt in andere artikels met andere doeleinden. Vb. Als nu de Vlaamse regering zoveel meer moet saneren en de sociale zekerheid in Vlaanderen moet afbouwen dan heeft voor mij dat niets te maken met de NVa die daar nu meeregeert maar alles en dan ook alles met de gevolgen van de zesde staatsmisvorming die de klassieke Vlaamse partijen tegen de elementairste belangen van Vlaanderen in mee ondertekend hebben... Dit gevolg, met het commentaar van de regimepers erop, kende ik al vanaf het moment dat ik de blauwdruk van de zesde staatshervorming las. Vooral overal het zinnetje dat de nodige middelen bij de bevoegdheden die zouden overgeleverd worden naar de gemeenschappen berekend zouden worden in functie van de nu (toen) bestaande behoeften, wetende dat Vlaanderen al uit een periode kwam van zware besparingen op die behoeften en dat franstalig België zelfs geweigerd had ook maar een euro te besparen en in tegendeel hun behoeften zelfs nog altijd kunstmatig verder opgeschroefd hadden, zegt al meer dan genoeg wie de grote rekening voor de bijkomende besparingen op zijn bord gekregen heeft en inderdaad Vlaanderen bloedt nu, terwijl Wallonie, ondanks al hun geklaag het relatief gezien zelfs beter doet dan ervoor, maar er wordt dan ook, in tegenstelling met Vlaanderen niet in hun vlees gesneden... Citaat:
Citaat:
Dit is enkel een forum en ik probeer hier intellectueel eerlijk tov van mijzelf mijn standpunten weer te geven; maar ik verdoe mijn tijd niet om overal en altijd het bewijs van mijn intellectuele eerlijkheid tot in het oneindige uiteen te zetten. De lol is er dan vanaf. |
|||
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door pajoske : 7 juli 2015 om 10:33. |
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Griekenland gaat failliet omdat het geen 10 miljard per jaar kan besparen; wat minder is dan het bedrag dat Vlaanderen elk jaar aan Wallo-Brux moet doorstorten. Denk je niet dat die 10 miljard meer dan genoeg zouden zijn om die PPS kosen te dekken??? |
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |