![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo krijg je Windows 11 mét updates zonder TPM 2.0 en Secure Boot Sommigen AMD/Micro-Star-MSI die blokkeren TPM zo. Mocht men dat toch nodig hebben dan moet je even langs het BIOS lopen indien mogelijk. Een voorbeeld: MoboTPM2
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wir müssen Neue Fenster haben !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zie er niet veel probleem in. Ik koop om de vijf jaar of zo (nu is het langer) een nieuwe laptop met het recentste OS. Ik vervang nooit het OS.
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds we niet meer van een audiocassettetape kunnen booten boycot ik alle computers.
(gepost van mijn commodore 64)
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 9 juni 2022 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb die ook nog ergens liggen, maar geen zip drive meer, en als ik die al zou hebben geen parallele poort meer ook ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu hebben meeste nieuwe PC's en laptops ook al geen DVD spelers meer. DVD's heb ik nog hopen liggen. Tja.
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou ik die vanuit mijne zetel met mijn nieuw speeltje een NVIDEA pro player kunnen afhalen van mijnen NAS dan moet ik mijne zetel helemaal niet meer uit. Nu moet ik nog dat dooske open doen en die schijf in een player duwen. Cool ding hoor, speelt VTM Go, VRT Nu, Kodi, VLC, Amazon, Netflix, Spotify, ... Laatst gewijzigd door Herr Flick : 9 juni 2022 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gebruik mijn Playstation als DVD speler.
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou ik anders oplossen,
via ehternet. SCSI computer share opzetten, en dan het er afhalen met uw modern materiaal. langs de andere kant, als dat een SCSI controler is, die op nen Berkley of SCO unix moet draaien, ... Ik kan u geweldige saaie verhalen vertellen over SCSI controlers, op een EISA kaart en de compatibiliteit met bepaalde flavours van Linux in het begin internet tijdperk... Gelukkig moest ik dat zelf niet configureren, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben mijn DVD’s in opbergmappen aan het steken. De cases gooi ik weg. Bespaart enorm veel plaats.
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal shit dat ze niet zomaar op tv geven, wegens Te moeilijk of niet commersieel allee ja ge kent dat. Niemand zit te wachten op Clercks 1 , want dat is in wit zwart, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs blu ray denk ik.
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals u al schreef hebben de meeste gekochte PC's geen DVD spelers meer. Best spijtig als u een deftige verzameling hebt en soms al eens graag een film op PC bekijkt. Je kan ook zelf een pc in elkaar steken dan steek je er in wat je zelf wil en maakt die daarbij ook zo duur of goedkoop als u zelf wil. Ik heb er eentje waar een DVD speler insteekt en die werkt naar behoren. In veel gevallen vragen mensen dan: ja maar welke software gebruik ik om die te laten afspelen. Er worden nog tal van programma's aangeboden om dat te doen. Zelf heb ik ooit eens een versie van PowerDVD (21) gekocht en die werkt prima. Men kan ook gaan voor bepaalde 'gratis' versies zoals LEAWO Top 12 Best Blu Ray Player Software [2022 Updated Ranking] Is de naam Windows 10 verkeerd gekozen en had die eigenlijk 'Windows10PhoneHome' moeten heten. (Disable Telemetry zou dat helpen???) ET zou er blij met zijn? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 juni 2022 om 06:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu heb ik dus een grote schuif met wel 4 van die grote mappen met ritssluiting....Mijn collectie zilverkleurige schijven CD & DVD waar ik.....eh......al jaren niks meer mee doe... ![]() Wel zo sluw geweest om een intakte en weinig gebruikte Sony DVD speler er bij te bewaren...Als HDMI nog een tijdje relevant blijft op toestellen overal KAN ik dat dus nog afspelen...(neenee SCART is al een tijdje weg ten huize kelt...) Laatst gewijzigd door kelt : 10 juni 2022 om 06:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Damn, nu moet ik op zoek naar Clercks en Mallrats. Ik moet hier ook eens werk van maken, heb hier nog de dvd's van The Young Ones, Bottom en consoorten liggen (rust in vrede, lieve vriend Rik Mayall ![]()
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
RIP Rik Mayall idd :s p.s. Ik ben die Win 10 zo beu als iets met zijn oeverloos gezaag van dan dit nog, dan dat nog en u MOET dit of u MOET dat. Ik ga die met de 7 op eens terug uit de doos halen of ik gooi er gewoon één of andere LINUX distributie op. *grijnszzzz* Als thuisgebruiker kan je nog wel wat rommelen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 juni 2022 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |