![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#343 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik zou liever de staatsschuld zien krimpen.
Zoals het er nu bij ligt kan deze regering maar beter de boeken sluiten. Ze boeren steeds verder achteruit met dit land dat momenteel onbestuurbaar is. Het is één schrikbewind met alsmaar méér belastingen, intriges en geheime afspraken die ons steeds verder de dieperik in brengen. Links, rechts of centrum, niemand durft de kop uitsteken uit schrik hun vet betaalde job te verliezen. Eigenbelang over de ganse lijn dus.
|
|
|
#344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een aantal vrienden zelfstandigen vertelden me in verband met de BTW aangifte dat ze vroeger een foutje konden herstellen maar nu , vlam met de voorhamer onmiddellijk 1000 euro boete. Het is roven waar er te roven valt. |
|
|
|
|
|
|
#345 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar zeggen dat er geen enkele dat is net iets te libertair. ![]()
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dan nog. Het is nu betalen en daarna een rechtszaak waarbij de staat in het gros van de gevallen gewoon moet terugbetalen. Hoe nuttig is zoiets? |
|
|
|
|
|
|
#347 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#348 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
een kameraad van mij heeft laatst een controle gekregen, van de belastingen dan. Ze gaan idd véél dieper, tot soms het absurde af, waardoor hij zijn boekhouder veel meer uren gaat moeten betalen, maar een boete voor fouten heeft hij niet gekregen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik heb fiscaliteit gedaan en weet 100% zeker dat ik in mijn recht was, maar de energie dat dit slurpt jong, na 5 jaar op rij controles en betwistingen heb ik t bewijzen van eigen kosten gewoon opgegeven. t was dat of naar eerste aanleg trekken om 3500€ terug te eisen ... dat zou me ongeveer even veel gekost hebben ... eerste aanleg mag je immers niet verschijnen zonder advocaat hé ... ook al kent die advocaat dan een pak minder van de fiscaliteit dan dat je er zelf mogelijkerwijze van weet. Laatst gewijzigd door Anna List : 17 oktober 2016 om 14:37. |
|
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geen boete, geen bijbetaling, vanaf aanslagjaar 2017 (inkomsten 2016) moet alles in orde zijn. |
|
|
|
|
|
|
#351 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
de laatste controleur 6jaar terug heeft hier een klacht aan zijn broek gekregen. Hij heeft sindsdien zijn kop niet meer getoond
|
|
|
|
|
|
#352 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#353 |
|
|
Akkoord al vrees ik dat dit niet makkelijk te verkopen zal zijn
|
|
|
|
|
|
#354 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het linkse Vlaanderen: Open VLD, CD&V, SP.A, groen, PVDA = 59%
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|