![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 augustus 2017 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is alleen maar de vraag hoeveel belastingen het grootkapitaal betaalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze naar Luxemburg, Zwitserland (zoals Alexandre Vandamme) verhuizen en hun nationaliteit veranderen niets meer. En als men hen nog wat extra kloot verdwijnt de zetel van het bedrijf ook naar daar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hoe kunnen ze anders, als zogezegde armoezaaiers de transfers vanuit Vlaanderen en vanuit Europa naar zichzelf toe nog verkocht krijgen??? Maffia is het; dat heb ik toch al altijd gezegd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar die met hun geld naar toe gaan??? Zou het kunnen dat ze Frankrijk of Franse overzeese gebieden kennen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan hebben ze Elio di Rupo zijn laatste boek waarschijnlijk nog niet gelezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Luxemburg is nog goed als ge Luxemburger wordt, als Belg heeft het geen zin meer daar een rekening op persoonlijke naam te hebben. Dat wordt netjes doorgegeven aan de Belgische fiscus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In elke Colruyt in Brussel zal je steeds in het Nederlands terecht kunnen, dit in tegenstelling met de Brusselse Delhaizes en Carrefours waar ze zogezegd geen Nederlandstalig personeel vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar geen problemen mee, des te beter. Ik krijg ook de seskens niet als in een Carrefour in het Antwerpse Frans wordt gesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat geloof ik graag. Je waant je dan op vakantie in Frankrijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach ik ben geen romanticus, in mijn sector ben ik de grootste leverancier bij Carrefour. Met mijn Vlaams ga ik niet veel doen in hun bureau d'achat. Met mijn bonnes blagues Belges lachen ze zichzelf te pletter. Zolang ze bestellen ben ik content. Op dat gebied ben ik een hoer. Maar ik soigneer mijn klanten, ze zijn content van mijn marchandise.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij Delhaize is dat eveneens zo. Ook bij Ikea.Carrefour kom ik nooit. Ander probleem zijn de Vlamingen zelf die het in de meeste gevallen vertikken om hun taal te spreken...vandaag nog meegemaakt. Ze spreken NL onder elkaar maar bestellen in het Frans en de Brusselse Pool antwoord ze in het Nederlands als hij hoort dat het vlamingen zijn ![]() En of de familie Colruyt voorstander is van een onafhankelijk Vlaanderen betwijfel ik sterk. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 augustus 2017 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen was gekend voor voornamelijk zijn landbouwactiviteiten. Veel Vlamingen staan dan ook redelijk gek van Fermettes. Aan mij is het ook niet besteed zo van die donkere kotjes met kleine raampjes waarvan je er in iedere wat landelijk gelegen straat, er tientallen tegen komt. Originaliteit is dikwijls ver te zoeken. Laatst gewijzigd door Garry : 27 augustus 2017 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge vraagt u anders soms af waarom de Franstalige zo fier zijn op hun taal, of is het echt pure domheid?
https://www.youtube.com/watch?v=5iG05SrlSXg |
![]() |
![]() |