![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt overtuigd om te vertrekken ben ik nog niet. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 december 2017 om 07:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Banneling
|
![]() Ik ben er blijkbaar niet gebleven he? Nadien verhuisde ik naar Gent waar ik 12 jaar heb gewoond. Dat beviel me stukken beter.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 20 december 2017 om 08:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Minister-President
|
![]() Ik betwijfel of de eigenaars van de Brusselse winkels die onlangs door het nuchtere crapuul werden verbouwd jouw zienswijze delen.
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daarom waarschijnlijk dat gij in één van die dure, maar vooral islamvrije gemeenten woont, en alles vanop een veilige afstand kan gadeslaan.
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 december 2017 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou kunnen. Er is in Brussel keuze te over.Voor ieder wat wils. Iedere wijk of gemeente heeft zijn voor en nadelen. Net dat is de charme van de stad.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 december 2017 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf hier wonen tot ik op pensioen kan (& mag). Ik woon op drie minuten stappen van m'n (vast) werk, ik zou wel zot moeten zijn om nu al te vertrekken.
Maar eenmaal ik m'n pensioentje begin te trekken, verhuis ik alleszins naar een plaats waar minder mensen wonen, en waar het mooier is. Ik twijfel tussen Schotland, Ierland, Portugal, Catalonië, Corsica, de Ardennen en West-Vlaanderen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Minister-President
|
![]() Als er maar niet te veel Brussels crapuul komt, vinden de Mallorcanen het nog wel te doen.
![]() |
#351 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een beetje geluk wordt m'n job binnenkort erkend als 'zwaar beroep' ![]() En zo héél 'exotisch' is Europa voorlopig ook nog niet, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 20 december 2017 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geboren en getogen in West-Vlaanderen, "No Apologies". Ik heb ginder geen ondertitels nodig ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 20 december 2017 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed zo, je behoort nog tot de gelukkigen. Geniet er van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zitten die vliegtuigen komende uit Manchester dan vol Brussels crapuul ? Of het moet zijn dat Vincent Kompany daar ook bij is ? Dat is een Brusselaar dat klopt.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 december 2017 om 04:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Kompany van Brussel is daar hoorde je hem vroeger veel meer over bezig in de media. Ik denk dat hij zich momenteel nogal schaamt dat hij van daar afkomstig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit zei hij in een interview op 1 oktober dit jaar Vincent Kompany heeft nog altijd een goede band met Brussel en de speler van Manchester City kan zijn stad dan ook niet loslaten. Maar keert hij ooit weer definitief terug naar de Belgische hoofdstad? "Ik heb niet het gevoel dat ik er weg ben gegaan. Ik ga zeker blijvend investeren in de Brusselse jeugd, daarom heb ik ook BX Brussels opgericht. Maar of ik er ook fysiek zal komen wonen, dat weet ik vandaag nog niet", zei hij aan De Morgen. Hij komt er nog vaak. "Ik kom er wel zo vaak als ik enigszins kan. Mijn familie woont er, mijn hart ligt er nog steeds en ik wandel heel graag rond op de plekken die voor mij veel herinneringen hebben. De buurt waar ik naar school ben geweest, de Noordwijk, de parken. Helaas is het vandaag wat moeilijker om ongestoord rond te lopen voor mij. Ik verberg me niet hoor, maar hopelijk wordt dat over tien jaar toch iets makkelijker." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |