![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wit = geen data.
![]() |
![]() |
#343 |
Minister
|
![]() Op dezelfde manier als NASA's GISTEMP en BEST dat doen; via kriging over zeeën en oceanen, en hybride kriging voor zee-ijs (op basis van satelliet metingen).
Hersenloos en zonder enig begrip van wat je aan het gebruiken bent wat onnozele vraagjes stellen, gaat je niet ver brengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wit is "onvoldoende goeie data voor het precieze procedé dat voor deze methode gebruikt werd".
Een andere methode kan voor dezelfde plek WEL goeie data hebben. Bijvoorbeeld, ik zeg maar wat: je kan als data gebruiken "minstens het gemidddelde van 200 onafhankelijke thermometer metingen." Er zijn dan plekken waar er misschien geen 200 thermometer metingen voorhanden zijn. Daar is uw data dan "wit". Anderen gebruiken 'satelliet meting'. Die is op diezelfde plek natuurlijk beschikbaar, en dus niet wit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begrip geen data is niet te vatten blijkbaar.
Geen data = niks. Toch staat het ingekleurd want anders kan je nooit gemiddelden van de aarde maken.
![]() |
#346 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- De bovenste wereldbol-dataset is van Met Office -getiteld-, met "16% ontbrekende data = wit". - De onderste van een studie Cowtan & Way -getiteld- , deze: https://rmets.onlinelibrary.wiley.co...0.1002/qj.2297 De snellere uitleg vind je ook hier: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 25 januari 2019 om 12:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is begrijpelijk dat jullie niet zullen achterhalen hoe ze dat doen.
Het antwoord is simpel. Ze vullen ze zelf in volgens interpretatie. En de uitkomst moet precies zijn zoals de streefcijfers op termijn. En ik zuig dat niet uit mijn duim.
![]() |
#348 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() klopt, ge haalt dat van pseudowetenschappelijke brolsites.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Minister
|
![]() Je zuigt alles uit je duim, en je weet niet beter omdat je er compleet geen kennis over hebt en omdat je niet eens begrijpt wat er geschreven wordt. Er is wel degelijk data en er zijn wel degelijk wetenschappelijke methodes om die data aan te wenden; dat staat zelfs expliciet beschreven hierboven en in de artikels waar jij die illustratie uit hebt gehaald. Dat jij te lomp bent om je eigen gebrek aan kennis te kunne plaatsen, valt alleen jou aan te rekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen ik haal dat van de bron zelf.
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp dat wel.
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Banneling
|
![]() Afgang maken is ook een kunst, eentje die Mambo beheerst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klimaattop in Davos.
De globalistische elite is - wederom - paraat. Met 1.500 privé jets zijn ze ingevlogen vanuit alle windstreken, slechts zo'n 200 meer dan vorige klimaat bespreking. Sommigen gebruikten zelfs 'n helikopter om sneller vanuit de luchthaven tot Davos te geraken. Ik neem aan dat privé jets & helikopters niet vervuilend, schadelijk voor 't milieu zijn? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Banneling
|
![]() Davos heeft hier niks mee te maken.
Ga weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1.500 privé jets, mr. Tolerance + 'n hoop helikopters, om over "climate change" te palaveren.
"Global climate change caused by human activities". Privé jet & helikopter vliegen zal zeker geen 'human activity' zijn? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klimaat...Iedereen wil er iets aan doen maar niemand wil de rekening betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Salut.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 25 januari 2019 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |