![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. We zijn de laatste restjes daarvan aan't opruimen.
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar komt asbest dan ook vandaan. Wat moeten we er anders mee doen? Opeten?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 februari 2019 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus stop de nucleaire vooruitgang op dit ogenblik en inderdaad we blijven met bergen atoomafval zitten... Over wijsheid gesproken... Ik denk dat het eerder over lompheid, indoctrinatie en volksverloedering gaat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In beide gevallen is er weinig problemen met dat asbest, zolang je het asbest van dat dak niet vermaalt en het gestorte asbest niet laat opwaaien (veldje erover met goed gras, probleem weggestopt).
![]() |
#350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In la Belgique, onder het bewind van la douce France moet je zulke centrales inderdaad niet gaan zoeken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het woord is inderdaad "weggestopt". Een beetje zoals met de Hoge Maey van weleer. Toen dacht men ook dat het afval "verdwenen" was. Tot men vaststelde dat de zaak gesaneerd moest worden. En na al die jaren is het probleem eigenlijk nog niet opgelost. Hoogstens min of meer ingekapseld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opruim.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil er een fortuin op verwedden dat al lang vóór die tijd een paar vaten hoog radioactief afval, diep onder de grond, zullen zijn gaan lekken. En dan moogt u het gaan opkuisen. Edoch, ik hoop dat ik in deze mijn fortuin zal verliezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is alleen niet zo smakelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom gaan ze daar niet op in in de media en waarom zwijgen onze klimaatliefhebbers daar met hand en tand over??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag was niet wat "ik" ermee wil doen, hoor. Het gaat om de vaststelling dat we geen weg weten met dat soort afval en dat het opbergen in grote plastic omhulsels met daarop veel aarde de enige voorlopige behandeling is. Het probleem is daarmee niet opgelost, want het probleem is er nog steeds. Alleen van het oog onttrokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er lekken al vaten. Onder meer die vaten die in de jaren tachtig nog gestort werden in de zeeën en oceanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ten andere indien je nu stopt met de kerncentrales, die vaten zullen niet uit zichzelf verdwijnen en wat je nu als gevaar aanhaalt blijft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beseft u nu de ongerijmdheid van uw redenering? |
|
![]() |
![]() |